Airbiquity がコネクテッドカー・プログラム第4回ウェビナーを開催
Airbiquity がコネクテッドカー・プログラム第4回ウェビナーを開催
AsiaNet 62781(1591)
【シアトル2015年12月8日PR Newswire=共同通信JBN】
*ディーラーの関わりを改善しコネクテッドカー・プログラムをサポート
コネクテッドカー・サービスの世界的リーダーであるAirbiquity(R)(http://www.airbiquity.com/ )は8日、2015年ウェビナー・シリーズのエピソード4を開催すると発表した。SBD(http://www.sbd.co.uk/ )の北米ディレクターであるジェフ・ハンナ、Gamivation(http://www.gamivation.com/ )の事業開発ディレクターであるマット・メッシングの両氏が、Airbiquityのスコット・フランク副社長(マーケティング担当)とともに、ディーラーによるコネクテッドカー契約とサポートのハードルを克服するため問題点の識別と最優良事例の議論に参加し、ディーラー・トレーニングとインセンティブに対する投資増の投資収益率(ROI)の利益を例証し、長期的成功のための新しいモデルを検討する。
Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150224/177305LOGO
テーマ:「The Final Mile:Driving Connected Car Consumer Adoption via Dealer Engagement and Rewards(最後の1マイル:ディーラーの関わりと報償を通じてコネクテッドカー採用を促進)」
日時:
北米/欧州-2015年12月15日PST午前8時、EST午前11時、CET午後5時
アジア太平洋-2015年12月16日CST午前9時、JST午前8時
内容:自動車メーカーは、自社のコネクテッドカー・プログラムの機能や利用者の利点に関しディーラー教育問題で大きな困難に直面し続けている。ディーラーの大多数は依然としてデザイン、ドライブトレイン、安全性、車内のアメニティーなど従来からの車両特性の方を売り込み、コネクテッドカー・サービスはあまり売れていない。この問題を解決する恩恵は非常に大きい。より強力な消費者の車両に対する関わりや満足、コネクテッドカー・サービスの活性化と利用の増加、ブランド・ロイヤルティーの強化、およびプログラムの投資収益率(ROI)改善がもたらされる。
出席:
ジェフ・ハンナ氏(SBD北米ディレクター)
マット・メッシング氏(Gamivation事業担当ディレクター)
スコット・フランク氏(Airbiquityマーケティング担当副社長)
登録:
北米/欧州は以下へアクセス。
アジア太平洋は以下へアクセス
▽Airbiquity について
Airbiquity(R)はコネクテッドビークル・サービスの世界的リーダーであり、車載テレマティクス技術の開発および設計のパイオニアである。Airbiquityは、業界で最新鋭のクラウドベース・コネクテッドカー・サービス提供プラットフォームChoreo(TM)によって現代のコネクテッドカーのビジョンを提示する。自動車メーカー、ティア1サプライヤー、モバイル・ネットワーク・オペレーターはAirbiquityと提携して、50カ国余りの30言語で顧客が要求する安全、効率、利便性、インフォテインメントに応えるスケーラブルで扱いやすいコネクテッドカー・ソリューションを提供している。Airbiquityの詳細はウェブサイトwww.airbiquity.com を参照。AirbiquityはAirbiquity Inc.の商標。
▽SBDについて
SBDは車の安全、テレマティクス、ITSシステムの設計・開発を専門とする独立系技術コンサルタント企業である。SBDは世界各地にオフィスを展開し、自動車および関連業界に戦略的助言、洞察、専門知識を20年以上提供している。SBDは世界的自動車メーカーの90%およびそのパートナーの大半と提携しており、各社のよりコネクテッドで安全性の高い車の開発に際し、適切なテクノロジー、サプライヤー、戦略の選択に一役買っている。www.sbd.co.uk
▽問い合わせ先
Kristin Scheidegger
Airbiquity PR
1-206-344-3133
media@airbiquity.com
ソース:Airbiquity
Airbiquity Hosts Episode Four Of 2015 Webinar Series On Improving Connected Car Programs
PR62781
SEATTLE, Dec. 8, 2015 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
-- Improving Dealer Engagement and Support for Connected Car Programs
Airbiquity(R) (http://www.airbiquity.com/ ), a global leader in connected car
services, today announced episode four of its 2015 webinar series. Jeff Hannah,
Director, North America at SBD (http://www.sbd.co.uk/ ), and Matt Messing,
Director of Business Development at Gamivation (http://www.gamivation.com/ ),
will join Scott Frank, VP of Marketing at Airbiquity, to identify and discuss
best practices for overcoming dealer connected car engagement and support
hurdles; illustrate the ROI benefit of increased investment in dealer training
and incentives; and review emerging models for long term success.
Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150224/177305LOGO
"The Final Mile: Driving Connected Car Consumer Adoption via Dealer Engagement
and Rewards"
When:
-- North America/Europe: December 15th, 2015 at 8am PST/11am EST/5pm CET
-- Asia Pacific: December 16th, 2015 at 9am CST/8am JST
What: Automakers continue to face significant challenges educating dealers on
the features and consumer benefits of their connected car programs. The
majority of dealers continue to undersell connected car services in favor of
more traditional vehicle features like design, drivetrain, safety, and cabin
amenities. The benefits of solving these challenges are significant: stronger
consumer vehicle engagement and satisfaction, increased connected car service
activation and utilization, strengthened brand loyalty, and improved program
return-on-investment (ROI).
Who:
-- Jeff Hannah, Director, North America, SBD
-- Matt Messing, Director of Business Development, Gamivation
-- Scott Frank, Vice President of Marketing, Airbiquity
Where: To register for the North America/Europe session, please visit here (
). To register for the Asia Pacific session, please visit here (
).
About Airbiquity
Airbiquity is a global leader in connected vehicle services and pioneer in the
development and engineering of automotive telematics technology. Airbiquity
enables the vision of connected car today with the industry's most advanced
cloud-based connected car services delivery platform: "Choreo(TM)." Working in
partnership with Airbiquity, automakers, tier one suppliers, and mobile network
operators are delivering scalable and manageable connected car solutions
meeting the safety, efficiency, convenience, and infotainment needs of their
customers in over 50 countries and 30 languages. To learn more about Airbiquity
visit http://www.airbiquity.com. Airbiquity is a trademark of Airbiquity Inc.
About SBD
SBD is an independent, technical consultancy specializing in the design and
development of vehicle security, telematics and ITS systems. SBD has over 20
years of experience providing strategic advice, insight and expertise to the
automotive and associated industries with offices throughout the world. SBD
work with 90% of global vehicle manufacturers and the majority of their
partners to help them select the right technologies, suppliers and strategies
when developing more connected, safe and secure vehicles. http://www.sbd.co.uk
CONTACT:
Kristin Scheidegger
Airbiquity PR
1-206-344-3133
media@airbiquity.com
SOURCE: Airbiquity
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