EXPRESSがEditionカプセルコレクションを発売

EXPRESS, Inc.

EXPRESSがEditionカプセルコレクションを発売

AsiaNet 62782(1590)

【ニューヨーク2015年12月8日PR Newswire=共同通信JBN】EXPRESS, Inc. (NYSE: EXPR)は8日、同社初の高級カプセルコレクション、EXPRESS 'Edition'の発売を発表した。現代のレンズを通して見たアイコニックなクラシックからインスピレーションを得たEditionは、クールな繊細さ、ストリートスタイルをぜいたくな繊維、高度の技術、詳細へのこだわりと組み合わせたものである。スキ・ウォーターハウスとマグダレナ・フラッコウィアックが新コレクションの顔になり、すべてのデジタルおよびプリント・マーケティングに登場する。

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EXPRESSのデービッド・コンバーグ社長兼最高経営責任者(CEO)は「ランウェイファッションをストリートスタイルにミックスしたEXPRESS哲学の進化形であるEditionの発売を喜んでいる。有能な社内デザインチームを活用して、高級カプセルコレクションを開発した。とてもスタイルを重視したあこがれの対象になるもので、女性が外出する際のファッショナブルなライフスタイルに新たなオプションを提供する。Editionは、セクシーで自信にあふれ、クールでたまらなく個性的なEXPRESSガールを体現する」と語った。

12月1日に27店舗とオンライン(http://www.express.com/edition )で発売されたEXPRESS 'Edition'コレクションは、35のアパレルチョイスを含む18スタイル(48ドルから498ドル)、18種のステートメントアクセサリー(20ドルから298ドル)で構成されている。独特のデザインはクラシックなタキシード、ギピュールレースのドレス、シルクとシフォンのブラウス、パーフェクト・バイカージャケット、装飾バンドジャケット、レシンコート・ジーンズ、レザーボトムをアップデートする。繁華街のセンシビリティー向けに、ブラックとディープクリムゾン、アイボリー、ゴールドハードウエアのニュートラル・カラーパレットがある。

舞台裏シーンの閲覧は以下参照。

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▽EXPRESS, Inc.について

EXPRESSはアパレルとアクセサリーの専門小売りで、20歳から30歳の顧客をターゲットにした女性用、男性用を扱っている。同社はファッション性と品質を兼ね備えた商品を魅力的な価格で提供するという他社とは異なる取り組みを30年以上にわたって行ってきており、仕事や普段着、ジーンズ、さらに外出時に着られる商品のニーズに応えている。現在、600を超える小売店、メーカー直販店を運営しており、多くの店舗は人通りの多いショッピングモール、ライフスタイルセンター、表通りに立地され、米国、カナダ、プエルトリコに広がっている。中東、中南米、および南アフリカではEXPRESSの商品はフランチャイズ店を通じて販売されている。同社はまた、オンラインストア(www.express.com )および同社モバイルアプリ上でも製品を販売している。

ソース:EXPRESS, Inc.

▽問い合わせ先

Niki Starr, PR Manager, EXPRESS

+1-646-502-4812

nstarr@express.com

EXPRESS Debuts 'Edition' Capsule Collection Starring "It Girls" Suki Waterhouse and Magdalena Frackowiak

PR62782

NEW YORK, Dec. 8, 2015 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

EXPRESS, Inc. (NYSE: EXPR) today announces the launch of EXPRESS' first

high-end capsule collection, EXPRESS 'Edition.' Drawing inspiration from iconic

classics filtered through a modern lens, 'Edition' is a mix of cool

sophistication and street style with an emphasis on luxury fabrics, elevated

techniques and a sharpened attention to detail. Suki Waterhouse and Magdalena

Frackowiak are the faces of the new collection and will be featured in all

digital and print marketing.

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"We are excited to debut 'Edition' as an evolution of EXPRESS' philosophy for

mixing runway fashion with street style," said David Kornberg, EXPRESS

President and CEO.  "We tapped into our talented design team to develop a

high-end capsule collection that is very style-driven, aspirational and

provides another option for her on-the-go, fashionable lifestyle. Edition

personifies the EXPRESS girl who is sexy, confident, cool and irresistibly

individual."

Available in 27 stores and online at http://www.express.com/edition beginning

December 1, the EXPRESS 'Edition' collection is comprised of 18 looks including

35 apparel choices ranging from $48-$498 and 18 statement accessories priced

from $20-$298. The unique designs offer an update to the classic tuxedo,

guipure lace dresses, silk and chiffon blouses, the perfect biker jacket, an

embellished band jacket, resin coated jeans and leather bottoms. The black and

neutral color palette features pops of deep crimson, ivory and gold hardware

for a downtown sensibility.

Customers can get in on behind-the-scenes action by following @ExpressRunway on

Instagram, @ExpressLife on Twitter, @Express on Snapchat and

Facebook.com/EXPRESS.

About EXPRESS, Inc.

EXPRESS is a specialty apparel and accessories retailer of women's and men's

merchandise, targeting the 20 to 30 year old customer. The Company has over 30

years of experience offering a distinct combination of fashion and quality for

multiple lifestyle occasions at an attractive value, addressing fashion needs

across work, casual, jeanswear, and going-out occasions. The Company currently

operates more than 600 retail and factory outlet stores, located primarily in

high-traffic shopping malls, lifestyle centers, and street locations across the

United States, Canada, and Puerto Rico. EXPRESS merchandise is also available

at franchise locations in the Middle East, Latin America, and South Africa.

EXPRESS also markets and sells its products through its e-commerce website,

www.express.com, as well as its mobile app.

SOURCE:  EXPRESS, Inc.  

CONTACT:  Niki Starr, PR Manager, EXPRESS, +1-646-502-4812, nstarr@express.com

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