2015年12月7日

THOMAS SABO GmbH & CO.KG

冬のウィーンでサマー・ジュエリー・デザイン – THOMAS SABOが最新作となる2016年春/夏コレクションを発表

冬のウィーンでサマー・ジュエリー・デザイン – THOMAS SABOが最新作となる2016年春/夏コレクションを発表

AsiaNet 62751

【ウィーン2015年12月4日PRニュースワイヤー】

-クロスリファレンス:写真はAPイメージズ(http://www.apimages.com )およびhttp://www.presseportal.de/nr/78321/ で入手できます。

愛のロマンチックなシンボル、繊細な民族パターンとカリスマ的な時計のデザイン:世界をリードするジュエリーおよび時計ブランドのTHOMAS SABOは、ウィーンの高級ホテルパーク・ハイアット・ホテルで開催される、最新作となる2016年春/夏コレクションにブランド大使にスーパーモデルのジョージア・メイ・ジャガーとF1世界選手権2位のニコ・ロズベルグと参加し、コレクション発表の初日を祝いました。

       (写真: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151202/292651 )

       (写真: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151202/292652 )

会社の創業者トーマス・サボとともに、クリエイティブ・ディレクターのスザンヌ・コルブリ、ソーニャ・キルヒベルガー、パピス・ラブデー、ビアンカ・シュヴァルツルグおよび国際プレス担当者やパートナーらが次のシーズンのハイライトを賞賛しました。民族風の象徴と最新のキャットウォーク・トレンドからインスピレーションを受け、レディース・レンジのGlam & Soulは、ラブ・カフスやダブルスタッドなどの新しいデザインで来場者を楽しませました。ハート・レンジのレーベルは、新たな民族タトゥー・パターンの表現と組み合わせた伝統的なマオリ・シンボルなどの表情豊かなモチーフが占めています。THOMAS SABOファイン・ジュエリー・コレクションはダイヤモンドをあしらったミニ・チャクラでカラフルに表現されていますが、今回の時計コレクションは、イエローゴールドのエレガントなカルマの腕時計やモデルが魅力を放っています。

発表に続いて、ブランド大使のジョージア・メイ・ジャガーとニコ・ロズベルグはウィーンの特選コーヒーとともに伝統的な馬車で移動し、お祝いで飾られたTHOMAS SABOフラッグシップ・ストアを訪問しました。夜のディナーに続いて、クライマックスにはバンドSzenarioが演奏しました。

最新作となるコレクションは2016年1月より販売開始されます。

詳細については、http://www.thomassabo.de をご覧ください。

THOMAS SABOについて
THOMAS SABOは宝石、時計、ビューティー製品の世界トップレベル企業の一つです。1984年にトーマス・サボ氏によってラウフ・アン・デアペーグニッツで設立され、現在五大陸に約300直営店があり、約1750人の従業員がいます。

プレス問い合わせ先
国際広報責任者Felizia Kindermann
press@thomassabo.com
+49912397150

ソース: THOMAS SABO GmbH & CO.KG


(日本語リリース:クライアント提供)



Summery Jewellery Designs in Wintry Vienna – THOMAS SABO Presents the New Spring/Summer Collection 2016

PR62751

VIENNA, Dec. 4, 2015 /PRNewswire=KYODO JBN/ —

– Cross reference: Picture is available at AP Images (http://www.apimages.com)
and http://www.presseportal.de/nr/78321/

Romantic symbols of love, delicate ethno-patterns and charismatic watch
designs: international jewellery and watch company THOMAS SABO joined its brand
ambassadors, supermodel Georgia May Jagger and Formula One World Championship
runner-up Nico Rosberg to celebrate the premiere of the new Spring/Summer
Collections for 2016 at the luxury Park Hyatt Hotel in Vienna.   

     (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151202/292651 )
     (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151202/292652 )

Together with company founder Thomas Sabo and Creative Director Susanne Koelbli,
Sonja Kirchberger, Papis Loveday and Bianca Schwarzijrg along with
international press representatives and partners, admired the highlights for
the coming season. Inspired by ethno-inspired symbolism and the latest catwalk
trends, the ladies’ range Glam & Soul delighted visitors with new designs such
as Love Cuffs and Double Studs. The Rebel at Heart range is dominated by
expressive motifs, such as traditional Maori symbols, combined with newly
interpreted ethno-tattoo patterns. While the THOMAS SABO Fine Jewellery
Collection presents itself colourfully with diamond-embellished mini-chakras,
the current watch collection shines with elegant Karma Watches and models in
yellow gold.

Following the presentation, the brand ambassadors Georgia May Jagger and Nico
Rosberg travelled by traditional horse-drawn carriage for a visit to the
festively decorated THOMAS SABO Flagship Store with Viennese coffee
specialities. The highlight of the evening dinner that followed was the
performance by the band Szenario.

The new collections will be available in January 2016.

For further information, go to http://www.thomassabo.de

About THOMAS SABO   

THOMAS SABO is one of the globally-leading jewellery, watches and beauty
companies. The company, established in 1984 by Thomas Sabo in Lauf a. d.
Pegnitz, operates around 300 of its own shops across all five continents with a
total of around 1,750 employees.

Press contact
Felizia Kindermann (Head of International Corporate PR)
press@thomassabo.com
+49912397150