ケイト・ハドソンが主役の2016年カンパリ・カレンダーでビタースイート選挙戦への投票が開始

カンパリ・グループ

ケイト・ハドソンが主役の2016年カンパリ・カレンダーでビタースイート選挙戦への投票が開始

AsiaNet 62611

ニューヨーク、2015年11月18日/PRニュースワイヤー/ --

カンパリ(R) は、ハリウッド女優で企業家のケイト・ハドソンが主役の「ビタースイート選挙戦(The BitterSweet Campaign)」(http://www.bittersweetcampaign.com/ )と題した2016年カレンダーに使用した全画像を本日ニューヨークで正式に公表しました。

マルチメディアニュースリリースはこちらでご覧になれます:

http://www.multivu.com/players/uk/7694751-kate-hudson-campari-bittersweet-campaign/

カンパリ特有の魅力的で多彩なほろ苦い風味を称えることに捧げられた今年のカレンダーは、選挙の熱狂と興奮を利用して、伝統的な食前酒の「苦さvs甘さ」のどちらの側面により共感するかを問いかけ、最終的に2016年3月1日に「選挙日」を迎えます。

高い評価を受けている国際的なファッション写真家のミケランジェロ・ディ・バティスタが撮影した13枚の写真の中で、ケイト・ハドソンは、選挙遊説中の2人候補者の役を演じることで、カンパリの2つの魂を具体的に人間として表現しています。その候補者の1人は魅惑的な苦い政策を推進、対してもう1人はもっと繊細で魅力的な甘い政策を支持しています。

2016年カンパリ・カレンダーの主役を務めるケイト・ハドソンは、「今回のプロジェクトは、良いカレンダーを制作するよりもっと大きな意味があり、素晴らしいストーリーを語る創造的なプロセスでした。今年のテーマは、人々にどちらのメッセージが非常に力強いと思うかについて明確な態度を求めています」とコメントしています。

2016年カンパリ・カレンダーに関わったことに対して、ミケランジェロ・ディ・バティスタは、「このプロジェクトは、自分独自の美意識と明確に定義されたスタイルを用いて、カンパリブランドをシームレスに反映する機会を与えてくれました」と付け加えています。

カンパリ・グループCEOのボブ・クンツコンセウィッツ氏は次のようにコメントしています。「私は、今年のカンパリ・カレンダー『ビタースイート選挙戦』を発表し、再びカンパリのユニークさを称えることができ興奮しています。カンパリの2つの相反するフレーバーを完璧に体現したケイト・ハドソンによってミケランジェロの創造的な才能の輝きが増し、カレンダーに現代性と伝統性の適切なバランスがもたらされています。」

一般の人々は、カンパリのソーシャルチャンネルを介して各当事者とやり取りを行い、意見を共有し自分の態度を明確にすることが求められています。独占コンテンツが選挙戦を通してリリースされ、専用オンラインプラットフォーム(http://www.bittersweetcampaign.com/ )も作られており、そこでは消費者がビタースイートのテストを受け、自分達が本当にどちらの党に属するのか、そして最も重要なことは、投票して自分達の態度をはっきりさせることができるようになっています。

カンパリ・カレンダーは、9,999枚の限定印刷で非売品ですが、世界のカンパリファンに配布される予定です。

http://www.campari.com

http://www.bittersweetcampaign.com

#CampariCalendar - #goBitter - #goSweet

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ソース: カンパリ・グループ

(http://photos.prnewswire.com/prnh/20150929/271787 )

(日本語リリース:クライアント提供)

Voting Begins as Campari(R) Takes a Stand for Its BitterSweetness With Kate Hudson as Leading Lady in the 2016 Campari Calendar

PR62611

NEW YORK, Nov. 18 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

      Today, Campari [http://www.campari.com ](R) is officially unveiling the

full imagery for its 2016 Calendar in New York City, entitled 'The BitterSweet

Campaign [http://www.bittersweetcampaign.com ]' and starring American actress

and entrepreneur Kate Hudson.

    To view the Multimedia News Release, please click:

    

http://www.multivu.com/players/uk/7694751-kate-hudson-campari-bittersweet-campaign/

    Dedicated to celebrating Campari's unique, intriguing and versatile

bittersweet taste profile, this year's Calendar capitalises on the buzz and

excitement of elections, asking people to take a stand for which aspect of the

classic aperitif they identify with more: Bitter vs Sweet, culminating in an

'election day' on 1st March 2016.

    The thirteen images - each shot by acclaimed international fashion

photographer Michelangelo Di Battista - see Kate Hudson embody and personify

the two souls of Campari, playing the roles of two candidates on the campaign

trail: one promoting the captivating bitterness platform versus the other

supporting a more subtle, intriguing sweetness platform.

    On starring in the 2016 Campari Calendar, Kate Hudson comments, "This

project meant much more than producing a good calendar, it was a creative

process telling a great story. This year's theme asks people to take a stand

for what they believe in which is a very powerful message."

    On his involvement in the 2016 Campari Calendar, Michelangelo Di Battista

adds, "This project has given me the opportunity to use my unique sense of

aesthetic and well-defined style, which reflects the Campari brand seamlessly."

    Bob Kunze-Concewitz, Gruppo Campari Chief Executive Officer comments, "I am

excited to launch this year's Campari Calendar, The BitterSweet Campaign,

allowing us to once again celebrate Campari's uniqueness. Kate Hudson perfectly

personified Campari's two opposing flavour profiles which allowed

Michelangelo's creative genius to shine, giving the Calendar the right balance

of modern and classic."

    The public has been called upon to share their opinion and take a stand by

interacting with each of the parties involved through Campari's social

channels. Exclusive content will be released throughout the campaign and a

dedicated online platform [http://www.bittersweetcampaign.com ] has also been

created where consumers will be able to take the BitterSweet test to see which

party they truly belong to, and, most importantly, vote and take a stand!

    The Campari Calendar, of which only 9,999 copies are printed, will not go

on sale but will be internationally distributed to friends of Campari.

                                  http://www.campari.com

                          http://www.bittersweetcampaign.com

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(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150929/271787 )

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SOURCE: Gruppo Campari

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