Booking.comとConcur、世界のビジネス旅行を強化するためのパートナーシップを発表
Booking.comとConcur、世界のビジネス旅行を強化するためのパートナーシップを発表
AsiaNet 62470(1448)
【ベルビュー(米ワシントン州)、フランクフルト(ドイツ)2015年11月9日PR Newswire=共同通信JBN】総合的な旅行および経費管理のソリューションとサービスで世界をリードするプロバイダーConcur(https://www.concur.com )と、旅行者を素晴らしい滞在地の最も広範な選択肢と結び付けるサービスのグローバルリーダーであるBooking.comは9日、世界的規模でビジネス旅行を強化するための新たなパートナーシップを発表した。パートナーシップを通じ、Booking.comの世界にある80万以上の宿泊施設の物件は、Concur Travelで利用できるようになり、Concurの顧客は伝統的なホテルからアパートやB&Bのようなユニークな場所まで、世界の最も広範な宿泊施設のセレクションを手ごろな価格で利用できるようになる。
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Concurのティム・マクドナルド執行副社長(トラベル担当)は「われわれのBooking.comとの新たなパートナーシップは、ビジネス旅行がいかに進化しているかを捉えるため、次世代のソリューションを提供することの重要性を示すものである。われわれは、われわれの顧客が変化に適応できるような完全に統合された旅行と経費のソリューションを提供することに重点を置いている。われわれは今後数カ月間で、相互の経費報告過程の痛点を除去する一方、この予約情報を獲得するため、TripLinkのパートナーとしてのBooking.comとの関係を拡大することを楽しみにしている」と語った。
Booking.comのリプシー・バンドリアン(Ripsy Bandourian)シニア・プロダクト・オーナー(Senior Product Owner)は「われわれは、Booking.comではビジネス旅行者の間に安定した成長があることを見ている。実際、われわれのサイトやモバイルアプリで行われる予約のほぼ5分の1は、今やビジネスのためである。このConcurとのパートナーシップは、われわれの特徴的なシームレス予約体験を、さらに一層、世界のビジネス顧客に提供することを可能にし、彼らの旅行管理者や雇用者のために時間とお金を節約する一方、彼らの会社の出張予算を最大限に利用できるようにする」と語った。
ConcurのTripLinkのパートナーにはアコーホテルズ、エアービーアンドビー、エア・カナダ、エイビス、Booking.com、Enterprise、エティハド航空、HotelTonight、インターコンチネンタルホテルズグループ(IHG)、ルフトハンザドイツ航空、National Car Rental、マリオット(インターナショナル)、スターウッズホテル&リゾーツ、Sixt、ユナイテッド航空、Wally Parkが含まれている。
Triplinkについての詳しい情報はConcurのウェブサイト(https://www.concur.com )を参照。
▽Concurについて
SAPの一部であるConcurは、費用効果の高い世界旅行が機能すべき方法を推測し、旅行と経費の管理を簡素化するためのクラウドベースのサービスを提供している。データ、アプリと人々を結び付けることにより、Concurはいつでもどこでも、努力を要しない体験と出費に関する完全な透明性を提供する。Concurのサービスは、個々の従業員の好みに適応し、小企業から大企業までのニーズを満たすための規模に応じることができるので、ビジネスにとって最も重要であることに集中することができる。詳細は、http://www.concur.com またはConcur blog(https://www.concur.com/blog )を参照。
▽Booking.com(http://www.booking.com )について
Booking.comは、ホテルやその他の宿泊施設をオンラインで予約するサービスのグローバルリーダーである。同社は、小さな独立施設から5つ星の豪華施設まで、どのタイプの物件に対しても最良の価格を保証する。顧客はいつでもどこでも彼らのデスクトップや携帯電話、タブレット端末からBooking.comのウェブサイトにアクセスすることが可能で、予約料金を支払うことはない。Booking.comのウェブサイトは、42の言語で利用でき、37万8000以上の休暇用賃貸物件を含む81万8000以上のホテルや宿泊施設を提供、世界の220の国や地域で約8万4000の目的地をカバーしている。同社は、顧客によって滞在後に書かれた6500万以上の批評を考慮し、世界中のレジャー、ビジネス両市場からのオンライン訪問者を引き付けている。19年以上の経験と世界の170カ所の事務所にいる1万人以上の専任従業員のチームにより、Booking.comは同社独自の社内顧客サービスチームを運営している。同チームは、顧客を彼らの母国語で支援し、特別な顧客体験を保証するため、24時間年中無休で利用可能である。1996年に設立されたBooking.com B.V.は、Booking.com(TM)を所有、運営しており、Priceline Group (NASDAQ: PCLN)の一部となっている。同社の情報は以下を参照。
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Google+(https://plus.google.com/+Bookingcom/videos )
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▽メディア問い合わせ先
Natasha Ratliff
+1-206-508-4102
concur@grayling.com
ソース:Concur
Booking.com and Concur Announce Partnership to Enhance Business Travel Worldwide
PR62470
BELLEVUE, Washington and FRANKFURT, Germany, Nov. 9, 2015 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Today, Concur (https://www.concur.com) , the world's leading provider of
integrated travel and expense management solutions and services, and
Booking.com, the global leader in connecting travelers with the widest choice
of incredible places to stay, announced a new partnership to enhance business
travel worldwide. Through the partnership, Booking.com's 800,000+
accommodations properties worldwide will become available in Concur Travel,
enabling Concur customers to access the world's widest selection of
accommodations - from traditional hotels to more unique places like apartments
or B&Bs - at great prices.
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"Our new partnership with Booking.com demonstrates the importance of
providing next-generation solutions to capture how business travel is
evolving," said Tim MacDonald, executive vice president of Travel for Concur.
"We are focused on providing a fully integrated travel and expense solution
that allows our customers to adapt as change happens. In the coming months, we
look forward to expanding our relationship with Booking.com as a TripLink
partner to capture this booking information while removing the pain points of
the manual expense reporting process."
"We're seeing strong growth among business travelers on Booking.com. In
fact, nearly one in five of the bookings made on our site and mobile apps are
now for business," said Ripsy Bandourian, Senior Product Owner at Booking.com.
"This partnership with Concur enables us to bring our signature seamless
booking experience to even more business customers worldwide, helping them get
the most from their corporate travel budgets, while saving their travel
managers and employers both time and money."
Concur TripLink partners include AccorHotels, Airbnb, Air Canada, Avis,
Booking.com, Enterprise, Etihad Airways, HotelTonight, InterContinental Hotels
Group (IHG), Lufthansa, National Car Rental, Marriott (International), Starwood
Hotels & Resorts, Sixt, United Airlines and Wally Park.
For more information about Triplink visit the Concur website:
About Concur
Concur, a part of SAP, imagines the way cost effective world travel should
work, offering cloud-based services that make it simple to manage travel and
expenses. By connecting data, applications and people, Concur delivers an
effortless experience and total transparency into spending wherever and
whenever it happens. Concur services adapt to individual employee preferences
and scale to meet the needs of companies from small to large so they can focus
on what matters most for their businesses. Learn more at http://www.concur.com
or the Concur blog (https://www.concur.com/blog) .
About Booking.com (http://www.booking.com) :
Booking.com is the world leader in booking hotel and other accommodations
online. It guarantees the best prices for any type of property - from small
independents to five-star luxury. Guests can access the Booking.com website
anytime, anywhere from their desktops, mobile phones and tablet devices, and
they don't pay booking fees - ever. The Booking.com website is available in 42
languages, offers over 818,000 hotels and accommodations including more than
378,000 vacation rental properties and covers nearly 84,000 destinations in 220
countries and territories worldwide. It features over 65M reviews written by
guests after their stay, and attracts online visitors from both leisure and
business markets around the globe. With over 19 years of experience and a team
of over 10,000 dedicated employees in 170 offices worldwide, Booking.com
operates its own in-house customer service team, which is available 24/7 to
assist guests in their native languages and ensure an exceptional customer
experience.
Established in 1996, Booking.com B.V. owns and operates Booking.com(TM), and
is part of The Priceline Group (NASDAQ: PCLN). Follow us on:
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Media Contact: Natasha Ratliff
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concur@grayling.com
SOURCE: Concur
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