国際銀聯が2015 MAMAの独占スポンサー カードホルダーにチケット事前購入の特典

銀聯国際(UnionPay International)

国際銀聯が2015 MAMAの独占スポンサー カードホルダーにチケット事前購入の特典

AsiaNet 62396(1424)

【上海2015年11月2日新華社=共同通信JBN】2015 Mnet Asian Music Award (MAMA)は12月2日香港で開催される。MAMAの独占スポンサーである銀聯国際(UnionPay International)は10月30日からカードホルダー(62から始まるカードナンバー)に対し、MAMAチケットの事前購入などさまざまな特典を提供する。「UnionPay」ロゴが同日、スタジアムの内外に登場する。

韓国のCJ E&Mコーポレーションが主催するMAMAはアジアで最も重要な音楽賞の1つである。銀聯国際(UnionPay International)がMAMAの独占スポンサーを務めるのは今回が2回目で、急成長する国際決済ブランドであるUnionPay(銀聯)が親しみやすく、ダイナミックで信頼できるイメージによって、ますます多くの海外の人々に評価されていることを明確に示した。昨年、BIGBANGとEXOは「UnionPay Best Song of the Year」と「UnionPay Best Singer of the Year」をそれぞれ授与された。今年、このイベントに参加するスターの顔ぶれはさらに素晴らしいものである。

MAMAはその歴史を通じて、多数の国際的なスターを集めてきた。当然ながら、チケットの入手は困難である。カードホルダーにとってこの問題を解決するため、国際銀聯(UnionPay International)は今年、UnionPay(銀聯)カードホルダーのためだけにステージがよく見える2000席を予約した。10月30日から11月1日まで、国内外のUnionPay(銀聯)カードホルダーは「UnionPay Online Payment」を通じて、http://www.hkticketing.com/ で事前にチケットを購入できる。カードホルダーはUnionPay Haigouサイト(haigou.unionpay.com )にログオンして、お気に入りの音楽とスターに投票できる。

現在、香港にあるほとんどすべての小売店およびATMはUnioPay(銀聯)カードを受け付ける。香港でのこのイベントに参加する際に、UnionPay(銀聯)カードホルダーはSun Hung Kaiが経営する10余のショッピングモール(Causeway Bayの世界貿易センター「wtc more」、Tsim Sha TsuiのSun Arcade)で特典を受けることができる。顧客に好まれるLan Kwai FongやTao Heungレストラン、その他の小売店もUnionPay(銀聯)カードホルダーに特典を提供する。カードホルダーは韓国にもUnionPay(銀聯)カードを携行できる。韓国では、サインによる支払い決済を受け付けるすべての小売店がUnionPay(銀聯)クレジットカードを受け付け、137万の小売店がPINナンバー支払いでUnionPay(銀聯)カードを受け付ける。

銀聯国際(UnionPay International)は近年、さまざまな国際的な文化・芸術活動に積極的に参加してきた。この種の参加によって、関係諸国・地域でのUnionPay(銀聯)カード利用優遇体制が充実し、カード利用体験が最適化され、UnionPay(銀聯)ブランドの国際的な可視性が向上し、そのブランドストーリーが充実している。

詳細はウェブサイトhttp://www.unionpayintl.com/ を参照。

ソース:UnionPay International

UnionPay International Exclusively Sponsors 2015 Mnet Asian Music Awards-Cardholders can buy tickets in advance via "UnionPay Online Payment"

PR62396

SHANGHAI, China, Nov. 2, 2015 /Xinhua=KYODO JBN/--

The 2015 MAMA will be held in Hong Kong on Dec. 2. From October 30, UnionPay

International, the exclusive sponsor of MAMA, will offer multiple exclusive

privileges, including that of buying tickets in advance, to cardholders (with

card number starting with 62). The "UnionPay" logo will also appear in and

outside the stadium that day.

Hosted by South Korea's CJ E&M corporation, MAMA is one of the most important

music awards in Asia. This is the second time that UnionPay International

sponsors MAMA exclusively, demonstrating that UnionPay, as a rapidly growing

international payment brand, has been recognized by an increasing number of

people overseas due to its amiable, dynamic and confident image. Last year,

BIGBANG and EXO were awarded the "UnionPay Best Song of the Year" and the

"UnionPay Best Singer of the Year" respectively. This year, the lineup of stars

attending the event will be even more amazing.

Through its history, MAMA has always attracted numerous international stars. No

wonder it is hard to get a ticket. To solve this problem for cardholders,

UnionPay International reserves 2,000 seats with good view for UnionPay

cardholders exclusively this year. From October 30 to November 1, domestic as

well as overseas UnionPay cardholders can purchase tickets in advance (at

http://www.hkticketing.com/) via "UnionPay Online Payment." Cardholders can

also log into UnionPay Haigou site (haigou.unionpay.com) to vote for their

favorite music and stars.

Currently, almost all merchants and ATMs in Hong Kong accept UnionPay cards.

When attending the event in Hong Kong, UnionPay cardholders can also enjoy the

exclusive privileges at over 10 shopping malls (including "wtc more" World

Trade Center in Causeway Bay and the Sun Arcade in Tsim Sha Tsui) managed by

Sun Hung Kai. Lan Kwai Fong, Tao Heung restaurants and other merchants favored

by customers provide preferential offers for UnionPay cardholders. Cardholders

can also carry UnionPay cards to South Korea where all the merchants that

accept signature payment can accept UnionPay credit cards and over 1,370

thousand merchants accept UnionPay cards for PIN number payment.

UnionPay International has actively participated in various international

cultural and art activities in recent years. This kind of participation

enriches the UnionPay card-using preferential system in relevant countries and

regions, optimizes the card-using experience, improves the international

visibility of UnionPay brand and enriches its brand stories.

For more information: http://www.unionpayintl.com/

Source: UnionPay International

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中