ミラノのSECOOがクロスボーダー体験を提供
ミラノのSECOOがクロスボーダー体験を提供
AsiaNet 62254(1381)
【ミラノ2015年10月21日PR Newswire=共同通信JBN】世界的なクロスボーダー体験ストアSECOOがイタリア・ミラノのドゥオモ広場に正式オープンした。ミラノのSECOOは中国高級eコマース分野初のクロスボーダー体験ストアとして、世界のハイエンドマーケット資源の統合、世界のサプライチェーン・システム間の関係確立、世界の高級ブランドおよび海外ビジネス集団の協力拡大、さらに海外消費者に向けた現地サービスの体験向上などを通じ、ついに世界規模の戦略的配置を実現、全方向の実施サポートを提供することになった。
ミラノのSECOOのクロスボーダー体験ストアは、単一分野で活動する既存のクロスボーダー製品体験ストアとは異なり、製品展示、インテリジェント体験、VIPサービスの多様な機能を持っている。同ストアの精選された高級ブランドには開催されたばかりの2015年4大ファッション・ウィークの最新出展商品も含まれており、消費者に最高のショッピングの選択を提供する。
ミラノのSECOOのクロスボーダー体験ストアは多言語の接客サービスを消費者に提供する。コンシェルジュが消費者に提供するサービスにはショッピングの手助け、おすすめ、コーディネートのガイダンス、払戻し税・為替、旅行案内、ホテルの予約などがある。海外消費者向けには「ミラノで購買予約と荷物受け取り」、「ミラノで購買予約、国内で荷物受け取り」など、商品購買のクロスボーダー・ショッピング体験を導入する。
SECOOのリ・リーシュエ最高経営責任者(CEO)は「当社ストアの体験は完璧なものになるだろう。また、インターネットでは提供されない補完的なサービス体験をした消費者はエレガントな環境に対して好感を持つだろう」と述べた。ミラノのSECOOのクロスボーダー体験ストアはミラノを本拠にするが海外観光客、ビジネスマン、世界のSECOO会員にも開放しており、本当に安全で快適な体験をミラノで提供する。
クロスボーダーeコマースの分野では他にも多数の企業が展開を急ぎ、市場を獲得しようとしている。大量消費の分野ではTモール、京東(Jingdong)、アマゾンが大衆への到達度を高めているが、高級消費の分野ではSECOOがひときわ強く輝き、勝ち進んでいる。中国における高級消費サービス業界をリードするSECOOはオンライン最大の高級品販売高を誇り、クロスボーダー体験ストアおよび国際会員センターなどの支店も世界への広がりを見せている。
SECOOのリ・リーシュエCEOは「SECOOは北京、上海、成都、香港、ミラノ、ニューヨーク、東京を核とした高級サービスの世界的なハイエンド・エコロジカル・サービスシステムを確立し、世界市場での高級ブランドの拡大を促進する。当社は世界の会員向けに他とは違う信頼される高級消費サービスを提供するため、10年以内に世界のハイエンド消費者が世界規模のハイエンドサービス体験を楽しめるようにしたいと考えている」と述べた。
▽SECOOについて
SECOOは中国最大手の高級品ショッピング・プラットフォームとして、現在4つのビジネス前線で活動中である。オンラインとオフラインを統合したショッピング・モールとオークション(同社ショッピング・モール下におけるトレンディで効率的な販売フォーマットとして)、インターネット(www.secoo.com)を通じて世界の消費者に高級な品物やライフスタイルを届けることを目指すスマート・テクノロジーと金融サービス、モバイル・アプリ、そして北京、上海、成都、香港、ミラノに立地した実店舗である。
Photo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20151019/278041
ソース:SECOO
SECOO in Milan offering a Cross-Border Experience
PR62254
MILAN, Oct. 21, 2015 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
SECOO, a global cross-border experience store, located in Piazza Del Duomo,
Italy, officially opened. As the first cross-border experience store in the
field of the Chinese high-end electronic commerce, SECOO in Milan will
integrate the global high-end market resources, establish relationships in the
global supply chain system, expand cooperation of global high-end brands and
overseas business groups, and improve experiences of local services of overseas
consumers, finally realizing global strategic layout and providing
all-directional implementation supports.
Different from existing cross-border product exhibition stores with a single
category, the cross-border experience store of SECOO in Milan has multiple
functions: product exhibitions, intelligent experiences and VIP services.
Carefully selected luxury brands, including the newest exhibition products from
four big fashion weeks in 2015 just finished, to provide consumers with the
best selection of shopping.
Meanwhile, the cross-border experience store of SECOO in Milan also provides
concierge services in multiple languages for consumers. The concierge will help
consumers with shopping, suggestions, matching guidance, drawback and exchange,
travel consultation, hotel reservations and other various services. For
overseas consumers, we also introduce the cross-border shopping experience of
commodity purchase, "reservation and pickup in Milan" and "reservation in Milan
and pickup services in domestic locations."
Li Rixue, CEO of SECOO said, "the experience in the store will be perfect and
the supplemental service experience which can't be provided on the Internet,
will leave consumers with a better feeling in elegant environment." The
cross-border experience store of SECOO in Milan will consider Milan home and be
open to overseas tourists, business people and global SECOO members, which
provides a truly secure and comfortable experience in Milan.
Many other enterprises in the field of the cross-border E-commerce speed up the
layout and seize the market. In the field of mass consumption, Tmall, Jingdong
and Amazon intensively reach the masses however, in the field of high-end
consumption, SECOO outshines others and advances triumphantly. As the leading
enterprise of the high-end consumption services industry in China, SECOO has
the biggest online luxury sales with branches spread all over the world in
cross-border experience stores and global member centers.
Li Rixue, CEO of SECOO said, "SECOO will establish a global high-end ecological
service system with Beijing, Shanghai, Chengdu, Hong Kong, Milan, New York, and
Tokyo at the core, which facilitates high-end brands to expand in the global
market. We hope to help global high-end consumers enjoy global high-end service
experience within 10 years, in order to provide distinguished, reliable
high-end consumption services for global members."
About SECOO:
SECOO, as the largest upscale goods shopping platform in China, is currently
engaging in four business fronts, integrated online and offline shopping mall,
auction (as a trendy and effective sales format under our online shopping
mall), smart tech and financial service, aiming to provide customers the
upscale goods and lifestyle around the world by way of internet
(www.secoo.com), mobile apps, and brick and mortar stores located in Beijing,
Shanghai, Chengdu, Hong Kong and Milan.
Photo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20151019/278041
SOURCE: SECOO
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