LAオートショーのMPGモータリング・インビテーショナルがイタリア自動車の伝統を祝福

ロサンゼルス・オートショー

LAオートショーのMPGモータリング・インビテーショナルがイタリア自動車の伝統を祝福

AsiaNet 62123(1327)

【ロサンゼルス2015年10月12日PR News=共同通信JBN】

呼び物ブランドのアルファロメオは11月18日のイベントで新車を披露する。

*11月18日午前7-9時にすべての登録プレス&トレードデー入場者に公開

*米カリフォルニア州パームスプリングでの新たクラシックカー・イベントの「デザート・コンコルソ(Desert Concorso)」で35台以上の歴史的なユニークな車が展示される

*有名な偶像的人物、影響力のある人物、テストメーカー、輝いている人、収集家、有名人が出席する

ロサンゼルス・オートショー(LAオートショー(R))(http://www.laautoshow.com )は12日、アルファロメオが11月18日にロサンゼルス・コンベンション・センターのギルバート・リンゼー・プラザで開催するモーター・プレス・ギルド(MPG)(http://www.motorpressguild.org )モータリング・インビテーショナルの一環として、35台以上のユニークで歴史的なイタリアのエキゾティックな車の展示を主催することを正式発表した。アルファロメオは今年の呼び物のブランドであり、この特別な祝福を祝うためこのアイコニックなイタリア・ブランドは数百人のメディア、自動車アイコン、インフルエンサー、収集家、有名人の前で特別な車を北米デビューさせる。

この公表に加えて、アルファロメオは同社のコレクションから珍しいクラシック・アルファロメオを数台展示する。同社は選ばれた南カリフォルニアの収集家からのアルファロメオも展示し、この地域のクラシックカー愛好家に敬意を表する。

デザート・コンコルソ(Desert Concorso)は欧州、北米、日本からのスポーツカー、GTカーの展示やエキサイティングなファッション、ライフスタイル・イベントを催す新しいカー・ショーであり、モータリング・インビテーショナルに20台の素晴らしいイタリアのスポーツカーも提供する。これらの魅惑的な「オートモビリ」はカリフォルニア州パームスプリングからLAコンベンション・センターまでロードラリーを先導し、そこでプレスと取引入場者に見せるために陳列される。

モータースポーツとアフターマーケットの優秀性の50周年を祝うMOMO Italyは有力なモータースポーツ・ブランドで、アフターマーケットの専門会社であり、自社モデルの3台も展示する。これには、2015年のピレリ・ワールド・チャレンジにヘンリケ・シスネロスをドライバーとして参戦し、GTAクラスで2位になったMOMOのフェラーリ458 GT3イタリアやMOMOエディション2016 VWジェッタGLI、MOMO 2015マセラティGhibliが含まれている。

収集家の車の保険、評価の世界的リーダーであるハガティーは展示されているすべての車のつくり、モデルについて車と価値の傾向情報を提供することによって参加する。

ロサンゼルス・オートショー&コネクテッド・カー・エキスポ(Los Angeles Auto Show & Connected Car Exspo)のリサ・カズ社長兼CEOは「ロサンゼルス・オートショーは対象範囲の広い自動車の祝典であり、モーター・プレス・ギルドのモータリング・インビテーショナルは自動車業界の未来に影響を与え続ける過去のインスピレーショナルな車に敬意を表する。アルファロメオをたたえ、MPG、デザート・コンコルソ、MOMO、ハガティーと協力することによって、自動車ライフサイクルの記憶に残る祝賀をつくり出せると期待している」と語っている。

ロサンゼルスの最も人気のあるさまざまなグルメ・フードトラックが2015 MPGモータリング・インビテーショナルですべての登録入場者に無料の朝食を提供する。このイベントはLAオート・ショー・アンド・コネクテッド・カー・エキスポのプレス&トレードデー入場者だけのためである。

ロサンゼルス・オートショー・アンド・コネクテッド・カー・エキクスポの登録とメディア登録はすでに始まっており、http://laautoshow.com/join/ で簡単にアクセスできる。詳しい情報はwww.laautoshow.com and www.connectedcarexpo.com へ。

▽ロサンゼルス・オートショーおよびコネクテッド・カー・エキスポについて

1907年に始まったロサンゼルス・オートショー(Los Angeles Auto Show(R))は、毎シーズン最初に開催される主要な北米自動車ショーである。2015年のLAオートショーのプレス&トレードデー(Press & Trade Days)は11月17日、L.A. LiveにあるJWマリオットでコネクテッド・カー・エキスポ(CCE)を皮切りに始まり、引き続き11月18、19の両日Los Angeles Convention CenterでLAオートショーの車両初公開およびプレス&トレード・イベントが開催される。LAオートショーは11月20日から29日まで一般公開される。第3回CCEは、コネクテッド・カー業界において開発を促進し、関係構築を助長するために自動車およびテクノロジーの専門家を結びつけ、出席者にコネクテッド・カーの未来を築く主要企業および一流メディアへのアクセスを提供する。CCE会議は、車両の製造、販売、サービス、所有の基準が変化していることから、その戦略を練る舞台となる。AUTO Connected Car Newsが「Best Car Tech/Connected Car Trade Show(最高の車両技術/コネクテッド・カー展示会)」に選んだCCEは、新しい自動車業界がビジネスを行い、画期的な製品を公開し、世界中から集まるメディアの前で戦略を発表する場でもある。LAオートショーはロサンゼルス大都市圏(Greater L.A.)New Car Dealer Associationの後援を得てANSA Productionsが運営する。最新のショー関連ニュース、情報はLAオートショーのTwitter(http://twitter.com/LAAutoShow )かFacebook(http://facebook.com/LosAngelesAutoShow )をフォローし、アラート(http://www.LAAutoShow.com )に登録を。CCEに関する詳しい情報はウェブサイト(http://connectedcarexpo.com/ )を参照。

▽モーター・プレス・ギルド(Motor Press Guild)について

ロサンゼルスに本部を置くモーター・プレス・ビルド(MPG)は北米最大の自動車メディア協会で、会員数は700人以上。この非営利の職業ギルドは教育と情報交換を通じた自動車ジャーナリズムのプロフェッショナリズムを高めることに専念している。メンバーには印刷、放送、オンライン・アウトレットと自動車産業と結びついている公共関係代表、消費者グループ、政府機関が含まれている。同組織は自動車業界のトップとの提携的会合の主催し、自動車ジャーナリズムでの優秀さを毎年表彰する権威あるモーター・プレス・ギルド賞で広く認められている。MPGについての詳しい情報はwww.MotorPressGuild.org あるいはFacebook(https://www.facebook.com/motorpressguild?ref=ts&fref=ts )またはTwitter (https://twitter.com/MotorPressGuild )でフォローを。

メディア問い合わせ先:

Breanna Buhr/Sanaz Marbley

JMPR Public Relations, Inc.

(818) 992-4353

bbuhr@jmprpublicrelations.com

smarbley@jmprpublicrelations.com

ソース:Los Angeles Auto Show

LA Auto Show's MPG Motoring Invitational Celebrates Italian Automotive Heritage

PR62123

LOS ANGELES, Oct. 12, 2015 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Featured marque Alfa Romeo will unveil a new vehicle at the event Nov. 18

-- Open to all registered Press & Trade Day attendees from 7-9 am on Nov. 18

-- More than 35 historic and unique vehicles on display curated by Desert

Concorso, a new classic car event in Palm Springs, Calif.

-- Notable icons, influencers, tastemakers, luminaries, collectors and

celebrities to attend

The Los Angeles Auto Show (LA Auto Show(R)) (http://www.laautoshow.com)

confirmed today that it will host more than 35 unique and historic Italian

exotic cars as part of its Motor Press Guild (MPG)

(http://www.motorpressguild.org) Motoring Invitational presented by Alfa Romeo

on November 18 at the Los Angeles Convention Center's Gilbert Lindsay Plaza.

Alfa Romeo will be this year's featured marque, and to honor this special

celebration, the iconic Italian brand will hold the North American debut of a

special vehicle in front of hundreds of media, automotive icons, influencers,

collectors and celebrities.

In addition to the reveal, Alfa Romeo will display several rare classic Alfas

from the company's collection. The manufacturer will also exhibit Alfas from

select Southern California collectors, paying homage to the region's classic

car hobby.

Desert Concorso, an exciting new car show featuring sport and GT cars from

Europe, North America and Japan as well as fashion and lifestyle events, will

also provide 20 stunning Italian sports cars for the Motoring Invitational.

These fascinating "automobili" will lead a road rally from Palm Springs, Calif.

to the LA Convention Center, where they will be displayed for Press & Trade

attendees to view.

Celebrating 50 years of motorsport and aftermarket excellence, MOMO Italy, a

leading motorsport brand and aftermarket specialist, will also have three of

the company's models on display. This includes MOMO's Ferrari 458 GT3 Italia,

which competed in the 2015 Pirelli World Challenge and finished second in the

GTA class with driver Henrique Cisneros, the MOMO Edition 2016 VW Jetta GLI and

the MOMO 2015 Maserati Ghibli.

Hagerty, the worldwide leader in collector car insurance and valuations, will

participate by providing vehicle and value trend information for every make and

model on display.

"The Los Angeles Auto Show is an all-encompassing automotive celebration and

the Motor Press Guild Motoring Invitational pays homage to the inspirational

vehicles of the past that continue to influence the auto industry's future,"

said Lisa Kaz, President & CEO, Los Angeles Auto Show & Connected Car Expo. "By

honoring Alfa Romeo and working with MPG, Desert Concorso, MOMO and Hagerty we

hope to create a memorable celebration of automotive lifestyle."

Some of Los Angeles' most popular gourmet food trucks will be at the 2015 MPG

Motoring Invitational serving complimentary breakfast for all registered

attendees. The event is exclusive to LA Auto Show and Connected Car Expo Press

& Trade Days attendees.

Registration and media credentialing for the Los Angeles Auto Show Press &

Trade Days and Connected Car Expo is now open and can be easily accessed by

visiting: http://laautoshow.com/join/. For more information, please visit

www.laautoshow.com and www.connectedcarexpo.com.

About the Los Angeles Auto Show and Connected Car Expo

Founded in 1907, the Los Angeles Auto Show (LA Auto Show(R)) is the first major

North American auto show of the season each year. The show's 2015 Press & Trade

Days begin with the Connected Car Expo (CCE) at the JW Marriott at L.A. Live on

Nov. 17, followed by LA Auto Show's vehicle debuts and press and trade events

at the Los Angeles Convention Center on Nov. 18 and 19. LA Auto Show will open

to the public from Nov. 20-29. The third annual CCE will unite automotive and

technology professionals in an effort to increase development and foster

relationship-building in the connected car industry, providing attendees with

access to the key players and top media constructing the future of the

automotive mobility. Named "Best Car Tech/Connected Car Trade Show" by AUTO

Connected Car News, CCE is where the new auto industry gets business done,

unveils groundbreaking products and makes strategic announcements in front of

media from around the globe. LA Auto Show is endorsed by the Greater L.A. New

Car Dealer Association and is operated by ANSA Productions. To receive the

latest show news and information, follow LA Auto Show on Twitter at

twitter.com/LAAutoShow or via Facebook at facebook.com/LosAngelesAutoShow and

sign up for alerts at www.LAAutoShow.com. For more information about CCE,

please visit http://connectedcarexpo.com/.

About Motor Press Guild (MPG)

The Los Angeles-based Motor Press Guild (MPG) is the largest automotive media

association in North America, with more than 700 members. This non-profit trade

guild is dedicated to promoting professionalism in automotive journalism

through education and information exchange. Members include journalists and

analysts from print, broadcast and online outlets as well as public relations

representatives, consumer groups and governmental bodies tied to the automotive

industry. The organization hosts regular meetings featuring key figureheads in

the auto industry and is widely recognized for its prestigious Motor Press

Guild Awards, an annual celebration of excellence in automotive journalism. For

more information about MPG, please visit www.MotorPressGuild.org, or follow on

the MPG Facebook (https://www.facebook.com/motorpressguild?ref=ts&fref=ts) or

Twitter (https://twitter.com/MotorPressGuild) pages.

Media Contacts:

Breanna Buhr/Sanaz Marbley

JMPR Public Relations, Inc.

(818) 992-4353

bbuhr@jmprpublicrelations.com

smarbley@jmprpublicrelations.com

SOURCE Los Angeles Auto Show

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