2018 FIFAワールド・カップ・ロシア[TM] 1000日前に、モスクワの中心部で公式カウントダウン時計を披露

ウブロ

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2018 FIFAワールド・カップ・ロシア[TM] 1000日前に、モスクワの中心部で公式カウントダウン時計を披露

【モスクワ2015年9月19日PRニュースワイヤー】--

2018FIFAワールドカップ(TM)ロシア開始のちょうど1000日前にあたる本日、スイスの時計ブランドのウブロ (Hublot) が、2018年6月14日に開始される、トーナメントの公式カウントダウン時計の披露を祝いました。

市内中心部のマネージュ広場に設置された時計は、モスクワの有名な赤の広場からわずか目と鼻の先で、全体的な構造の一部として巨大なウブロ時計を提供しています。ロシアの主要観光スポットの一つであるクレムリンの建築の特徴を反映した色彩として赤を使用し、2018FIFAワールドカップ(TM)ロシアの公式モデルに合わせてデザインされています。モスクワを訪ねてきたヨーロッパ大陸最大の都市の住民と多くの観光客は、高さ4メートル以上、幅5メートル近くの巨大な時計を見逃すことはほとんどありません!

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ウブロは公式タイムキーパーおよび公式ウォッチを務め、また、ブラジルのFIFAワールドカップでは、すべての競技の試合中に審判ボード上に表示されます。

ウブロのリカルド・グアダルーペ (Ricardo Guadalupe) 最高経営責任者(CEO)は「我々はロシアで開催される2018 FIFAワールドカップで、FIFA公式タイムキーパーを再び務めることができ嬉しく思っています。ロシアは最も重要なバイヤーであるロシア人顧客を有しており、ウブロにとって需要な市場です。1000日のカウントダウンが終了し、試合開始を待つことができません!」とコメントしました。

ウブロとサッカー

2008年以来、ウブロはサッカーの世界でコラボレーションした最初の高級ブランドとなりました。ウブロは実際に、ユーロ2008の「公式タイムキーパー」を務めていました。ウブロのサッカーとのコラボレーションのアイデアは、ウブロの最高経営責任者(CEO)およびLVMHグループ時計部門の最高経営責任者(CEO)であるジャン・クロード・ビバー氏によるものです。彼のアイデアは「潜在的な顧客をターゲットにする」ことでした。 同社は2010年FIFAにおいて最初の歴史的な、また、次の2つの試合、2014年ブラジルおよび2018年ロシアでサッカーワールドカップの「公式タイムキーパー」を務めました。これらのマスター・ストロークはウブロに完全なグローバルな可視性を提供します。

ウブロ・インターナショナル・スイス

www.hublot.com

電話 + 41-(0)22-990-90-00

国際広報メディア

Annabelle Galley

a.galley@hublot.ch

ソース:ウブロ (HUBLOT)

(日本語リリース:クライアント提供)

In the Heart of Moscow, 1,000 Days Before the 2018 FIFA World Cup Russia[TM], the Official Countdown Clock is Unveiled

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MOSCOW, Sept. 19, PRNewswire=KYODO JBN / --

   Today, exactly 1,000 days before the start of the 2018 FIFA World Cup

Russia(TM), Swiss watch brand Hublot is pleased to have been involved in the

unveiling of the official countdown clock for the tournament, which will begin

on 14th June 2018.

   The clock, that has been installed on Manezhnaya Square in the city centre,

is only a stone's throw away from Moscow's famous Red Square and features a

giant Hublot clock as part of the overall structure. It has been designed in

keeping with the Official Look of the 2018 FIFA World Cup Russia(TM), using red as

the dominant colour to reflect the architectural features of the Kremlin - one

of the country's main tourist attractions. The inhabitants of the European

continent's largest city and the many tourists who come to visit Moscow are

unlikely to miss this giant clock, which is over 4 metres high and nearly 5

metres wide!

   (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150918/268001 )

   (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150918/268002 )

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   (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150918/268005 )

   (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150918/268006 )

   Hublot is the Official Timekeeper and the Official Watch of the FIFA World

Cup[TM] and, as for the FIFA World Cup in Brazil, will also be visible on the

referee boards during all the competition's matches.

   Ricardo Guadalupe, CEO of Hublot, commented: "We are happy once again to be

FIFA's Official Timekeeper for the 2018 FIFA World Cup which will take place in

Russia. Russia is a key market for Hublot, with Russian clients among our most

significant buyers today. We can't wait for the 1,000-day countdown to come to

an end and for the competition to begin!"

   Hublot and football

   Since 2008, Hublot has become the first luxury brand to get involved in the

world of football. In fact, Hublot was the "Official Timekeeper" for Euro 2008.

The idea for Hublot's involvement in football came from Jean-Claude Biver, CEO

of Hublot and CEO of the LVMH Group's Watches Division. His idea was to "go

where the potential customers are". In 2010, the company became the first

historic "Official Timekeeper" of FIFA and the two following Football World

Cups, in Brazil in 2014 and in Russia in 2018; these master strokes give Hublot

exceptional global visibility.

   HUBLOT INTERNATIONAL ・ Switzerland

   http://www.hublot.com

   Tel. +41-(0)22-990-90-00

   International Press Relations:

   Annabelle Galley

   a.galley@hublot.ch

   SOURCE: HUBLOT

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