UPS、スクーデリア・フェラーリのドライバー、キミ・ライコネンを招き、シンガポールUPS シティセンターレース体験を届ける

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UPS、スクーデリア・フェラーリのドライバー、キミ・ライコネンを招き、シンガポールUPS シティセンターレース体験を届ける

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シンガポール、2015年9月18日/PRニュースワイヤー/ --

スクーデリア・フェラーリの公式ロジスティックス・シッピング・スポンサーであるUPSは、本日キミ・ライコネンを迎え、シンガポールのラッフルズシティショッピングセンターにおいてUPSシティセンターレース体験(UPS City Center Race Experience)を披露しました。

     ( 写真:http://photos.prnewswire.com/prnh/20150916/267190 )

2007年のF1世界選手権のドライバーズチャンピオンが、今回のイベントをオープンし、ショーカ―、レースシミュレーター、スクーデリア・フェラーリとUPSの歴史を展示したUPSのフェラリーレースガレージを紹介しました。両社とも刺激的な長い歴史を持っており、UPSはこれらをシンガポール市民と共に祝い、共有することを望んでいます。

最近、スクーデリア・フェラーリと2016年シーズンの再契約をした、ライコネンは、この2つの世界的なブランドの間の相乗効果について意見を交わし、週末にかけてのレースに参加できないファンにアクセスを提供しているUPSを称賛しました。彼は、2015年F1シンガポール航空・シンガポールグランプリに先駆けた今回のイベントで、多数のUPSの幹部とコンテスト優勝者と会う機会も持ちました。

スクーデリア・フェラーリのドライバー、キミ・ライコネンは、次のように述べています。「UPSがファンにこのようなアクセスを提供するというのは、とても素晴らしいアイデアです。トライバーは、時に、自分達がいかに恵まれているかを簡単に忘れてしまいがちですが、今回のイベントは、グランプリに先駆けて、両社の関係を大いに褒め称えるものだと思います。」

UPS南アジア地域の社長であるジム・オガーラ氏は次のように述べています。「UPSとスクーデリア・フェラーリは、エクセレンス(優秀さ)、イノベーション(革新)、プレシジョン(正確さ)といった良く似た価値観を持っており、このことが、私達が協力して、スクーデリア・フェラーリのチーム運営と能率を向上させる堅固な基盤となっています。」

オガーラ氏は、最後に次のように述べています。「皆さんにスクーデリア・フェラーリの世界、そしてこの素晴らしいスポーツへのアクセスを提供することは、UPSのスクーデリア・フェラーリとのパートナーシップを祝う最適な方法です。このUPSシティセンターレース体験が1つの良い例です。当社は、220以上の国と地域において世界的な展開を繰り広げることで、世界中の企業とコミュニティを結び、今では人々がUPSに期待するようになった比類がないアクセスと顧客体験を提供しています。」

一般の人達は、ロビンソンズ(Robinson's)の外側にあるラッフルズシティショッピングセンターで、9月18日(金)~20日(日)の正午~午後10時の間、UPSシティセンターレース体験で、シミュレーターの無料乗車を楽しむことができます。

UPSとフェラーリの提携関係について

UPSは2013年2月にフェラーリの公式ロジスティクス・シッピング・スポンサーとなり、フォーミュラ1、FIA 世界耐久選手権、フェラーリ・チャレンジ・チャンピオンシップの欧州シリーズなどで協力関係にあります。

UPSはまた、同社の輸送サービスを徐々に統合するにつれ、フェラーリの公式ロジスティクス・パートナーとして世界レベルで貨物輸送を提供しています。

詳細については、下記までお問い合わせください:

Lizzie Isherwood

電子メール: lisherwood@justmarketing.com

情報元: UPS

(日本語リリース:クライアント提供)

UPS Invites Scuderia Ferrari Driver Kimi Raikkonen to Deliver UPS City Center Race Experience in Singapore

PR61851

SINGAPORE, Sept. 18 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

    UPS, Official Logistics and Shipping Sponsor of Scuderia Ferrari, welcomed

driver Kimi Raikkonen today to unveil a UPS City Center Race Experience at

Raffles City Shopping Center, Singapore.

    (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150916/267190 )

    The 2007 Formula One World Drivers' Champion opened the event and presented

UPS's Ferrari race garage, complete with a show car, race simulators, and

histories of Scuderia Ferrari and UPS. Both companies have exciting and long

histories that UPS is keen to celebrate and share with the people of Singapore.

    Raikkonen, who was recently re-signed by Scuderia Ferrari for the 2016

season, discussed the synergies between the two global brands and praised UPS

for providing access to fans who are not able to attend the race over the

weekend. He also met with a number of UPS executives and contest winners at the

event ahead of the 2015 FORMULA 1 SINGAPORE AIRLINES SINGAPORE GRAND PRIX.

    "It's a very nice idea for UPS to give the fans this kind of access. For a

driver, it's sometimes easy to forget how privileged we are, but this is a

great celebration of the relationship ahead of the Grand Prix," said Scuderia

Ferrari Driver, Kimi Raikkonen.

    "UPS and Scuderia Ferrari share similar values - excellence, innovation and

precision - creating a solid foundation for us to collaborate and improve

Scuderia Ferrari team's operations and efficiency," said Jim O'Gara, President

of UPS South Asia District.

    "Providing the public with access to the world of Scuderia Ferrari and this

magnificent sport is a fantastic way to celebrate UPS's partnership with

Scuderia Ferrari. This UPS City Center Race Experience is a fine example. Our

global presence in more than 220 countries and territories connects businesses

and communities around the world, providing people with unparalleled access and

the customer experience that they have now come to expect from UPS," O'Gara

concluded.

    The general public can enjoy a complimentary ride on the simulators at the

UPS City Center Race Experience from 12pm to 10pm from Friday, September 18, to

Sunday, September 20, at Raffles City Shopping Center outside Robinson's.

    About UPS' partnership with Ferrari

    UPS became Official Logistics and Shipping Sponsor of Ferrari in February

2013, in a partnership encompassing Formula One, the FIA World Endurance

Championship and the European Series of the Ferrari Challenge Championship.

    UPS is also Official Logistics Partner to Ferrari through the gradual

integration of its own transport services, providing freight movement on a

global level.

     For further information, please contact:

     Lizzie Isherwood

     E: lisherwood@justmarketing.com

SOURCE: UPS

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