GASHが総合的なワンストップ・サービスを提供

Gamania Digital Entertainment Co., Ltd.

GASHが総合的なワンストップ・サービスを提供

AsiaNet 61382 (0995)

【台北(台湾)2015年8月4日PRN=共同通信JBN】ゲームポイント、第3者決済、メディアバイイング・サービスがアジア太平洋、欧州、米国、利用可能に

ゲームポイント・カード販売企業としてスタートしたGASHは、GASH POINT、GASH PAY、GASH MEDIAの3つの新しい事業部門を発表した。この3つの事業部門は、最近閉幕したChinaJoyでデビューした。GASHはアジア最大のゲーム展示会に4年連続して参加した。新しい事業部門は、ゲームポイント決済、第3者決済、メディアバイイングなどの総合サービスを提供し、決済およびチャンネルマーケティングに対する顧客の要望に応える。ChinaJoyでの発表に続き、GASHはGamescomに出席するために8月5日ドイツに向かう予定。GASHは欧州最大のゲームおよびエンターテインメント見本市で、ブラジルの大手オンライン決済プロバイダーUOL BoaCompraと協力し、欧州および米州市場とアジア太平洋市場とを結びつけた決済サービスを利用して世界市場に共同参入する。

GASHは、GASH PAYの第3者決済と、台湾で顧客の製品発売を支援するGASH MEDIAの統合チャンネルマーケティング・サービスの2つの新規サービスを創設し、ゲームポイントおよびコンテンツ・サービスの拡大を継続することによって、同社サービスを拡大してきた。GASHのサイモン・リュー最高執行責任者(COO)は「3つの事業部門はゲームポイント、決済、メディアバイイングを統合し、顧客に総合的なワンストップ・サービスを提供する。欧州および米州市場と結び付ける当社の能力はサービス範囲を拡大し、顧客にこれまでになかった高品質なサービスを提供する」と語った。

GASHは2002年、ゲームポイント・サービスを開始した。GASHは1000万以上のメンバーを抱え、月間300万件の取引を行い、アジアに10万以上の販売路を確保しており、アジアでゲームポイントをリードするブランドである。GASH PAYは現在、第3者決済ライセンスを申請しており、第3者決済分野でのパイオニアになる予定。GASH PAYはYushan Ventures、ファミリーマート、Taiwan Taxiとの提携に加え、インターネット・ストリーミングメディアCoture、eコマース・サービスJollywiz、デジタル・エンターテインメント・プラットフォームbeanfun!を含むGamania Groupのリソースを統合し、オンラインとオフラインとを結び付けて最もセキュアでユーザーフレンドリー、かつ多様な商取引を提供する。

GASHに関してはウェブサイトhttp://www.gashplus.com/en/ を参照。

▽問い合わせ先

Gamania Digital Entertainment Co., Ltd.

Michelle Wei

+886-8226-9166*1230

michellewei@gamania.com

ソース:Gamania Digital Entertainment Co., Ltd.

GASH Now Provides Comprehensive One-stop Service

PR61382

TAIPEI, Aug. 3, 2015 /PRN=KYODO JBN/ --

Gaming Points, Third-party Payment, and Media Buying Services Now available in

Asia-Pacific, Europe, and the US

GASH, which started as a seller of game point cards, proudly unveils its three

new enterprises: GASH POINT, GASH PAY, and GASH MEDIA. The three enterprises

made their debut at the recently concluded ChinaJoy, which marked the fourth

year in a row that GASH has participated in Asia's biggest gaming exhibition.

The new enterprises offer comprehensive services including game points payment,

third-party payment, and media buying, meeting customer demands for payment and

channel marketing. Following the announcement at ChinaJoy, GASH is scheduled to

leave for Germany on August 5 to attend Gamescom, Europe's largest trade fair

for interactive games and entertainment, where it will team up with Brazil's

primary online payment provider, UOL BoaCompra, to jointly enter the global

market, using payment services to connect the European and American markets

with the Asia-Pacific market.

GASH has expanded its service offerings by continuing to broaden its game point

and content services while creating two new services -- GASH PAY's third-party

payment and GASH MEDIA's integrated channel marketing service to help clients

launch their products in Taiwan. "The three new enterprises integrate game

points, payment, and media buying, offering a comprehensive one-stop service

for customers. Our ability to connect with the European and American markets

will broaden our service scope and offer customers even higher-quality

services," said GASH Chief Operating Officer Simon Lu.

In 2002, GASH launched the game point card service., With over 10 million

members, 3 million transactions every month, and more than 100,000 outlets

across Asia,  GASH is a leading game point brand in Asia. Currently applying

for a third-party payment license, GASH PAY is now set to become a pioneer in

the third-party payment field. In addition to cooperating with Yushan Ventures,

FamilyMart, and Taiwan Taxi, GASH Pay will continue to seek partners in every

aspect of daily life. Also, GASH Pay will integrate the resources across

Gamania Group, including internet streaming media Coture, eCommerce service

Jollywiz, and digital entertainment platform beanfun!, to link online and

offline and provide the most secure, user-friendly, and diverse transaction

environment.

About GASH (http://www.gashplus.com/en/ )

Contacts:

Gamania Digital Entertainment Co., Ltd.

Michelle Wei

+886-8226-9166*1230

michellewei@gamania.com

SOURCE:  Gamania Digital Entertainment Co., Ltd.

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