EXPRESSがジーンズ・キャンペーンにスーパーモデル、カーリー・クロスを起用

Express, Inc.

EXPRESSがジーンズ・キャンペーンにスーパーモデル、カーリー・クロスを起用

AsiaNet 61182 (0916)

【コロンバス(米オハイオ州)2015年7月15日PRN=共同通信JBN】EXPRESS, Inc.、(NYSE:EXPR)は15日、カーリー・クロスをEXPRESS 2015年秋のジーンズ・コレクションの顔として起用すると発表した。アメリカのスーパーモデルのクロスは小売りのEXPRESSが行う広告キャンペーン「Fit for You(あなたにぴったり)」の主役を務めることになった。撮影はラクラン・ベイリー氏、スタイリストはクレア・リチャードソン氏が担当する。公式キャンペーンは2015年7月、出版およびデジタル媒体、店頭、ソーシャル・メディアで始まった。

Video: http://origin-qps.onstreammedia.com/origin/multivu_archive/PRNA/ENR/236021-Karlie-Kloss_EXPRESS.mp4

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広告では、クロスはEXPRESSのフィット感、ファッション性、個性派スタイルを特に強調する「ガールフレンド」「フレア」「レギンス」など3種類のジーンズ製品向けにポーズを取る。

EXPRESS最高経営責任者(CEO)兼社長のデービッド・コンバーグ氏は「クロスは現代のアイコンだ」として次のように述べた。「クロスはソーシャル・メディアのスターで慈善事業も行っており、世界中の若い女性に刺激やパワーを与え、大胆さや自信を持たせている。さらに、クロスは自然な美しさやリラックスしたスタイルを兼ね備えていて、体にぴったりあったジーンズという米国ファッションの定番に新しい現代的な息吹を吹き込む仕事にぴったりだ。当社はカーリー・クロスと組んでEXPRESSジーンズの最新の品ぞろえを展開できることを喜んでいる」

EXPRESSの秋のジーンズ・コレクションは体にぴったりとあい、しかも長持ちするファッション・ジーンズをテーマにしており、7月から店舗およびオンラインストアexpress.comで販売される。このコレクションには各種の最新ウォッシュ加工技術および革新的な生地が使われており、その中には1日中着ても着崩れしない画期的な生地で作られた新しいパフォーマンス・ストレッチ(Performance Stretch)ジーンズも含まれている。

最新トレンドをチェックし、体にあった1着を見つけるためにはオンラインショップ(express.com)、または店頭かInstagram(@ExpressRunway)の#ExpressJeans、Twitter(@ExpressLife)、Facebook(EXPRESS)を参照。

▽EXPRESS, Inc.について

EXPRESSはアパレルとアクセサリーの専門小売りで、20歳から30歳の顧客をターゲットにした男性用、女性用を扱っている。同社はファッション性と品質を兼ね備えた品物を魅力的な値段で提供するという他社とは異なる取り組みを30年以上にわたって行ってきており、仕事や普段着、ジーンズ、さらに外出時に着られる商品のニーズに応えている。現在、同社は600を超える小売店、メーカー直販店を運営しており、多くの店舗は人通りの多いショッピング・モール、ライフスタイル・センター、表通りに立地され、米国、カナダ、プエルトリコに広がっている。中東、中南米、および南アフリカではEXPRESSの商品はフランチャイズ店を通じて販売されている。同社はまた、オンラインストア(www.express.com)およびアップルiOS向けの同社モバイルアプリ上でも製品を販売している。

ソース:Express, Inc.

▽問い合わせ先

Matthew Owens

+1-646-502-4978

mowens@express.com

Karlie Kloss is the New Face of EXPRESS 'Fit for You' Denim Campaign

PR61182

COLUMBUS, Ohio, July 15, 2015 /PRN=KYODO JBN/ --

   EXPRESS, Inc. (NYSE: EXPR) today announces Karlie Kloss as the face of the

EXPRESS fall 2015 denim collection. The American supermodel stars in the

retailer's 'Fit for You' advertising campaign photographed by Lachlan Bailey

and styled by Claire Richardson. The official campaign launches July 2015 in

print, digital, in-store, and on social media.

Video:

http://origin-qps.onstreammedia.com/origin/multivu_archive/PRNA/ENR/236021-Karlie-Kloss_EXPRESS.mp4

   Photo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150713/235999

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   Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20130910/NY76292LOGO

   In the ads, Karlie poses in three key denim styles--Girlfriend, Flare and

Legging--which underscore EXPRESS' fit, fashion and individual style. "Karlie

is a modern icon," said David Kornberg, EXPRESS CEO and President. "With her

social media star status and philanthropic efforts, Karlie inspires and

empowers young women globally to feel confident and self-assured. And, with her

natural beauty and effortless style, Karlie is perfect to communicate a fresh,

modern take on the American fashion staple--a great fitting pair of jeans. We

are delighted to be partnering with Karlie Kloss to showcase the latest

assortment of EXPRESS jeans."

   Available in-store and online at express.com beginning this month, the

EXPRESS fall denim collection focuses on the best-fitting fashion jeans that

are built to last. The collection features an assortment of updated washes and

innovative fabrics including the new Performance Stretch jean made from a

breakthrough fabric that retains its shape throughout the day. Customers can

check out the hottest trends and find their perfect fit on express.com,

in-store and by following #ExpressJeans on Instagram (@ExpressRunway), Twitter

(@ExpressLife) and Facebook (EXPRESS).

   About EXPRESS, Inc.:

   EXPRESS is a specialty apparel and accessories retailer of women's and men's

merchandise, targeting the 20 to 30 year old customer. The Company has over 30

years of experience offering a distinct combination of fashion and quality at

an attractive value, addressing needs across work, casual, jeanswear, and

going-out occasions. The Company currently operates more than 600 retail and

factory outlet stores, located primarily in high-traffic shopping malls,

lifestyle centers, and street locations across the United States, Canada, and

Puerto Rico. EXPRESS merchandise is also available at franchise locations in

the Middle East, Latin America, and South Africa. The Company also markets and

sells its products through the Company's e-commerce website, www.express.com,

as well as its mobile app for iOS.

    SOURCE: Express, Inc.

   CONTACT: Matthew Owens

            +1-646-502-4978

            mowens@express.com  

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