Branded ContentがFashion Style Magazineの8000万人読者にリーチ

BRAV Communications Inc.

Branded ContentがFashion Style Magazineの8000万人読者にリーチ

AsiaNet 60998(0844)

【ボーン(カナダ・オンタリオ州)2015年6月25日PRN=共同通信JBN】従来のディスプレー広告は、クリエーティブがエンゲージメントを高めることを望むレーベル、デザイナー、ブランドには役立っていない。月間8000万以上の人々が閲覧するwww.FashionStyleMag.com(FSM)は最高のエンゲージメントと人気があるコンテンツを提供しており、ブランドもそれに気付き始めている。FSMは、Facebook上で460万人のファンがいる。口コミによるアクセスの95%以上がFacebookからのものである。

ブランドはFashionStyleMag.com上に「Branded Content」を増やしている。この結果、ブランドのウェブサイトへのビジターが増えている。ブランドのコンテンツがソーシャルメディアでバイラルとなり、そのコンテンツを共有する人々が増えている。EngageGenのビル・グラント副社長(顧客関係担当)は「これは、数多くの製品を抱えているブランドにとって素晴らしいことである。FashionStyleMag.comを通じて、われわれは週2回、あるいは2日に1度新しいコンテンツを掲載することができる。エンゲージメントされたアクティブなブランドを登場させ、ターゲットオーディエンスの注意を引くことは、顧客のリーチを支援し最終目標を達成されるうえで最も重要な鍵である」と語った。

すでに参加表明した顧客には次のようなブランドが含まれる: GAP、BAILEY44、アンテイラー(ANN TAYLOR)、アメリカンイーグル(American Eagle)、エイビス(AVIS)、Boden、バッファロー(BUFFALO)、East Dane、GUESS、G by GUESS、FANCY、バジェット(Budget)、GARAGE、ケネスコール(Kenneth Cole)、Fossil、Old Navy、Ray Ban、ロフト(LOFT)、Heels.com、クラークス(Clarks)、Marciano。FashionStyleMag.com.のアダム・ブラント副社長(広告担当)「われわれの業務に関する口コミが広がるにつれ、当社のサイトに参加を希望するレーベルは多くなった。当社の編集チームはファッション/ビューティー関連コンテンツを受け持っている。チームはこのコンテンツを最適なものに仕上げる洞察力と探究心がある。しかも、チームの英知はFSMによって、ブランドがその投資に対するより多くのROIを達成することを支援することができる」と語った。

FashionStyleMag.comは来週から、同社のBranded Contentの中に「Buy Now」ボタン機能を導入する計画である。FashionStyleMag.comのラージュ・ブラル最高経営責任者(CEO)は「この機能は顧客が求めていたもので、われわれは一部の顧客にテストしてもらっており、数週間のうちにサイト全体に広げるつもりである」と語った。

▽BRAV Communications Inc.について

BRAV は女性層を対象にしたさまざまなウェブサイトを運用している。月間のリーチ総数は1億人を超える。姉妹サイトはwww.thewomanlife.com 、www.themanlife.com 、www.southasianlife.com 、http://brav.tv がある。BRAVのFacebookファンは総計800万を超える。ファンの国別は米国/カナダ、英国、オーストラリア、インド、メキシコが上位である。

ソース:http://ads.fashionstylemag.com(Facebook Insights, SproutSocial 2015)

▽問い合わせ

Adam Brant

VP of Advertising

BRAV Communications Inc.

Tel: 1-212-500-1173 ext 702

Email: ads@fashionstylemag.com

ソース:BRAV Communications Inc.

'Branded Content' Reaching over 80 million people on Fashion Style Magazine

PR60998

VAUGHAN, Ontario, June 25, 2015 /PRN=KYODO JBN/ --

Traditional display advertising is not working for labels, designers and brands

that want more engagement from their creative. At www.FashionStyleMag.com (FSM)

a site that reaches over 80 million people monthly, has the most engaging and

popular content on the web; and brands are noticing. FSM has over 4.6 million

fans on Facebook. Over 95% of their referral traffic comes from Facebook.

Brands are now booking more "Branded Content" on FashionStyleMag.com. The

results for brands are increased visitors to their site; more people sharing

their content as it goes viral on social media. "This is great for brands that

have a lot going on with their products. Through FashionStyleMag.com we can

have different content posted weekly or every two days! Having an engaged

active brand present and on the minds of your target audience is an important

key in helping our clients reach their end goal." - Bill Grant, VP Client

Relations - EngageGen.

With clients already signed up like: GAP, BAILEY44, ANN TAYLOR, American Eagle,

AVIS, Boden, BUFFALO, East Dane, GUESS, G by GUESS, FANCY, Budget, GARAGE,

Kenneth Cole, Fossil, Old Navy, Ray Ban, LOFT, Heels.com, Clarks, and Marciano.

"The demand to be on our site is there by the labels as the word of mouth about

what we are doing is spreading. Our editorial team gets fashion/beauty content.

They have more insight and research into how to do it right than most. And

their wisdom helps the brands get a higher ROI on their investment with FSM." -

Adam Brant, VP of Advertising - FashionStyleMag.com.

In the coming weeks, FashionStyleMag.com plans to launch the "Buy Now" button

feature within their branded content posts. "Clients have been asking for this

feature and we are now testing it with a few clients but will make it site wide

within a few weeks." - Raaj Brar, CEO - FashionStyleMag.com.

About BRAV Communications Inc.

BRAV has several websites reaching mostly a female demographic. Their total

monthly reach is over 100 million people. Their sister brands are:

www.thewomanlife.com, www.themanlife.com, www.southasianlife.com,

http://brav.tv. BRAVs total Facebook fans are over 8 million. Their top GEOs

countries are: USA/CA, UK, AUS, India, Mexico.

Sources: http://ads.fashionstylemag.com (Facebook Insights, SproutSocial 2015)

Contact:

Adam Brant

VP of Advertising

BRAV Communications Inc.

Tel: 1-212-500-1173 ext 702

Email: ads@fashionstylemag.com

SOURCE: BRAV Communications Inc.

   

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