スクーデリア・フェラーリ所属ドライバーのセバスチャン・ベッテル、モントリオールのクレセントストリートフェスティバルでUPS アクセスポイント(TM)場所を訪問

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AsiaNet 60772

スクーデリア・フェラーリ所属ドライバーのセバスチャン・ベッテル、モントリオールのクレセントストリートフェスティバルでUPS アクセスポイント(TM)場所を訪問

モントリオール、2015年6月5日/PRニュースワイヤー/ --

スクーデリア・フェラーリの公式ロジスティクス・シッピングスポンサーであるUPS(R) (NYSE:UPS)は、カナダのモントリオールで催されたクレセントストリートフェスティバルにて、特別なUPSアクセスポイント(TM)(http://pressroom.ups.com/Press+Releases/Archive/2014/Q4/UPS+Gives+Online+Shoppers+Around+the+World+Delivery+Confidence%2C+Control+and+Convenience )ポップアップ場所を本日紹介しました。シルキュイ・ジル・ヴィルヌーヴでのレースに先立って、スクーデリア・フェラーリ所属ドライバーのセバスチャン・ベッテルは、最初の週末の荷物引き取りを行って、UPSアクセスポイントネットワークの信頼性と柔軟性を示しました。

( 写真: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150604/748146-a )

( 写真: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150604/748146-b )

2013年カナダグランプリ優勝者のベッテルは、そのイベントの一環として、レース用ヘルメット・手袋・帽子をUPSアクセスポイント場所から引き取りました。レースの行われる週末にかけて、ファンはクレセントストリートフェスティバルを訪れUPSからの特賞を受け取ってレース・カーのシミュレーター挑戦に参加する招待を受けています。

一時的なUPSアクセスポイント場所は、6月6日(土)アメリカ東部夏時間21時までクレセントストリートに設置される予定です。

UPSカナダの戦略的提携部門の副社長であるNicolas Dorget氏は次のように述べました。「UPSアクセスポイント場所は、カナダ全域で継続して追加されており、もう少しで1,000カ所に達します。本日のイベントは、カーレースのファンが、家や職場で荷物を受け取れない場合に代わりの荷物引き取り場所としてUPSアクセスポイント場所をどのように利用可能かを紹介しています。」

ベッテルは次のように述べました。「UPSアクセスポイント場所は、私のように非常に忙しい生活の中で、荷物引き取りのための柔軟なソリューションを必要としている人達にとって素晴らしいアイデアです。スクーデリア・フェラーリは、特に、2つのヨーロッパレースの間に行われるカナダレースでの土壇場の必要性に対して、私達の成功に役立つ信頼できるロジスティクスソリューションを常に要求しています。」

さらなる柔軟性と配達の選択を求める経験豊かな顧客が、eコマースの未来を推進し続けます。UPSアクセスポイントネットワークとUPS My Choice(R)(http://www.ups.com/mychoice/welcome.html )サービスは、顧客にさらに管理できる柔軟性のある宅配を提供することでこれらのニーズを満たします。これまでに世界中で約1,500万人がUPS My Choiceのユーザーを登録行い、1万9,000以上のUPSアクセスポイント場所が設置されています。UPSは、2015年末までにUPSアクセスポイント場所を2万に増やすという目標を今年すでに発表しています。

UPSアクセスポイント(TM)ネットワークについて

UPSアクセスポイント場所により、集荷や荷物持ち込みに対する簡単なソリューションが提供され、顧客に対する柔軟性が向上しています。地元企業に設置されたUPSアクセスポイント場所は、欧米全域の主要市場で利用可能で、2015年末までに2万箇所に増える予定です。

UPS My Choice(R)(UPSマイチョイス)について

UPS My Choiceは、忙しい顧客が、自分の時間に追われるライフスタイルに合わせて到着荷物の配達を都合よく管理することができる画期的な新しい宅配サービスです。この新しいサービスは、荷物の紛失、荷物の戸外放置、紛失荷物回収のため保管場所へ出向くこと、一日中荷物の配達を待つことや荷物引き取りのため他人にサインを頼むことなど、出荷に関する多くの顧客の心配を軽減するものです。

UPSのフェラーリとの提携について

UPSは2013年にフェラーリの公式ロジスティクス・シッピングスポンサーとなり、フォーミュラ1、FIA 世界耐久選手権、フェラーリ・チャレンジのヨーロッパ・シリーズにわたって協力関係にあります。

UPSはまた、同社自身の輸送サービスの順次統合を通してフェラーリの公式ロジスティクスパートナーでもあり、地球レベルで貨物輸送を提供しています。

UPS(R)について

UPS (NYSE: UPS)は、ロジスティクの世界的リーダーで、荷物・貨物輸送、国際貿易の促進、ビジネス界のより効果的な管理のための先端技術の展開などの幅広いソリューションを提供しています。アメリカのアトランタを拠点として、UPSは世界220以上の国と地域でサービスを提供しています。UPSのウェブサイトはups.com(R)、ブログは、Longitudes.ups.com(http://longitudes.ups.com/ )です。UPSのニュースは、pressroom.ups.com(http://pressroom.ups.com/RSS )で直接入手可能です。

情報源:UPS

(日本語リリース:クライアント提供)

Scuderia Ferrari Driver Sebastian Vettel Visits UPS Access Point(TM) Location at Montreal's Crescent Street Festival

PR60772

MONTREAL, Jun. 5 /PRN=KYODO JBN/ --

     UPS(R) (NYSE:UPS), Official Logistics and Shipping Sponsor of Scuderia

Ferrari, today announced a special UPS Access Point

[http://pressroom.ups.com/Press+Releases/Archive/2014/Q4/UPS+Gives+Online+Shoppe

rs+Around+the+World+Delivery+Confidence%2C+Control+and+Convenience ] (TM)

pop-up location at Crescent Street Festival in Montreal, Canada. Ahead of the

race at Circuit Gilles-Villeneuve, Scuderia Ferrari driver Sebastian Vettel

made the first pick-up of the weekend, showcasing the reliability and

flexibility of the UPS Access Point network.

    (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150604/748146-a )

    (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150604/748146-b )

    Vettel, who won the Canadian Grand Prix in 2013, picked up his race helmet,

gloves and cap from the UPS Access Point location as part of the event. Over

the race weekend, fans are invited to visit the Crescent Street Festival and

collect special prizes from UPS, and take part in race car simulator challenge.

    The temporary UPS Access Point location will remain on-site at Crescent

Street until 2100 EDT on Saturday, June 6.

    "UPS Access Point locations continue to be added across Canada and we are

nearing 1,000 locations," said Nicolas Dorget, UPS Canada vice president of

strategic partnerships. "Today's event showcases how racing fans can utilize a

UPS Access Point location as an alternate pick-up location for their packages

when they are not able to receive them at home or work."

    "UPS Access Point locations are a great idea for people like me who live

very busy lives and need flexible solutions to pick up their packages," said

Vettel. "Scuderia Ferrari constantly requires reliable logistics solutions to

help us succeed, particularly for last minute requests at races like Canada

which is between two European races."

    The future of e-commerce continues to be driven by the savvy shoppers who

want more flexibility and delivery options. The UPS Access Point network and

UPS My Choice [http://www.ups.com/mychoice/welcome.html ](R) service meet these

needs by giving consumers more control and flexibility with their home

deliveries. To date there are nearly 15 million UPS My Choice registered users

and over 19,000 UPS Access Point locations worldwide. The company announced

earlier this year a target of 20,000 UPS Access Point locations by the end of

2015.

    About the UPS Access Point(TM) Network

    UPS Access Point locations offer a simple solution to package collections

and drop-offs, providing added flexibility to customers. Located in local

businesses, UPS Access Point locations are available in key markets throughout

Europe and the Americas, with 20,000 locations forecast by the end of 2015.

    About UPS My Choice(R)

    UPS My Choice is a revolutionary new home delivery service that will enable

busy consumers to conveniently control and manage their incoming package

deliveries to fit their busy lifestyles. The new service will alleviate many

consumer concerns related to shipping, including missing packages, worrying

about packages left outside, trekking to a depot to retrieve missed packages,

waiting all day for a package or counting on others to sign for a package.

    About UPS partnership with Ferrari

    UPS became Official Logistics and Shipping Sponsor of Ferrari in February

2013, in a partnership encompassing Formula One, the FIA World Endurance

Championship and the European Series of the Ferrari Challenge Championship.

    UPS is also Official Logistics Partner to Ferrari through the gradual

integration of its own transport services, providing freight movement on a

global level.

    About UPS(R)

    UPS (NYSE: UPS) is a global leader in logistics, offering a broad range of

solutions including the transportation of packages and freight; the

facilitation of international trade, and the deployment of advanced technology

to more efficiently manage the world of business. Headquartered in Atlanta,

USA, UPS serves more than 220 countries and territories worldwide. The company

can be found on the Web at ups.com(R) and its corporate blog can be found at

Longitudes.ups.com [http://longitudes.ups.com ]. To get UPS news direct, visit

pressroom.ups.com [http://pressroom.ups.com/RSS ].

SOURCE: UPS

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