ファーウェイが2015年TM Forumの2カテゴリーで優秀賞を獲得

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ファーウェイが2015年TM Forumの2カテゴリーで優秀賞を獲得

AsiaNet 60740(0738)

【ニース(フランス)2015年6月3日PRN=共同通信JBN】TM Forumは3日、Huawei Digital inCloud、BSS Transformationが「Open Digital Ecosystem(オープンデジタル・エコシステム)」と「Agile Business & IT: Solution Provider(アジャイル・ビジネス&IT:ソリューション・プロバイダー)」のカテゴリーで2015 TM Forum Excellence Awards(2015年TMフォーラム優秀賞)を獲得したと発表した。これで9年連続して優秀賞は、デジタル・エコシステム全体のために恩恵をもたらす重要な標準規格を推進に有意義な貢献をしたTM Forumコミュニティーの世界的なサービスおよびソリューション・プロバイダーを表彰している。

Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20150603/0861504861

キャプション:TM Forumが優秀賞を発表

優秀賞は有力な業界、対象問題専門家、アナリスト、投資家で構成される独立のパネルで決定される。TMフォーラムのニク・ウィレット最高デジタル責任者は「今年の優秀賞のファイナリストは業界全体に対して基準を上げた。現在のサービス・プロバイダーがオープン・デジタルの世界で競争するのに必要な効率とアジリティーを提供するためメンバーの間で行われている驚異的な仕事をわれわれは見てきた。全体としてこれらの企業は利益を上げられる明日のデジタルサービスを可能にするために大きく前進している」と語っている。

Huawei Digital inCloudはエンドツーエンドのICTソリューションで、デジタル・エコシステムを構築して利益を得ようとするオペレーターを対象にして、その収入が増加することを支援する。これはデジタルサービスを新しい領域に拡大し、デジタルホームからエンタープライズ、業界において個人および新規事業にサービスを提供するサービス・イノベーションを実現する。このソリューションはソフトウエア定義アーキテクチャーに基づいて統一されたオープンデジタル・プラットフォームを提供し、アジャイル・アプリケーションのイノベーションをサポートする。Huawei Digital inCloudは、クラウド上ですぐに使える世界的なデジタルサービスやさまざまな領域のパートナーからのコンテンツを集めて配信すること、電子商取引のようなデジタル事業を最適化することが可能になる。

Huawei BSS Transformationソリューションは、モジュラー化されたコンポーネント多数を一体化し、テレコム・オペレーターにデジタル事業を実現するサービス・プラットフォームとしてビジネス・イネーブラーを提供する。このようなビジネス・イネーブラーは成功が以下のような能力によって推進されるデジタルサービス状況の変化の先導役を務める。

*チャンネル-クロスチャンネルの協力を可能にしながらマルチチャンネル顧客の体験をすべてのオンラインマーケティング、販売、サービスでサポートする

*製品-テレコム・オペレーターやその第3者パートナーからの多様化された製品によって柔軟で敏速なコンフィギュレーションを可能にする。

*顧客対応-一環したいつでも、どこでも、どんなチャンネルでものすぐれた顧客体験を通じて顧客の価値を最大化するプロアクティブケア戦略を可能にする。

*ビジネスモデル-パートナー統合、イネーブルメントに基づくオープンデジタル・エコシステムを通じて新たな売上高の流れをつくり出す。

*アーキテクチャーとインフラストラクチャー-クラウドベースかつコンポーネント化されたソリューションを通じてより低い総所有コストを可能にする。

▽ファーウェイについて

ファーウェイは世界の情報通信技術(ICT)ソリューションをリードするプロバイダーである。ファーウェイの17万人の従業員は、テレコム・オペレーター、エンタープライズ、消費者のために最大限の価値をつくり出すことにコミットしている。同社の革新的なICTソリューション、製品、サービスは170以上の国・地域で使用されており、世界の人口の約3分の1にサービスを提供している。1987年創立のファーウェイは従業員が株式を全面所有している非上場会社である。

ソース:Huawei

Huawei Wins the 2015 TM Forum Excellence Awards in the Open Digital Ecosystem, Agile Business & IT Category

PR60740

NICE, France, June 3, 2015 /PRN=KYODO JBN/ --

TM Forum today announced that Huawei Digital inCloud, BSS Transformation were

the winners for the 2015 TM Forum Excellence Awards in the categories of "Open

Digital Ecosystem" and "Agile Business & IT: Solution Provider". Now in its

ninth year, the Excellence Awards program honors global service and solution

providers within TM Forum's community that are making significant contributions

to advance critical standards for benefit of the entire digital ecosystem.

Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20150603/0861504861

The Excellence Awards are judged by an independent panel comprised of leading

industry and subject matter experts, analysts and investors. "This year's

Excellence Awards finalists have raised the bar overall for the entire

industry," said Nik Willetts, chief digital officer, TM Forum. "We've seen

phenomenal work among our members to deliver the efficiency and agility that

today's service providers require to compete in an open digital world. Overall,

these companies are making huge strides to enable the profitable digital

services of tomorrow."

Huawei Digital inCloud is an end-to-end ICT solution that aims operators to

build and monetize a digital ecosystem, helping them to increase their revenue.

It enables service innovation expanding digital services into new domains to

serve Individuals and new businesses, spanning from digital home to enterprise

and industry. The solution is based on software-defined architecture to provide

a unified open digital platform to support agile application innovation. It

allows them to aggregate and distribute ready-to-go global digital services and

content from partners of various domains, and optimizes digital business

operations like e-commerce, in the cloud.

Huawei BSS Transformation Solution leverages a fully integrated stack of

modularized components to provide Telcom operators with a Business Enabler as a

Service platform to achieve digital operation. Such a Business Enabler takes

the driver seat in changing the digital service landscape in which success will

be driven by the following core capabilities:

   --Channel - supporting multi-channel customer journeys with all online

marketing, sales and service while enabling cross-channel collaboration;

   --Product - enabling flexible and fast configuration with diversified

products from both the Telecom operators as well as their 3rd party partners.

   --Customer engagement - enabling delivery of proactive care strategies to

optimize customer value through consistent anytime, anywhere and any-channel

superior customer experience;

   --Business model - generating new revenue streams through open digital

ecosystems, based on partner aggregation and enablement;

   --Architecture & Infrastructure - enabling lower total cost of ownership

through cloud-based and componentized solutions.

About Huawei

Huawei is a leading global information and communications technology (ICT)

solutions provider. Huawei's 170,000 employees worldwide are committed to

creating maximum value for telecom operators, enterprises and consumers. Our

innovative ICT solutions, products and services are used in more than 170

countries and regions, serving over one-third of the world's population.

Founded in 1987, Huawei is a private company fully owned by its employees.

SOURCE  Huawei

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