ウブロとメイウェザー:世紀の対決最強のコンビ

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ウブロとメイウェザー:世紀の対決最強のコンビ

AsiaNet 60367 (0579)

【ラスベガス2015年5月3日PRN=共同通信JBN】

*メイウェザーは対決の夜をウブロ・ブランドのボクシングトランクスで装飾

スイス高級時計ブランドのウブロ(Hublot)は、10戦の世界チャンピオン、フロイド“マネー” メイウェザーとともに記者会見を開き、ラスベガスで2日夜行われる待望のマニー・パッキャオ戦で、殿堂入りが見込まれるメイウェザーを後援すると発表した。

ウブロのリカルド・グアダループ最高経営責任者(CEO)はその場で、不敗のチャンピオンにKing Power WBC Full Pave with Emeraldsを贈呈した。チャンピオンは2日夜、ウブロ・ブランド入りのボクシングトランクスを身に着ける。ウブロの「First, Different, Unique」というブランド精神と同じように、メイウェザーはこれまでボクシングショーツをブランドで飾ることはなかった。贈呈式は彼が鳴り物入りの計量に臨む直前に行われた。

メイウェザーは「わたしが高級時計の熱烈なファンであることはだれもが知っているが、ウブロもそのひとつだ。彼らの支援に深く感謝し、King Power WBC Full Pave with Emeraldsをマイコレクションに加えることを楽しみにしている」と話した。

ウブロのリカルド・グアダループCEOは「われわれが2012年に世界ボクシング評議会(WBC)と手を組んで以来、その一部になったことを誇りにしている。キャリア最大の試合でメイウェザーの脇に立つことは名誉と特権である。粘り強さ、世に知られたキャリアに対するコミットによる驚くべき戦績は、まさにウブロにふさわしい。その偉大さは明日目撃されるはずだ」と語った。

ウブロはまた、メイウェザーに対する贈呈と後援に加え、週末の待望の対戦を記念してシーザーズ・パレスのウブロ・ブティックで独自のボクシング体験を提供する。ウブロの公式インタラクティブ「ボクシングリング」とカーペットで、ゲストはロープ、ボクシンググローブ、チャンピオンベルトなどウブロ・ブランドの舞台装置とともに写真撮影できる。

47戦無敗で「The Best Ever(これまで最高)」の頭字語「TBE」を授けられたフロイド“マネー” メイウェザーは5月2日、ラスベガスのMGMグランドでマニー・パッキャオと対戦する。このスポーツ史上最大のイベントともてはやされている試合である。1998年の初の世界タイトル戦を制してからタイトル戦11戦負けを知らない世界チャンピオンは、ほかの選手からはっきり区別する比類のない戦術的技能をリングにもたらす。メイウェザーはボクシング界の外ではウブロのファンで、ウブロの長年のパートナー、マイアミ・ヒートの試合を観戦している。

国際スポーツの運営組織WBCとウブロの伝説的な関係は、ウブロがこのスポーツの熱気とアートをとりあげ、時計業界の情熱、歴史と融合させた2012年に始まった。この相乗効果は、伝説的ボクサー12人が協力し署名したユニークな12種の時計創出をもたらした。これらの時計は競売にかけられ、引退ボクサー向け年金支給開始や世界40カ国以上の緊急基金などWBC慈善事業に100万ドル以上を集めた。

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▽ウブロについて

ユニークな高級スイス時計の会社、ウブロを知る人は「ウブロとは何か? それは進歩に向かって他社とは異なる道を進む会社だ」という。この会社では未来を作るすべての時が息をのむスピードで進む。ウブロ会長ジャン=クロード・ビバー氏がCEOリカルド・グアダループ氏とともに見る夢は2人が力を合わせてウブロ・ブランドを「ビッグバン」「キングパワー」「クラシックフュージョン」が常に進化する伝統のシンボルであるような真の成功物語に変えることだ。機械式時計や革命的な材料から国際サッカー連盟(FIFA)ワールドカップ(TM)とフェラーリなどのような世界的なコラボレーションまで、ウブロは伝統を未来へと結びつける「融合の芸術(Art of Fusion)」哲学を通して同社自身を特徴づけている。ビジネスのレベルでは、同社が認可した小売店ネットワークは急速な成長を遂げて現在では750カ所に達し、専門ブティックもジュネーブ、カンヌ、サントロペ、パリ、ロンドン、ベルリン、モスクワ、ニューヨーク、マイアミ、ビバリーヒルズ、ラスベガス、アトランタ、シンガポール、上海、北京、香港、ドバイ、アブダビ、クアラルンプール、東京・銀座など世界各地で70店を超える。

詳しい情報はウェブサイト(www.hublot.com)を参照。

ソース:Hublot

▽メディア問い合わせ先

米国:

Paul Wilmot Communications, Hampton Carney

hcarney@paulwilmot.com

+1-917-497-1591

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lbackes@paulwilmot.com

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国際:

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Hublot and Floyd Mayweather: The Perfect Combination for the Fight of the Century

PR60367

LAS VEGAS, May 3, 2015 /PRN=KYODO JBN/ --

    -- Mayweather To Adorn Fight Night Boxing Trunks With Hublot Brand Name

Today, luxury Swiss watch brand Hublot had the honor of hosting a press

gathering with 10-Time World Champion Floyd "Money" Mayweather to announce

their sponsorship of the future Hall of Famer for his highly anticipated

match-up against Manny Pacquiao on Saturday night in Las Vegas.

To mark the occasion, Hublot CEO Ricardo Guadalupe presented a King Power WBC

Full Pave with Emeralds to the undefeated champion, who will also wear the

Hublot brand name on his boxing trunks on Saturday night.  In line with

Hublot's "First, Different, Unique" brand ethos, Mayweather has previously

never had a brand adorn his boxing shorts. The Presentation took place minutes

before the boxer took the stage for the highly touted Weigh In.

"Everyone knows I am a big fan of luxury watches and Hublot is one of them,"

said Mayweather. "I am extremely grateful for their support and I look forward

to adding the King Power WBC Full Pave with Emeralds to my collection."

Ricardo Guadalupe, CEO of Hublot, shared: "We are proud to be a part of the

World Boxing Council since we partnered with them in 2012. It is with honor and

privilege that we stand beside Mayweather in what will be the biggest fight of

his career. His astounding achievements through his perseverance and commitment

to his celebrated career have made him a great fit for Hublot - we will lay

witness to greatness tomorrow."

In addition to the presentation and sponsorship of Mayweather, and to celebrate

this weekend's much anticipated fight, Hublot is also hosting a one-of-a-kind

boxing experience at the Hublot Boutique in Caesar's Palace. In an official

Hublot interactive 'boxing ring' and carpet, guests were invited to take a

photo with Hublot-branded boxing props, including a robe, boxing gloves and

championship belt.

Floyd "Money" Mayweather, undefeated in 47 fights, and having bestowed upon

himself the acronym 'TBE' - 'The Best Ever' will square off with Manny Pacquiao

on May 2 at MGM Grand in Las Vegas in what has been hailed the biggest event in

the history of the sport. The 11- time world champion, who has not lost a fight

since capturing his first world title in 1998, brings an unparalleled, tactical

brilliance to the ring that sets him apart from the rest. Outside of the boxing

world, Mayweather is a personal fan of Hublot and sits courtside at games of

the Miami Heat - a longstanding Hublot partner.

Hublot's legendary relationship with the World Boxing Council, the governing

body of the global sport, began in 2012 when Hublot took the fervor and art of

the sport and fused it with the passion and history of the watch world. This

synergy resulted in the creation of 12 unique watches, dedicated and signed by

twelve legendary boxers. These timepieces were auctioned and raised over $1

million for the charitable initiatives of the World Boxing Council, including

the beginning of the retired boxer's pension and emergency fund in over 40

countries around the world.

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About Hublot

"Hublot: A different way to progress" say those who know this unique Swiss

luxury watch company, where each and every moment moves forward to create the

future at breathtaking speed. A dream, initiated and developed by Hublot's

Chairman Jean-Claude Biver with CEO, Ricardo Guadalupe, these two men are

responsible for turning the Hublot brand into a genuine success story in which

the Big Bang, King Power and Classic Fusion represent the symbols of a

constantly evolving tradition. From watch complications and revolutionary

materials to world-class collaborations such as FIFA World Cup(TM) and Ferrari,

Hublot characterizes itself through the "Art of Fusion" philosophy, bringing

tradition into the future. On a commercial level, the network of approved

retailers has grown rapidly and currently stands at 750 points of sale and more

than 70 exclusive boutiques around the world (Geneva, Cannes, Saint-Tropez,

Paris, London, Berlin, Moscow, New York, Miami, Beverly Hills, Las Vegas,

Atlanta, Singapore, Shanghai, Beijing, Hong Kong, Dubai, Abu Dhabi, Kuala

Lumpur, Ginza...). For more information, visit www.hublot.com

SOURCE: Hublot

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or INTERNATIONAL MEDIA CONTACTS:  

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