Fidenza Villageがミラノ国際博で「イタリア産品の大使館」に

Fidenza Village

Fidenza Villageがミラノ国際博で「イタリア産品の大使館」に

AsiaNet 60233(0522)

【ミラノ2015年4月22日PRN=共同通信JBN】

*2015年ミラノ国際博覧会(EXPO Milano 2015)期間中、Fidenza Villageは見逃せないショッピング観光地になり、スタイル、料理、イタリアン・ライフスタイルの神髄を提供

ミラノ近郊の高級ショッピング観光地、Fidenza Village(フィデンツァ・ビレッジ)は2015年ミラノ国際博のゲストに他の場所では得ることができないショッピング体験を提供する。最高の「イタリア産品」を代表するイタリアの芸術、ファッション、料理、デザインのコンビネーションである。ビレッジはミラノかボローニャから車で1時間のエミリア=ロマーニャ地方に位置し、食品、主な芸術都市、典型的なイタリアの景色、著名な音楽遺産で名高く、世界に知られたイタリア自動車産業もある。

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150421/739654

▽最高のイタリア製、イタリアの中心

2015年ミラノ国際博期間中、Fidenza Villageはファッション、もてなしの両面でイタリアの美点を紹介する「The Embassy of made in Italy(イタリア産品の大使館)」になる。Fidenza Villageのゲストは5月1日(金)から3日(日)まで、The Embassy of made in Italyをたたえるため、オペラのライブ公演、アートインスタレーション、料理の実演、試食などを楽しむことができる。ビレッジの開場時間は午後10時まで延長される。行事プログラムの最新情報はウェブサイトFidenzaVillage.com (http://www.fidenzavillage.com/ )を参照。

ビレッジは5月以降、以下3つのテーマに関する料理、ファッションアート、デザインで多感覚に訴える体験をゲストに提供する。

*「Romantic Opera(ロマンチック・オペラ)」(5月から6月)-世界的に有名なイタリアの作曲家ジュゼッペ・ヴェルディを含むイタリアのオペラ称賛。ヴェルディの作品はFidenza Villageの建築にヒント

*「La Dolce Vita(甘い生活)」(7月から8月)-同名のクラシック映画で取り上げられたイタリアン・ライフスタイルへの賛歌

*「Italian Passion(イタリアの情熱)」(9月から10月)-特に自動車と仕立服に焦点を当てたアイコニックなイタリアのデザインと上質な職人芸の紹介

Fidenza Villageは今後、Fidenza Village体験をさらに強化するため、慎重に選定されるイタリアの美点を推進する複数の著名大使との刺激的なパートナーシップを発表する。

▽独占的なShopping Packages

FidenzaVillage.comからは、Shopping Packages(ショッピング・パッケージ)の予約、購入もできる。ビレッジ内のショッピングと周辺地域の独自文化・料理体験を組み合わせ、ミラノ中心街とビレッジを結ぶ高級コーチサービスShopping Express(R)の往復チケットを含むものである。Value Retailはまた、EXPO 2015入場券の公式リセラーになるため、ゲストは欧州各地のビレッジ、あるいは中国の蘇州ビレッジで入場券を購入することができる。

「The Embassy of made in Italy」を中心テーマとするShopping Packagesには以下が含まれる。

*フェラーリ&ショッピング体験-ゲストはフェラーリ本社工場(Museo Ferrari)でフェラーリ・スーパーカーの歴史を発見

*ショッピング&フード体験-レストランのアンティカ・コルテ・パラヴィチーナのガイドツアーで地元料理を試食

*ショッピング&アート体験-パルマ国立美術館で絵画と工芸品の見事なコレクションを鑑賞

▽Fidenza Villageについて

Value Retailのシック・アウトレット・ショッピング(R)ビレッジのひとつ、Fidenza Villageはミラノ、ボローニャ両市からわずか60分の場所にあり、イタリアの大手高級アウトレット・ショッピング体験を提供している。Fidenza Villageではイタリア内外ブランドから精選された世界最高級のファッションとホームウエアのブティックが一カ所に集中、年中無休で推奨小売価格の最大70%ディスカウントで販売している。Missoni、Class Roberto Cavalli、ヴィヴィアン・ウエストウッドは国際ブランドのほんの一例にすぎず、Furla、Simonetta、ディーゼルなどイタリアのデザイナーのブティックもある。ビレッジが提供するサービスには、ミラノからのShopping Express(R)コーチサービス、ツーリスト・インフォメーションセンター、ハンズフリー・ショッピング、予約制の個人向けスタイリストがある。ビレッジにはレストラン、デリカテッセン、カフェもそろっており、豪華なショッピング体験と快適な外出を求めるビジターの目的地になっている。詳しい情報はFidenzaVillage.com を参照。

ソース:Fidenza Village

Fidenza Village Becomes 'The Embassy of Made in Italy' for EXPO Milano 2015

PR60233

MILAN, Apr. 22, /PRN=KYODO JBN/ --

During EXPO Milano 2015, Fidenza Village will be an unmissable shopping tourism

destination, offering the best in style, gastronomy and Italian lifestyle  

Fidenza Village, the luxury shopping tourism destination near Milan, will offer

guests to EXPO 2015 a unique shopping experience - a combination of Italian

art, fashion, gastronomy and design, representing the best of 'made in Italy'.

Located an hour from Milan and Bologna, the Village is situated in

Emilia-Romagna, the region famed for its food, important cities of art,

quintessentially Italian landscapes, a celebrated musical heritage and the

location for the world-famous Italian motorcar industry.

     (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150421/739654 )

The best of made in Italy, in the heart of Italy!

During EXPO 2015 in Milan, Fidenza Village will become 'The Embassy of made in

Italy'; a showcase for Italian excellence across both fashion and hospitality.

From Friday 1 to Sunday 3 May, to celebrate 'The Embassy of made in Italy',

guests to Fidenza Village can discover live opera music, art installations,

cooking demonstrations, tastings and more. Opening hours will also be extended,

with the Village open until 10 pm. For the latest information about the

programme of events, visit FidenzaVillage.com [http://www.fidenzavillage.com/]

From May onwards, the Village will offer guests multi-sensory experiences

across gastronomy, fashion, art and design inspired by three rolling themes:

'Romantic Opera'(May to June), a celebration of Italian opera, including the

world-famous Italian composer Giuseppe Verdi, whose works inspired the

architecture of Fidenza Village.

'La Dolce Vita'(July to August), an ode to the Italian lifestyle as featured in

the classic film of the same name.

'Italian Passion'(September to October), a showcase of iconic Italian design

and high-quality craftsmanship with a particular focus on automotive and

tailoring.

Over the coming weeks, Fidenza Village will announce exciting partnerships with

carefully selected high-profile ambassadors to promote Italian excellence to

further enhance the Fidenza Village experience.

Exclusive Shopping Packages

Shopping Packages will also be available to book and purchase through

FidenzaVillage.com, which combine shopping in the Village with unique cultural

and gastronomic experiences in the surrounding region, and include return

tickets on the Shopping Express(R) luxury coach service from central Milan to the

Village. Value Retail will also be an official reseller of EXPO 2015 tickets so

guests can purchase tickets from our Villages across Europe and in Suzhou

Village, China.

The Shopping Packages, which will be themed around the 'The Embassy of made in

Italy', include:

Ferrari & Shopping Experience - Guests can discover the history of the Ferrari

supercar at the Museo Ferrari.

Shopping & Food Experience - Sample regional delicacies on a guided tour of

Antica Corte Pallavicina.

Shopping & Art Experience - Discover Galleria Nazionale in Parma with its

breathtaking collection of paintings and artefacts

About Fidenza Village  

Fidenza Village, one of the Chic Outlet Shopping(R) Villages by Value Retail, is

located just 60 minutes from both Milan and Bologna, and offers Italy's leading

luxury outlet shopping experience. At Fidenza Village you can find the world

finest luxury boutiques of fashion and homewear all in one place with a unique

selection of Italian and international brands, offering savings of up to 70% on

the recommended retail price, seven days a week and all year round. Missoni,

Class Roberto Cavalli and Vivienne Westwood are just a few of the international

brands present, as well as boutiques of Italian designers including Furla,

Simonetta and Diesel. Services offered by the Village include the Shopping

Express(R) coach service from Milan, a Tourist Information Centre, Hands-free

Shopping and a Personal Stylist on reservation. With a selection of

restaurants, delicatessen and cafe, the Village has become a destination for

visitors seeking a superior shopping experience and an enjoyable day out. To

find out more, please visit FidenzaVillage.com

Source: Fidenza Village

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