ボルクヴァルトの非常に優れた展示スタンドが賞を受賞

ボルクヴァルト

AsiaNet 59820

ボルクヴァルトの非常に優れた展示スタンドが賞を受賞

ジュネーブ、2015年3月13日/PRニュースワイヤー/ --

ボルクヴァルト(BORGWARD)は、ジュネーブ・モーターショーへの55年ぶりの出展をとりわけ名誉ある賞の受賞で祝っています。同社は、Club de Publicite et de Communication de Geneve(CPG)が、展示スタンドデザインに対して年に1度授与している賞を受賞できるわずか3社のうちの1社となります。ボルクヴァルトは、同展示会においてその際立って革新的で快適な展示のために選ばれました。

(写真: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150313/735087-a )

(写真: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150313/735087-b )

コミュニケーション、広告、マーケティングの専門家から成る専門審査員のメンバーが適用した基準には、創造性、展示技術、内容などが含まれます。

ボルクヴァルトのCEO兼副社長のKarlheinz L. Knoss氏は次のように述べています。「当社のジュネーブへの返り咲きが、このような賞の受賞という栄誉で迎えられて非常に嬉しく思っています。ボルクヴァルトの展示会へのカムバックを発表できることは大変光栄であり、主催者からの絶大な支援に感謝しています。今回の成功はボルクヴァルトが、自動車構造における、そしてそれを超えた独創性と創意工夫を証明する能力を裏付けています。当社はすでにフランクフルトで開催されるIAA展示会を楽しみにしています。」

創意に富んだブースコンセプトは、来場者だけでなく、クリエイティビティ・アワードの審査員にも人気がありました。審査員メンバーは、タブレットから成るコミュニケーションツール、マルチメディアテーブル、来場者が時間をかけてブース内を見てまわりたくなる快適な雰囲気が巧みにミックスされている点を称賛しました。新ボルクヴァルトの企業理念を示す映像要素と共に過去からのいくつかのシーンを描写する、LED投影スクリーン状のブースの後壁もまた、同ブランドの完全なプレゼンテーションの成功に貢献しました。

プレスリリースの全内容はこちら(http://www.borgward.com/en/media )でご覧になれます。

詳細情報問い合わせ先:

Lena Siep

ボルクヴァルト グローバルコミュニケーション責任者

電話  +41(0)78-925-3316

メール media@borgward.com

ウェブサイト http://www.borgward.com

Facebook  http://www.facebook.com/borgward.official

Twitter  @borgward_ag

情報源: BORGWARD AG

(日本語リリース:クライアント提供)

BORGWARD Receives Award for Innovative Exhibition Stand Concept

PR59820

GENEVA, Mar. 13 /PRN=KYODO JBN/ --

BORGWARD receives an especially coveted award at its first appearance at the

Geneva Motor Show for 55 years: as one of the three manufacturers awarded by

the Club de Publicite et de Communication de Geneve (CPG) for their stand

concepts every year, BORGWARD received a special mentioning for its

particularly innovative and welcoming presentation at the show.

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150313/735087-a )

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150313/735087-b )

Amongst the criteria applied by the members of the expert jury, consisting of

communication, advertising and marketing professionals, are originality,

exhibition technology and content.

"We are exceedingly proud that our return to Geneva has been crowned with this

award," says Karlheinz L. Knoss, Vice President and CEO, BORGWARD AG. "It was a

great honour for us to announce BORGWARD's comeback in Geneva, and we would

like to express our sincere appreciation to the organisers for their tremendous

support. This success underlines BORGWARD's ability to demonstrate creativity

and innovation in and beyond automotive construction. We are already looking

forward to the IAA show in Frankfurt."

The imaginative booth concept proved popular not only with visitors to the

Salon, but also with the Creativity Awards jury. Its members praised the clever

mix of communication tools comprising tablets and a multimedia table, combined

with a welcoming atmosphere that invited visitors to linger and browse. The

booth's rear wall in the form of an LED projection screen, depicting scenes

from the past alongside graphic elements of the new BORGWARD corporate

identity, further contributed to the brand's successful presentation.

The full press release is available here [http://www.borgward.com/en/media].

Further information

Lena Siep

Head of Global Communications

BORGWARD AG

Phone +41(0)78-925-3316

E-mail media@borgward.com

Website http://www.borgward.com

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Twitter @borgward_ag

Source: BORGWARD AG

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