初めての連続:Value Retail、世界最大級ツーリズム・トレードフェアITB Berlin 2015で2つの先駆的なイニシアティブで先を行く
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初めての連続:Value Retail、世界最大級ツーリズム・トレードフェアITB Berlin 2015で2つの先駆的なイニシアティブで先を行く
ベルリン、2015年3月5日/PRニュースワイヤー/ --
Value Retailは、2015年3月4日~8日に開催される世界最大規模のツーリズム・トレードフェアITB Berlinで2つの革新的なツーリズムパートナーシップを紹介する予定です。
「オンライン・トラベル・トレーニング」を提供する小売業者第一号
Value Retailは、トラベル・ツーリズムパートナーにオンライン・トラベル・トレーニングを初めて提供する小売業者となる見込みです。このトレーニングの提供は、Collection of Villages(ビレッジのコレクション)がダイナミックで合理化された効率的な方法で顧客に提供しなければならないあらゆることをトラベルパートナーが発見する手助けとなるでしょう。
オンライン・トラベル・トレーニングは、ツーリズム産業にとってのナンバーワンのeラーニングプラットフォームであり、業界の専門家によって設計された最大のコース数を提供します。トレーニングは、ChicOutletShopping.comにて10か国語で受講可能で、トラベルパートナーは以下について学ぶことになります。
・ビレッジにゲストを迎え入れる経験
・各ビレッジで顧客が利用できるサービスと施設一式
・ビレッジへのショッピングパッケージの予約・販売方法
・中国の新しいビレッジ、中国蘇州ビレッジ
・ビジネスツーリズム(MICE)の機会
このトレーニングプログラムの初回モジュールは、3月4日にITBにて発売開始予定で、Value Retailブースへの来場者は、自分でこの新しい革新的なツールを見つけ、試すことができます。
オンライン・トラベル・トレーニングのマネージング・ディレクターであるJulia Feuell女史は次のように述べています。「オンライン・トラベル・トレーニングは、最先端のデジタルマーケティングテクノロジーを用いて、協力相手のトラベル・ツーリズム代理店と世界中からのゲストに対して、高級なValue Retailビレッジ体験を促進することを約束します。」
Ctripと提携を結んだ初のアウトレットグループ
もう一つの先駆的なパートナーシップにおいて、Value Retailは、中国のオンライン旅行代理店トップのCtripとの契約を結ぶ世界初のアウトレット・ショッピングエリア運営企業となりました。Ctripは、中国におけるオンライン・トラベル・サービス市場における売上の50%を占めていますが、中国のビジネスや観光旅行者向けにホテル予約、航空券、パッケージツアーの手配を行い、オンラインと従来チャネル両方を通して9,000万人以上の旅行客相手に旅行関連サービスを提供しています。
今回の新しいパートナーシップにより、中国人顧客がビレッジの一つを旅程に簡単に組みこむことで、個別の旅行ニーズをサポート、手助けし、さらに幅広い中国人がCollection of Villagesで体験できるようになるでしょう。
Value Retailのグループ・ツーリズム・ディレクターであるIan Stazicker氏は次のように述べています。「Value RetailとCtripは、共にヨーロッパへの中国人観光客にとっての特別な体験の創造に取り組んでおり、当然と言えるパートナーです。ヨーロッパのCollection of Villagesは、中国人旅行者にとって非常に人気のある訪問先であり、今回のCtripとの新しい提携により、今まで以上に中国人観光客が一流のビレッジ体験をすることができるようになるでしょう。」
ITB Berlinは、インターナショナル・マーケット部門ツーリズム・マネージャーに最近就任したElise Guingands女史にとって初のイベントとなります。彼女はフランス人で、英語、スペイン語、ロシア語を話し、グローバルブルー(Global Blue)のマーケティング・セールス・マネージャー兼キーアカウントマネージャーとして働いた経験を持ち、以前はBNP Paribasにも勤めていました。
Value Retail は、2015年3月4日~8日に開催されるITB Berlinのホール18、ブース125aにて出展しています。
Value Retailについて
Value Retailは、一流アウトレット・ショッピング先であるCollection of Villagesの開発・運営のみを専門としている唯一の会社です。このビレッジは、販売密度(sales density)の観点から優良ショッピングセンターの中で広く認められています。1995年のビスタ―ビレッジから始まり、その後そのコレクションの総売上は毎年2桁成長を続けており、2014年には3,250万人以上が訪れています。各Villageは、ヨーロッパの最低1つの主要都市から1時間以内の所に位置しており、高級ファッション、優れたサービスともてなし、そして有名な行事スケジュールを特徴とする国際的なショッピング観光目的地として知られています。Value Retailの支社であるValue Retail Chinaは、2014年5月に、上海から50マイル西に位置する蘇州市に、中国最初のビレッジとなる蘇州ビレッジをオープンしました。2つ目となる上海ビレッジが、中国政府の55億ドル規模の基本計画である上海国際観光リゾート地区(Shanghai International Tourism and Resorts Zone)の中心に位置する上海ディズニーランドに隣接して2015年にオープン予定です。
Value RetailとValue Retail Chinaについての詳細は、ValueRetail.comを参照してください。
情報源:Value Retail
(日本語リリース:クライアント提供)
A Series of Firsts: Value Retail Leads the Way With Two Pioneering Initiatives at the World's Largest Tourism Trade Fair - ITB Berlin 2015
PR59717
BERLIN, Mar. 5 /PRN=KYODO JBN/ --
Value Retail will showcase two innovative tourism partnerships at ITB
Berlin, the world's largest tourism fair, to be held from 4 to 8 March 2015.
The first retailer to offer 'Online Travel Training'
Value Retail is set to become the first ever retailer to offer travel and
tourism partners Online Travel Training. This will help travel partners
discover everything the Collection of Villages has to offer their clients in a
dynamic, streamlined and efficient way.
Online Travel Training is the number-one eLearning platform for the tourism
industry, which provides the largest number of courses designed by experts in
the industry. Training will be available on ChicOutletShopping.com in 10
languages, and will educate travel partners on:
- The experience awaiting guests in the Villages
- The full range of services and amenities available to their clients at
each Village
- How to book and sell Shopping Packages to the Villages
- The new Village in China, Suzhou Village
- Business Tourism (MICE) opportunities
The first module of the training programme will be launched at ITB on 4
March, where visitors to the Value Retail stand can discover and trial the
innovative new tool for themselves.
Julia Feuell, Managing Director of Online Travel Training, says, "Online
Travel Training promises to enhance the luxurious Value Retail Village
experience using cutting edge digital marketing technology for both the travel
and tourism agents it works with, and its guests from around the world."
The first outlet group to partner with Ctrip
In another pioneering partnership, Value Retail has become the first
operator of outlet shopping destinations in the world to sign an agreement with
Ctrip, the top online travel agency in China. Ctrip - which accounts for 50% of
the total online travel service market in China - offers hotel reservations,
airline tickets and package tours to business and leisure travellers in China,
and provides travel services to more than 90 million travellers via both online
and traditional channels.
This new partnership will make the experience at the Collection of Villages
accessible to an even wider Chinese audience in a way that supports and
facilitates their individual travel needs, so they can easily incorporate a
visit to one of the Villages into their travel itinerary.
Ian Stazicker, Group Tourism Director - Value Retail, says, "Value Retail
and Ctrip are natural partners, as we are both committed to creating
exceptional experiences for Chinese tourists to Europe. The Collection of
Villages in Europe are very popular destinations for Chinese tourists, and this
new alliance with Ctrip will make the luxury Village experience more accessible
for our Chinese guests than ever before."
ITB Berlin will be the inaugural event for Elise Guingand, who was recently
appointed Tourism Manager - International Markets. Most recently, Elise - who
is French, and speaks English, Spanish and Russian - worked as Marketing Sales
Manager and Key Account Manager for Global Blue, and previously worked for BNP
Paribas.
Value Retail can be found at ITB Berlin from 4 to 8 March 2015 in Kingdom
Hall 18, booth 125a.
About Value Retail
Value Retail is the only company to specialise exclusively in the
development and operation of luxury outlet shopping destinations, the
Collection of Villages. The Villages are widely recognised as amongst the best
performing shopping centres in terms of sales densities in the world. Since its
beginning with Bicester Village in 1995, the Collection has delivered double
digit gross sales growth each year and in 2014 attracted more than 32.5 million
visits. Each Village is located within an hour of at least one major European
city and has established itself as an international shopping tourism
destination, defined by high fashion, superior service and hospitality, and a
calendar of celebrated events. Value Retail China, an affiliate of Value
Retail, opened the first Village in China, Suzhou Village, in Suzhou, 50 miles
west of Shanghai in May 2014. A second, Shanghai Village, will open in 2015
next to the Shanghai Disney Resort, located at the heart of a Chinese
government $5.5 billion master plan, the Shanghai International Tourism and
Resorts Zone.
To learn more about Value Retail and Value Retail China, please visit
SOURCE: Value Retail
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