エアチャイナがFacebook Awardを受賞
エアチャイナがFacebook Awardを受賞
AsiaNet 58976 (1396)
【北京2014年12月16日PRN=共同通信JBN】Facebook Greater Chinaのジェーン・リョン社長は2014年12月9日、中国国際航空(エアチャイナ)の本社を訪れてヘ・ジガン・マーケティング担当ゼネラルマネジャーと面会した。リョン社長はエアチャイナのブランドプロモーションと海外ソーシャルメディア・プラットフォームとの営業改革を高く評価し、Best Use of Facebook For International Marketing of Greater China 2014(2014年中国圏国際マーケティングのための最優秀Facebook利用賞)を授与した。
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表彰式でリョン社長は冒頭にエアチャイナの受賞を祝福し、ヘ・ジンガン・ゼネラルマネジャーに賞を渡した。クリスマスと新年のお祝いを前にして、エアチャイナの基幹航空機である747-8をあしらった、ファン手作りのカードをクリスマスツリーにつるし、2人一緒にツリーに明かりをつけた。
2013年6月以来、エアチャイナは中国圏の航空産業におけるFacebookの活用を切り開き、北米、欧州、日本その他の地域にFacebookのアカウントを開いた。現在まで2000ポストを公開、13万人のフォロワーがあり、2000万人の人々に接触してきた。さらに20万人がわれわれと交流した。Facebook上でエアチャイナは、そのサービスやルート、スペシャルプレゼントを世界に向けて紹介しただけでなく、1日24時間、週7日間問い合わせに対応したインフォメーションサービスを提供し、グローバルな乗客のためのコミュニケーションチャンネルを作り上げた。
エアチャイナはFacebookや他の海外ソーシャルメディア・プラットフォームをグローバル市場における開発のための重要なツールとみなしており、その活用を図っていく。Facebookに公式に認証されたエアチャイナは他のメーンストリーム国際航空会社と肩を並べる主流の航空会社である。中国における最大手の航空会社として、エアチャイナはオープンな姿勢とイノベーションの精神でグローバル市場の開発におけるトレンドをリードしていく。
ソース:Air China
Air China Receives Facebook Award
PR58976
BEIJING, Dec. 16, 2014 /PRN=KYODO JBN/ --
Jayne Leung, president for Facebook Greater China, met He Zhigang, general
manager for Air China's marketing department, at Air China headquarters on
December 9, 2014. Leung highly praised Air China's brand promotion and
marketing innovation with overseas social media platform, and awarded us the
"Best Use of Facebook For International Marketing of Greater China 2014."
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During the award ceremony, Leung first expressed her congratulations to Air
China, and then presented General Manager He Zhigang with the award. To
celebrate the coming Christmas and New Year holidays, they decorated a
Christmas tree with post cards of our flagship 747-8, which were made by fans,
and lighted the Christmas tree together.
Since June 2013, Air China has pioneered the use of Facebook in Greater China's
aviation industry, and opened a Facebook account in North America, Europe,
Japan and other areas. Till now we have published more than two thousand posts,
attracted 130 thousand followers, and reached 20 million people in total.
What's more, 200 thousand people have interacted with us. On Facebook Air China
not only have we introduced product services, routes and special offers around
the world, but we have also provide 24*7 hours of information inquiries, making
it a new channel of communication for global passengers.
Air China will adhere to Facebook and other overseas social media platforms as
important tools for the development of the global market. Officially certified
by Facebook, this marks Air China as on par with other international mainstream
airlines. As an aviation leader in China, we wish to continue leading the trend
in global market development with an open attitude and a spirit of innovation.
SOURCE: Air China
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