Empire State Realty TrustとiHeartMediaがクリスマスに音楽と光のショーを展開

Empire State Realty Trust, Inc.

Empire State Realty TrustとiHeartMediaがクリスマスに音楽と光のショーを展開

AsiaNet 58903(1374)

【ニューヨーク2014年12月9日PRN=共同通信JBN】Empire State Realty Trust, Inc.(NYSE:ESRT)とiHeartMediaは9日、今年も両社が協力してクリスマス・ホリデー期間にここにしかない音楽と光のショーを提供すると発表した。iHeartRadioのZ100ラジオ局が毎年恒例のクリスマス・ホリデー・コンサート「Jingle Ball」を行うのに先駆け、ESRTとiHeartMediaは2014年12月12日、音楽と光のショーを開催、クリスマスの祭典をスタートさせる。ニューヨークのランドマークとして有名なエンパイアステートビルは世界的な称賛を浴びる照明デザイナー、マーク・ブリックマン氏の演出で、世界的に有名な同ビルのLED照明をZ100「Jingle Ball」に出演する世界のスーパースター、テイラー・スウィフトの歌うヒット曲「ウエルカム・トゥ・ニューヨーク(Welcome to New York)」にシンクロさせることになっている。光のショーをライブで見たいファンはニューヨークの空を見上げて夜7時にZ100局にチャンネルを合わせれば良い。

12月にはまた、エンパイアステートビル(ESB)のクリスマス恒例のLEDビル照明を使った音楽と光のショーが連続して開催される。iHeartMedia傘下の106.7 Lite fm局およびiHeartRadioのモバイル・アプリから流れる時を超えたクリスマス・ソングにシンクロして、2014年12月20日(土)から23日(火)まで毎晩7時から、4つの光のショーが繰り広げられる。世界のファンはウェブサイト(www.empirestatebuilding.com )で好きなショーのビデオに投票することでクリスマスイブの7時に再演される光のショーのグランド・フィナーレの選考に参加するチャンスがある。優勝した光のショーの音楽はiHeartMediaの強力なラジオのネットワークである106.7 Lite fm、Z100そして103.5 KTUから流されることになっている。このショーをライブで見られないファンに対して、ESBはそれぞれの光のショーの直後にビデオをYouTube(www.youtube.com/esbnyc )に掲載する予定で、投票は同ビルのファン向けウェブサイトでできる。

ESRT会長兼最高経営責任者(CEO)兼社長のアントニー・E・マルキン氏は「iHeartMediaとの提携を通して、当社の光と音楽のショーはニューヨークのスカイラインを飾る恒例の行事になっており、特にクリスマスの光のショーはニューヨークの呼び物だ。エンパイアステートビルおよびiHeartMediaは今年もこのショーをニューヨークと世界に対する最高のクリスマス・プレゼントとして贈ることができて喜んでいる。毎年この時期にニューヨークを盛り上げる数々の有名フェスティバルの中でも特に素晴らしい、われわれの恒例行事を楽しんでもらいたい」と述べた。

iHeartMediaのナショナル・プログラミング・プラットフォームズ担当プレジデントであるトム・ポールマン氏は「エンパイアステートビルの素晴らしい光のショーとLite fmのクリスマス・ソングを組み合わせることで、世界で最も有名なニューヨークのスカイラインをクリスマスに向けてさらに活気づける素晴らしい機会を得た。音楽と光を巧みに編成することで、ショーが本当に生き生きとしたものになる」と語った。

▽エンパイアステートビル(Empire State Building)について

マンハッタンの中心街にそびえ立つ高さ1454フィート(基部からアンテナまで)のエンパイアステートビルはEmpire State Realty Trust, Inc.が所有する「世界で最も有名なオフィスビル」である。エネルギー効率、インフラ、公共領域、アメニティーへの新たな投資によって、エンパイアステートビルは世界のさまざまな業界分野から一級のテナントを引き寄せている。摩天楼の頑健な放送技術はニューヨーク都市圏市場のすべての主要テレビ局やFMラジオ局をサポートしている。エンパイアステートビルは米国建築家協会が行った調査で米国の好ましいビルに選ばれ、エンパイアステートビル展望台は地域ナンバーワンの観光地として世界で最も愛されるアトラクションの1つになっている。エンパイアステートビルについての詳しい情報は以下を参照。

www.empirestatebuilding.com

www.facebook.com/empirestatebuilding

@EmpireStateBldg(http://www.twitter.com/empirestatebldg

www.instagram.com/empirestatebldg

www.youtube.com/esbnyc

www.pinterest.com/empirestatebldg

▽Empire State Realty Trustについて

有力な不動産投資トラスト(REIT)のEmpire State Realty Trust, Inc.(NYSE: ESRT)は世界で最も有名なオフィスビルであるエンパイアステートビルを含め、マンハッタンと大ニューヨーク圏のオフィス、小口資産を所有、経営、運用、買収、再配置している。ニューヨーク州ニューヨーク市に本社を置く同社のオフィス、小口ポートフォリオは2014年9月30日現在、賃貸用面積が1000万平方フィートに上り、このうち930万平方フィートは14のオフィス資産(マンハッタンに9、コネティカット州フェアフィールド郡に3、ニューヨーク州ウエストチェスター郡に2)で、約73万1000平方フィートが小口ポートフォリオである。また、同社はコネティカット州スタンフォードに土地を所有し、約38万平方フィートの賃貸用オフィスビルとガレージの開発をサポートするトランスポーテーションセンターを持っている。

▽iHeartMediaについて

iHeartMediaは米国で月間2億4500万のリスナー、9700万のデジタル・ユニークユーザー、同社Total Traffic and Weather Networkに月間1億9600万の顧客を抱え、米州のラジオ・テレビ発信手段の中で最大のサービス範囲を誇っている。同社は所有する859のラジオ局と同社ラジオ局を通じて150以上の市場にサービスを提供し、コンテンツはAM/FM、HDデジタルラジオ、衛星ラジオ、iHeartRadio.com(http://iheartradio.com )インターネット、同社のラジオ局ウェブサイト、iHeartRadio.comモバイル・アプリ、多機能自動車ダッシュボード、iPad、スマートフォン、ゲームコンソールなどで聞くことができる。

iHeartMediaのデジタルラジオ・プラットフォームであるiHeartRadioはナンバーワンのオールインワン・デジタルオーディオ・サービスで、4億3000万以上がダウンロードされている。インターネット史上で、デジタルサービスの中で最速で最初の2000万登録ユーザーを獲得し、デジタルミュージック・サービスやTwitter、Facebook、Pinterestより速く5000万ユーザーを獲得した。同社は、ラジオ放送、オンライン、モバイル、デジタル、ソーシャルメディア、ライブコンサート・イベント、シンディケーション、ミュージック調査サービス、独立メディア代理業などを運営している。

ソース:Empire State Realty Trust, Inc.

▽問い合わせ先

Matthew Frappier, Edelman, +1-212-277-3786, Matthew.Frappier@Edelman.com

Empire State Realty Trust And iHeartMedia To Celebrate The Holidays With Dazzling LED Tower Music-To-Light Show Events

PR58903

NEW YORK, Dec. 9, 2014 /PRN=KYODO JBN/ --

    Empire State Realty Trust, Inc. (NYSE: ESRT) and iHeartMedia announced

today that they will be teaming up once again to present one-of-a-kind

music-to-light shows this holiday season. To kick off the festivities, ESRT and

iHeartMedia will put on a music-to-light show on December 12, 2014, preceding

iHeartRadio and Z100's annual holiday concert, Jingle Ball. The iconic landmark

will synchronize its world-famous LED tower lights, choreographed by

internationally-acclaimed lighting designer Marc Brickman, to global superstar

and Z100 Jingle Ball performer Taylor Swift's new hit, "Welcome to New York."

Those fans wishing to watch the light show live can look skyward and tune in to

Z100 at 7 p.m.

    December also brings the return of the Empire State Building (ESB) Holiday

LED tower music-to-light show series. Four one-of-a-kind music-to-light shows,

synchronized to timeless holiday songs on iHeartMedia's 106.7 Lite fm and via

the iHeartRadio mobile app, will play each night at 7 p.m. beginning Saturday,

December 20, through Tuesday, December 23, 2014. Fans across the globe will

have the unique opportunity to help select the grand finale light show that

will be replayed on Christmas Eve at 7 p.m. by voting for their favorite video

on www.empirestatebuilding.com. Music for the winning show will be played on

iHeartMedia's powerhouse radio stations 106.7 Lite fm, Z100, and 103.5 KTU. For

those unable to view the shows live, ESB will post a video of each show

immediately after on its YouTube page (www.youtube.com/esbnyc) and its website

for fans to cast their votes.

    "Through our partnership with iHeartMedia, our light shows to music have

become a regular fixture on the New York City skyline, and our holiday light

shows are particular New York City favorites. The Empire State Building and

iHeartMedia are happy to bring the shows back this year as the ultimate holiday

gift to New York City and the world," said Anthony E. Malkin, Chairman, CEO and

President of ESRT. "Enjoy our new annual tradition, the crown jewel of iconic

New York holiday festivities that make the city truly magical this time of

year."

    "Orchestrating the Empire State Building's magnificent lights with Lite

fm's Christmas music gives us the unique opportunity to bring the world's most

prominent skyline to life for the holiday season," said Tom Poleman, President

of National Programming Platforms for iHeartMedia, Inc. "When you add sound to

the orchestrated lights, the show truly comes to life."

    About the Empire State Building

    Soaring 1,454 feet above Midtown Manhattan (from base to antenna), the

Empire State Building, owned by Empire State Realty Trust, Inc., is the

"World's Most Famous Office Building." With new investments in energy

efficiency, infrastructure, public areas and amenities, the Empire State

Building has attracted first-rate tenants in a diverse array of industries from

around the world. The skyscraper's robust broadcasting technology supports all

major television and FM radio stations in the New York metropolitan market. The

Empire State Building was named America's favorite building in a poll conducted

by the American Institute of Architects, and the Empire State Building

Observatory is one of the world's most beloved attractions as the region's #1

tourist destination. For more information on the Empire State Building, please

visit www.empirestatebuilding.com, www.facebook.com/empirestatebuilding,

@EmpireStateBldg (http://www.twitter.com/empirestatebldg),

www.instagram.com/empirestatebldg, www.youtube.com/esbnyc or

www.pinterest.com/empirestatebldg.

    About Empire State Realty Trust

    Empire State Realty Trust, Inc. (NYSE: ESRT), a leading real estate

investment trust (REIT), owns, manages, operates, acquires and repositions

office and retail properties in Manhattan and the greater New York metropolitan

area, including the Empire State Building, the world's most famous office

building.

    Headquartered in New York, New York, the Company's office and retail

portfolio covers 10.0 million rentable square feet, as of September 30, 2014,

consisting of 9.3 million rentable square feet in 14 office properties,

including nine in Manhattan, three in Fairfield County, Connecticut and two in

Westchester County, New York; and approximately 731,000 rentable square feet in

the retail portfolio. The Company also owns land at the Stamford, Connecticut

Transportation Center that supports the development of an approximately 380,000

rentable square foot office building and garage.

    About iHeartMedia

    With 245 million monthly listeners in the U.S., 97 million monthly digital

uniques and 196 million monthly consumers of its Total Traffic and Weather

Network, iHeartMedia has the largest reach of any radio or television outlet in

America. It serves over 150 markets through 859 owned radio stations, and the

company's radio stations and content can be heard on AM/FM, HD digital radio,

satellite radio, on the Internet at http://iHeartRadio.com and on the company's

radio station websites, on the iHeartRadio mobile app, in enhanced auto dashes,

on iPads and smartphones, and on gaming consoles.

    iHeartRadio, iHeartMedia's digital radio platform, is the No. 1 all-in-one

digital audio service with over 430 million downloads; it reached its first 20

million registered users faster than any digital service in Internet history

and reached 50 million users faster than any digital music service and even

faster than Twitter, Facebook and Pinterest. The company's operations include

radio broadcasting, online, mobile, digital and social media, live concerts and

events, syndication, music research services and independent media

representation.

    Forward-Looking Statements

    This press release includes "forward looking statements." Forward-looking

statements may be identified by the use of words such as "believes," "expects,"

"may," "will," "should," "seeks," "approximately," "intends," "plans," "pro

forma," "estimates," "contemplates," "aims," "continues," "would" or

"anticipates" or the negative of these words and phrases or similar words or

phrases. The following factors, among others, could cause actual results and

future events to differ materially from those set forth or contemplated in the

forward-looking statements: the factors included in the Company's Annual Report

on Form 10-K for the year ended December 31, 2013, including those set forth

under the headings "Risk Factors," "Management's Discussion and Analysis of

Financial Condition and Results of Operations," "Business," and "Properties."

While forward-looking statements reflect the Company's good faith beliefs, they

are not guarantees of future performance. The Company disclaims any obligation

to publicly update or revise any forward-looking statement to reflect changes

in underlying assumptions or factors, or new information, data or methods,

future events or other changes after the date of this press release, except as

required by applicable law. For a further discussion of these and other factors

that could impact the Company's future results, performance or transactions,

see the section entitled "Risk Factors" in the Annual Report on Form 10-K for

the year ended December 31, 2013, and other risks described in documents

subsequently filed by the Company from time to time with the Securities and

Exchange Commission. Prospective investors should not place undue reliance on

any forward-looking statements, which are based only on information currently

available to the Company (or to third parties making the forward-looking

statements).

SOURCE  Empire State Realty Trust, Inc.

    CONTACT: Matthew Frappier, Edelman, +1-212-277-3786,

Matthew.Frappier@Edelman.com   

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中