エアチャイナが海外向けウェブサイトをより楽しいものに改良

中国国際航空(エアチャイナ)

エアチャイナが海外向けウェブサイトをより楽しいものに改良

AsiaNet 58880(1366)

【北京2014年12月5日PRN=共同通信JBN】中国国際航空(エアチャイナ)は12月1日、改良した海外向けウェブサイトを公開した。見た目により楽しいウェブページ、使いやすい新機能が改良されたオンライン飛行体験を確かなものにする。このアップグレードは同社の国際プレゼンス拡充、ブランド認知改善に貢献する。

エアチャイナは2007年に海外サイトを立ち上げてから一貫して、使いやすく簡便な発券・サービス・プラットフォーム構築に努めてきた。エアチャイナの海外サイトは、米国、カナダ、日本、韓国、英国、ドイツ、フランス向けのサイト導入によっていまや、路線を展開するすべての国と地域をカバーするようになった。この海外サイトは現在、22カ国・地域の乗客に11カ国語で発券、問い合わせ対応サービスを提供、エアチャイナの国際市場参入方針の重要部分になり、エアチャイナと乗客のコミュニケーションの重要な橋になっている。

*新ホームページ

ホームページはエアチャイナのコーポレートカラーを表し、乗客が直ちに欲しいコンテンツにアクセスできるよう設計されている。

*簡便な発券手続き

チケット予約から旅行計画作成まで、全体の発券プロセスはオンライン体験の大幅改良のために最適化されている。

*盛りだくさんの情報

新サイトは目的地、荷物の取り扱い、ビザ申請、特別乗客サービス、その他の旅行の各側面に関し豊富な最新情報を提供する。新機能は幼児チケット販売、PhoenixMiles会員のオンライン申請、PhoenixMiles特典航空券の情報管理、オンライン情報検索、プロモーション関連の発券を含んでいる。

さらに、乗客が簡単にナビゲートできるように、すべての情報は「旅行前」「旅行中」「旅行後」など旅行の異なる段階によって区分されている。

オリエントランドの美しいフェニックス、エアチャイナをもっと知ろう。

いま、www.airchina.com を体験してほしい!

Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20141205/0861409225

Logo - http://photos.prnasia.com/prnh/20141017/0861407509LOGO

ソース:Air China

Air China's Overseas Websites Revamped

PR58880

BEIJING, Dec. 5, 2014 /PRN=KYODO JBN/ --

On December 1, 2014, Air China's upgraded overseas websites were put into

service. More eye-pleasing web pages and new user-friendly features guarantee

enhanced experiences of online navigation. The upgrade will help the carrier

expand its international presence and improve its brand awareness.

Since it launched its overseas websites in 2007, Air China has always been

committed to building user-friendly and convenient ticketing and service

platforms. With the introduction of the websites for the United States, Canada,

Japan, South Korea, Britain, Germany and France, Air China's overseas websites

have now covered all the countries and regions that Air China flies to. Now,

the overseas websites offer ticketing and inquiry services to passengers in 22

countries and regions in 11 languages, becoming an important part of Air

China's endeavor to make inroads into the international markets and an

important bridge of communication between Air China and passengers.

New home page

The home page demonstrates Air China's corporate color. It is designed to make

it possible for passengers to access quickly the contents they desire.

Easy ticketing procedures

The whole ticketing process from ticket reservation to itinerary generation has

been optimized for truly enhanced online experiences.

A wealth of information

The new websites provide a wealth of updated information on various aspects of

travel, including destinations, baggage policies, visa application and special

passenger services, among others. New features include infant ticket sales,

online application for PhoenixMiles membership, PhoenixMiles ticketing

information management, online information search and promotion-related

ticketing.

In addition, all information is classified according to the different stages of

travel, including "Before Travel", "During Travel" and "After Travel", to make

it easier for passengers to navigate.

Come to know more about Air China, a beautiful phoenix from an oriental land.

Just experience our www.airchina.com NOW!

Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20141205/0861409225

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SOURCE  Air China

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