カンパリ、エヴァ・グリーンを起用した2015年カレンダーを公表、時代を超えた発見の旅にファンを誘う

グルッポ・カンパリ(Gruppo Campari)

AsiaNet 58529

カンパリ、エヴァ・グリーンを起用した2015年カレンダーを公表、時代を超えた発見の旅にファンを誘う

ミラノ、2014年11月5日/PRニュースワイヤー/

カンパリ(Campari(R)、http://www.campari.com)は、「ミソロジー・ミクソロジー(Mythology Mixolog)」と名付けた2015年カレンダー用の全画像を正式に公表しました。フランス生まれの美しい女優エヴァ・グリーン(Eva Green)を起用した、今年の象徴的なカレンダーは、16回目のコレクションとなり、カンパリの独特で興味深い歴史と、最も愛される12のクラッシックカクテルに関連付けされた固有の物語を称賛しています。

マルチ・メディア向けプレスリリースを見るには下記をクリックしてください。

http://www.multivu.com/players/English/71400577-Campari-Calendar-2015/

1919年にCount Camillo Negron氏自身が作ったクラッシクなネグロー二カクテルから、クラッシックなカンパリ・オレンジの独特なスタイルの現代版カンパリ・オレンジ・パッションまでをカバーした今回のカレンダーは、時間をかけて証明され、今日の現代世界でもなお崇敬されているレシピを称賛しています。ごく一部の例を挙げると、ヴィヴィアン・ウエストウッド(Vivienne Westwood)、ヴェルサーチ(Versace)、アライア(Alaia)、クリスチャン・ルブタン(Christian Louboutin)などの一流デザイナーがデザインした素晴らしい衣装の数々に身を包んだ、魅力的なヒロイン、エヴァ・グリーンはカンパリの象徴的でクラッシック、スタイリッシュな本質を体現しています。

2015年カンパリ・カレンダーに起用されたことに関して、エヴァ・グリーンは次のようにコメントしています。「私にとって、このプロジェクトは、一連の物語が想像力に富む、創造的で美しい方法で語られることでした。そして私達はまさにそれを成し遂げました。2015年カレンダーは、ブランドとしてのカンパリの本物の証であり、一つのコレクションに集められた全ての物語を見れば、私達の現代世界の中にカンパリのための堅固な場所が常に存在することが分かるのです。」

このプロジェクトへの関与について、Julia Fullerton-Battenは次のようにコメントしています。「エヴァ・グリーンと共にスターとして2015年カンパリ・カレンダーを撮影する機会を持て嬉しかったです。私にとって、このカレンダーはブランドとしてのカンパリの永遠性を真に称賛しており、皆さんは私と同じくらいこのカレンダーを気に入ってくれると思います。」

グルッポ・カンパリのCEO、Bob Kunze-Concewitz氏は次のようにコメントしています。「私達は、ブランドそのものを称賛するようデザインされた今年のカンパリ・カレンダーには、非常に個人的なつながりを感じています。今回のテーマ『ミソロジー・ミクソロジー』は、カンパリのファンを刺激的で興味深い旅に誘い、その中で私達は、当社の歴史を見るだけでなく、ブランドを未来に投影し、この魅力的な冒険が次に私達をどこに導いてくれるかを想像するのです。」

カンパリ・カレンダーは、非売品で9,999部しか印刷されませんが、世界中のカンパリのファンに配送される予定です。カンパリのファンは、ソーシャルメディアでこの旅をフォローし、Facebook・ツイッター・インスタグラム・ピンタレストを通して、#CampariCalendarでアクティビティに参加できます。

プレス向け連絡先 (http://www.camparigroup.com/en/media/contacts

情報源: グルッポ・カンパリ(Gruppo Campari)

(日本語リリース:クライアント提供)

Campari Leads Fans on a Timeless Journey of Discovery as it Unveils the 2015 Calendar Starring Eva Green

PR58529

MILAN, Nov. 5 /PRN=KYODO JBN/--

     Today, Campari [http://www.campari.com ](R) is officially unveiling the

full imagery for the 2015 Calendar, entitled 'Mythology Mixology'. This year's

iconic Calendar, which stars the beautiful French born actress Eva Green, is

the 16th edition in the collection and is dedicated to celebrating Campari's

unique and intriguing history and the intrinsic stories linked to twelve of its

best-loved classic cocktails.

     To view the Multimedia News Release, please click:

     http://www.multivu.com/players/English/71400577-Campari-Calendar-2015

     From the classic Negroni cocktail, created by Count Camillo Negroni

himself in 1919, to the modern Campari Orange Passion, a contemporary spin on

the classic Campari Orange, the Calendar celebrates the recipes that have stood

the test of time and are still adored in today's modern world. The dazzling

heroine, Eva Green, personifies the iconic, classic and stylish nature of

Campari in a series of stunning outfits created by leading designers including

Vivienne Westwood, Versace, Alaia and Christian Louboutin to name just a few.

     On starring in the 2015 Campari Calendar, Eva Green comments: "For me,

this project was about telling a series of stories in an imaginative, creative

and beautiful way - and that's exactly what we've achieved. The 2015 Calendar

is a real testament to Campari as a brand and seeing all of the stories

together in one collection just proves there will always be a firm place for

Campari within our contemporary world."

     On her involvement in the project, Julia Fullerton-Batten comments: "I was

delighted to have the opportunity to shoot the 2015 Campari Calendar with Eva

Green as the star. For me, the Calendar really celebrates timelessness of

Campari as a brand and I hope others love it as much as I do."

     Bob Kunze-Concewitz, CEO of Gruppo Campari comments: "We have a very

personal connection to this year's Campari Calendar as it is designed to

celebrate the brand itself. The theme, Mixology Mythology, leads Campari fans

on an exciting and intriguing journey where we look not only at our history,

but also project the brand into the future and together, imagine where our

fascinating adventure will lead us next."

     The Campari Calendar, of which only 9,999 copies are printed, will not go

on sale but will be internationally distributed to friends of Campari around

the world. Campari fans can also follow the journey on social media and get

involved in the action at #CampariCalendar on Facebook, Twitter, Instagram,

Pinterest.

     Press Contact [http://www.camparigroup.com/en/media/contacts ]

     Source: Gruppo Campari

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