第116回広州交易会の開催準備は万端

広州交易会

第116回広州交易会の開催準備は万端

AsiaNet 58227(1122)

【広州(中国)2014年10月13日PRN=共同通信JBN】第116回広州交易会(Canton Fair)は10月15日開催され、中国をはじめ世界中の有力企業が集まる。このイベントの進歩的精神にのっとり、中国で最も有名な見本市である広州交易会は今回、新規ビジネスを生み出すためにバイヤーと展示者を支援することを目的とした幅広い革新的な特長とサービスを提供する。

広州交易会の副会長で事務局長である王志平氏は「今回の交易会はイベントを振興し向上させようとするあらゆる努力に裏打ちされ、最もプロフェッショナルなものになる」と語った。

第116回広州交易会は120万平方メートルのフロア面積の中に6万のスタンドが収容され、51の展示セクションと16の製品カテゴリーに分かれている。イベントでは初めて、国内と海外のパビリオンが混在し、海外の家電企業と繊維企業が中国の同業企業と一緒に展示する。

第116回広州交易会は今回も人気のあるMedia Resource Exchange Program(MREP)を実施する。このプログラムは、20万の世界のバイヤーと2万4000以上の中国サプライヤーおよび広範な中国市場とを結びつける可能性を秘めている。世界の21の業界団体および企業組織がこれまで参加し、10団体・組織が参加を検討している。

プロモーションおよびマーケティング・イニシアチブが今回の交易会で大幅に増えており、オンラインビデオを利用した30の宣伝キャンペーンは、これまでの交易会と比べ2倍多い国に届けられる。新しい「i-Win」キャンペーンによって、主要ブランドの展示者は広州交易会と協力して、外国のビジネスパートナーに対して特別用意した招待状を送り、「i-Win」を通じて招かれたバイヤーはスピーディーな登録に加え、交易会参加の便宜をはからう開催者の支援を受けることができる。中国南方航空との提携は継続され、ニューヨーク・広州間を旅行するバイヤーは割引料金が提供される。

広州交易会はFacebook、Twitter、Instagram、YouTubeなどのソーシャルネットワークへの影響力を広げている。最近設定したFacebookの公式ページ(www.Facebook.com/CantonFairOnline )で、訪問者は最新の交易会のお知らせ、業界トレンド、ビジネス旅行の助言、地元のおもしろい情報などを知ることができる。さまざまなバイヤーのキャンペーンが展開されており、「ARNB」は米国から初めての登録に対し100米ドルを提供する。

王志平氏は「あらゆる方策が講じられており、交易会の参加者と主催者の双方は明るい未来を迎えられると確信している。すべての関係者を歓迎する」と語った。

詳細はウェブサイトhttp://www.cantonfair.org.cn/en/index.asp を参照。

ソース:Canton Fair

The 116th Canton Fair: Ready for New Business

PR58227

GUANGZHOU, China, Oct. 13, 2014 /PRN=KYODO JBN/ --

Leading enterprises from China and around the globe will soon flock to

Guangzhou for the 116th Canton Fair, set to kick off on October 15. In line

with the event's progressive ethos, this installment of China's most

prestigious trade fair will boast a range of innovative features and services

designed to help buyers and exhibitors generate new business.

"Backed by comprehensive efforts to promote and improve the event, this Fair

will be more professional than ever," says Wang Zhiping, Vice-Chairman and

Secretary General of Canton Fair.

With a floor space of nearly 1.2 million square meters, the 116th Canton Fair

will house 60,000 stands, divided into 51 exhibition sections and 16 product

categories. For the first time, the event will see national and international

pavilions interspersed, with overseas appliance and textile companies

exhibiting together with Chinese counterparts.

The 116th Fair will also see the continuation of its popular Media Resource

Exchange Program (MREP). This program has the potential to connect 200,000

global buyers with over 24,000 Chinese suppliers and the wider Chinese market.

21 trade and business organizations from around the world are already involved,

with another 10 looking to join.

Promotional and marketing initiatives have been ramped up significantly for

this Fair, with 30 online video-based publicity campaigns reaching out to twice

as many countries as before. The new "i-Win" campaign allows VIP brand

exhibitors to team up with Canton Fair to send out bespoke invitations to

foreign business partners, while the buyers invited via "i-Win" can enjoy

speedy registration, as well as the organizer's help in facilitating trade

introductions. Continuing the cooperation with China Southern Airlines, buyers

flying between New York and Guangzhou will be offered discounted fares.

Canton Fair also spread its influence on social network including Facebook,

Twitter, Instagram and Youtube. On its recently launched and officially

verified Facebook page (www.Facebook.com/CantonFairOnline), visitors can be

updated on latest trade show notice, industrial trend, tips for business

travel, and local fun facts. There are various buyer campaigns, such as "ARNB"

offers generous 100USD financial reward to first-time registrations from USA.  

"With all of these measures in place, I am confident that together Fair

participants and organizers face a bright future," says Wang Zhiping. "We

extend a warm welcome to all involved."

For further information please visit: http://www.cantonfair.org.cn/en/index.asp

SOURCE:  Canton Fair  

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中