◎MediaMathがTerminalOne Platform APIで顧客によるFBX APIアクセスを実現

MediaMath

◎MediaMathがTerminalOne Platform APIで顧客によるFBX APIアクセスを実現

AsiaNet 57640

共同 JBN 0902 (2014.8.27)

【ニューヨーク2014年8月27日PRN=共同JBN】

*顧客はTerminalOne Marketing Operating System上で、カスタマイズや開発する能力を拡大できる

デジタルマーケター向けのTerminalOne Marketing Operating System(商標)(http://www.mediamath.com/ )(T1)開発企業であるMediaMathは、広告主がT1 Platform APIを通じてFBXインベントリーにアクセスすることを実現し、同プラットフォームの機能をさらに向上させた。

 Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140422/77010

MediaMathは、FBX(https://open.mediamath.com/partners/facebook-exchange )と完全統合する数少ないえり抜きのデマンドサイド・テクノロジーパートナーの1つであり、FBX Right Hand SideとPage Post Adインベントリーへの容易なアクセスを提供する。T1 FBX APIのリリースによって、T1 Platform APIへの機能性が高まり、顧客はT1 FBXワークフローを最適化しスケールするためにカスタム化したツールを開発することが可能となる。

MediaMathのウィル・ショバイリ上級副社長(技術担当)は「公開性を前提にして、このプラットフォームを開発した。統合したことによってマーケターにとってモジュールを最大に利用した柔軟なオペレーティング・システムの構築に重要な一歩を踏み出したものである。2つの広告主は必ずしも同じではない。このため広告主は独自の必要性にカスタム化できる技術を必要としている」と語った。

MediaMathはわかりやすいドキュメンテーション、専門的なサービス、サポートを提供し、統合プロセスを通じて顧客を案内する。

2012年に開始したFacebook Exchange(FBX)はリアルタイムビッディング(RTB)とクロスチャンネル・マーケティングを可能とし、広告主がオーディエンスをターゲットできる特定のインプレッションを提供する。MediaMathはFBX開始以来、選ばれたDSPパートナーであり、広告主がFacebookの膨大な数のユーザー層に対象を広げ、それをターゲットできることを可能にした。

詳細はmediamath.com、またはOPEN Partner MarketplaceのFacebook Exchange OPENパートナー・プロフィル(https://open.mediamath.com/partners/facebook-exchange )を参照。

▽MediaMathについて

MediaMath(http://mediamath.com )はTerminalOne Marketing Operating System(商標)を通じて、従来のマーケティングを変革しマーケターの変革実績を向上させる動きをリードするグローバルなテクノロジー企業である。MediaMathは2007年創業し、業界のパイオニアとして初めてデマンド・サイド・プラットフォーム(DSP)を導入し、事業全体で、スケールした形の、さらに透明性を備えた世界規模のマーケティング能力を引き出す拡張可能なオープンプラットフォームによって、マーケターを支援する一の企業である。TerminalOneはアドレサブル・メディア全体でデータをアクティブにし、実行を自動化するとともにインタラクションを最適化して、すべてのマーケターに優れたパフォーマンス、透明性、コントロールを提供し、消費者にはより向上し、カスタム化が進んだ体験を提供する。MediaMathは、創業以来年間3桁の成長を遂げている。5大陸、13カ所に経験豊富なマネジメントチームを置き、主要顧客には関連業界の大手のエージェンシー持ち株会社、オペレーティングエージェンシー、トップブランド企業が含まれている。

▽問い合わせ先

Matt Caldecutt

1-917-698-0810

matt@blastpr.com

ソース:MediaMath

MediaMath Enables Advertisers to Access FBX’s API through the TerminalOne Platform API

PR57640

NEW YORK, Aug. 27, 2014 /PRN=KYODO JBN/ --

       -- Expands advertisers’ abilities to customize and build atop the

                   TerminalOne Marketing Operating System

    MediaMath, the creator of the TerminalOne Marketing Operating System(TM) (

http://www.mediamath.com/marketing-reengineered/ )(T1) for digital marketers,

now enables advertisers to access FBX inventory through the T1 Platform API,

further enhancing the platform’s capability.

    Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140422/77010

    MediaMath is one of the few select demand-side technology partners that

have direct integration with FBX (

https://open.mediamath.com/partners/facebook-exchange ) , providing easy access

to FBX Right Hand Side and Page Post Ad inventory. The release of theT1 FBX API

adds additional functionality to T1 Platform API, empowering clients to build

custom tools to optimize and scale their T1 FBX workflow.

    “We’ve built our platform on the premise of openness, and this integration

is a significant step towards building the most modular and flexible operating

system for marketers,” said Wil Schobeiri, senior vice president, technology,

MediaMath. “No two advertisers are exactly alike - and therefore need

technology solutions that can be customized to their unique needs.”

    MediaMath will guide clients through the integration process, providing

easy-to-follow documentation, expert service, and support.

    Launched in 2012, Facebook Exchange (FBX) enables real-time bidding (RTB)

and cross-channel marketing, delivering specific impressions that allow

advertisers to target audiences. MediaMath has been among the select DSP

partners from the beginning of FBX, enabling advertisers to expand their reach

and target to Facebook’s vast user base.  

    For more information, visit mediamath.com or the Facebook Exchange OPEN

partner profile ( https://open.mediamath.com/partners/facebook-exchange ) on

the OPEN Partner Marketplace.

    About MediaMath

    MediaMath (mediamath.com) is a global technology company that’s leading the

movement to revolutionize traditional marketing and drive transformative

results for marketers through its TerminalOne Marketing Operating System(TM).  

A pioneer in the industry introducing the first Demand-Side Platform (DSP) with

the company’s founding in 2007, MediaMath is the only company of its kind to

empower marketers with an extensible, open platform to unleash the power of

goal-based marketing at scale, transparently across the enterprise. TerminalOne

activates data, automates execution, and optimizes interactions across all

addressable media, delivering superior performance, transparency, and control

to all marketers and better, more individualized experiences for consumers.

MediaMath has delivered triple-digit year-over-year growth since inception. It

has a seasoned management team leading 13 global locations across five

continents. Key clients include every major agency holding company, operating

agency, and top brands across verticals.

    CONTACT:

    Matt Caldecutt

    1-917-698-0810

    matt@blastpr.com

    SOURCE: MediaMath

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