◎FleishmanHillardが「年間最優秀アジア・パシフィック・ネットワーク」に

FleishmanHillard

◎FleishmanHillardが「年間最優秀アジア・パシフィック・ネットワーク」に

AsiaNet 57222

共同JBN 0735 (2014.6.30)

【香港2014年6月28日PRN=共同JBN】FleishmanHillard(フライシュマン・ヒラード)は当地で開催されたPRWeek Asia Awardsで2014年の「Asia・Pacific Network of the Year(年間最優秀アジア・パシフィック・ネットワーク)」に選ばれた。このイベントはHaymarket Group発行の業界誌「PRWeek」が主催したもので、業界の進歩に貢献したアジア・パシフィック地区のコミュニケーター、エージェンシー、および作品を表彰している。

FleishmanHillardが最優秀アジア・パシフィック・ネットワークに選出されたのは同賞が13年前に始まって以来、今回が3回目になる。今回の受賞はPRWeekによって最初の「Global Agency of the Year(年間最優秀グローバル・エージェンシー)」に選出された同エージェンシーの栄誉をさらに増大することになった。

FleishmanHillardアジア・パシフィック担当社長のリン・アン・デイビス氏は「当社の高度にコラボレーション的な性格、革新的な精神、地域全般における堅調な成長に対してこのような名誉ある表彰を受け、喜んでいる」として次のように述べた。「この1年はいろいろな意味で重要な年だった。例えば、当社ブランドのリフレッシュを開始し、完全に統合的なエージェンシーに向けた当社のエボリューションを示したことはそのひとつだ。今年、当社全体の中で最も早い成長を遂げているこの地域で20周年を迎えることも特に意味深いものがある。当社は11カ国に19の自社所有のオフィスを構えており、価値観も顧客も共有する本当の意味でのネットワークであることを誇りにしており、実際に最重要顧客の多くに対して当社のアジア・パシフィック地域の複数のオフィスが協力してサービスを提供している」

PRWeekはFleishmanHillardを選出するに当たって「2013年は同ネットワークにとって『The Power of True』という新たなブランドの提案の開始にあたる画期的な年だった。Trueという言葉は同エージェンシーが旧来の広報活動の枠を超え、統合的なコミュニケーション・ソリューションの力を提供するユニークな能力を持つことを証言している。同ネットワークはこのビジョンを実行するコミットメントを維持し、(アジアで)組織的に前年比16%の成長を遂げている」と述べた。

さらに、FleishmanHillardの専門ブランドであるBlueCurrent Group(ブルーカレントグループ)がジョンソン・エンド・ジョンソンの1事業会社であるヤンセンファーマ向けの仕事によって「Employee Communications Campaign of the Year(年間最優秀従業員コミュニケーション・キャンペーン)」賞を受賞した。その上、FleishmanHillardは顧客の中軸向けの仕事に対して「Business-to-Business Campaign of the Year(年間最優秀B-to-Bキャンペーン)」部門で優秀賞を受けている。

デイビス社長は「当社チームはこの栄誉は当社クライアントの功績だと考えている。クライアントの寛大な信頼や評価がなければ当社の成功はなかった」として次のように述べた。「当社はまた世界のFleishmanHillardネットワークのすべての人に対して毎日のようにアジア・パシフィック地区の同僚を援護し、当社を働きがいのある場所にしてくれたことに感謝したい」

▽FleishmanHillardについて

FleishmanHillardはパブリック・リレーション、パブリック・アフェアー、マーケティング、記事体広告、トランスメディア、ソーシャル・コンテンツに特化した最も完全なグローバル・コミュニケーション企業である。FleishmanHillardは同社の高い価値観を反映した「The Power of True」、および前例がないほど信頼性と透明性を要求するに至った現代世界で顧客の道案内になるユニークな能力を約束通り提供する。FleishmanHillardはPRWeekの2014年「Global Agency of the Year」、アドバタイジングエージによる2013年Aリストの「Standout Agency」、全米女性経営者協会(NAFE)の2010-2014年「Top 50 Companies for Executive Women」、そしてPRWeek の2013年「Best Places to Work」を受賞している。同社の受賞作品は「カンヌライオンズ 国際クリエイティビティ・フェスティバル」などで広く伝えられている。FleishmanHillardはオムニコム・グループの1事業部門であるDAS Group of Companiesの1部門で、30カ国で85を超えるオフィスを擁し、42カ国に提携企業を持っている。詳しい情報はウェブサイト(www.fleishmanhillard.com)を参照。

▽The DAS Group of Companiesについて

DAS Group of Companiesはオムニコム・グループ(NYSE: OMC、www.omnicomgroup.com)の1事業部で、世界的なマーケティング・サービス企業のグループである。DAS傘下の企業は200社を超え、以下のマーケティング分野で活動している:特殊、PR、ヘルスケア、顧客関係管理、イベント、プロモーション・マーケティング、ブランディング、研究。DASは複数のネットワークおよび地域的な組織を組み合わせる形で活動しており、71カ国の700を超えるオフィスを通じて国際的、地域、国内、および地方の顧客にサービスを提供している。

ソース:FleishmanHillard

▽問い合わせ先

Kitty Lee, +852-2586-7861、kitty.lee@fleishman.com

FleishmanHillard Named 'Asia-Pacific Network of the Year' at 2014 PRWeek Awards Asia

PR57222

HONG KONG, June 28, 2014 /PRN=KYODO JBN/ --

   FleishmanHillard was named the 2014 Asia-Pacific Network of the Year at the

PRWeek Asia Awards. Hosted by Haymarket Group's leading industry publication

PRWeek, the event honors communicators, agencies and work in Asia Pacific that

advances the industry.

   This marks the third time FleishmanHillard has been named the Asia Pacific

Network of the Year since it was established 13 years ago. The honor builds on

the agency's recent recognition as PRWeek's inaugural Global Agency of the Year.

   "It's a thrill to receive such prestigious recognition of our highly

collaborative nature, innovative spirit and robust growth across the region,"

said Lynne Anne Davis, FleishmanHillard president of Asia Pacific. "This past

year has been big in many ways, including the launch of our refreshed brand

signaling our evolution as a fully integrated agency. It's especially

meaningful on our 20th anniversary in this region, the fastest growing

geography in our company. With 19 owned offices in 11 countries, we are proud

to be a network in the truest sense, bound by shared values and clients, where

the majority of top accounts are served by several of our APAC offices."

   In selecting FleishmanHillard, PRWeek noted: "2013 was a milestone year for

the network with the launch of its refreshed brand proposition: The Power of

True. True speaks to the agency's unique ability to go beyond the traditional

definition of public relations to deliver the power of integrated

communications solutions. The commitment to deliver on this vision has seen the

network grow 16% organically year on year (in Asia)."

   In addition, FleishmanHillard's specialty brand BlueCurrent Group won the

Employee Communications Campaign of the Year for its work with Janssen

Pharmaceuticals Inc. (a Johnson & Johnson company). And FleishmanHillard's work

with client Pivotal received a certificate of excellence in the

Business-to-Business Campaign of the Year category.

   "Our team gives credit for this honor to our clients because our success

would not be possible without their generous trust and appreciation," added

Davis. "We also want to thank everyone across the FleishmanHillard network

worldwide for championing their Asia Pacific colleagues every day and making

our agency such a rewarding place to work."

   About FleishmanHillard

   FleishmanHillard is the world's most complete global communications firm,

specializing in public relations, public affairs, marketing, paid media, and

transmedia and social content. FleishmanHillard delivers on The Power of True,

reflecting the firm's high values, and unique ability to guide clients through

a world demanding unprecedented authenticity and transparency. FleishmanHillard

was named PRWeek's 2014 Global Agency of the Year, "Standout Agency" on

Advertising Age's 2013 A-List; NAFE's "Top 50 Companies for Executive Women"

for 2010-2014; and among PRWeek's 2013 "Best Places to Work." The firm's

award-winning work is widely heralded, including at the Cannes International

Festival of Creativity. FleishmanHillard is part of the DAS Group of Companies,

a division of Omnicom Group Inc., and has more than 85 offices in 30 countries,

plus affiliates in 42 countries. Visit us at www.fleishmanhillard.com.

   About The DAS Group of Companies

   The DAS Group of Companies, a division of Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC)

(www.omnicomgroup.com), is a global group of marketing services companies. DAS

includes over 200 companies in the following marketing disciplines: specialty,

PR, healthcare, CRM, events, promotional marketing, branding and research.

Operating through a combination of networks and regional organizations, DAS

serves international, regional, national and local clients through more than

700 offices in 71 countries.

   SOURCE: FleishmanHillard

   CONTACT:

   Kitty Lee,

   +852-2586-7861,

   kitty.lee@fleishman.com

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中