◎小企業が成長に向け世界規模のアウトソーシングに依存

GetFriday

◎小企業が成長に向け世界規模のアウトソーシングに依存

AsiaNet 57126

共同JBN 0683 (2014.6.23)

【バンガロール(インド)2014年6月23日PRN=共同JBN】エランセのような動きで急成長するeマーケットプレイスによって、アウトソース向けの業務にはさまざまな選択肢が生まれてはいるが、それは大半の小企業にとって依然として、かないそうもない夢のままである。GetFriday(http://www.getfridayace.com)のマネジングディレクターであるスンデル・プラカシャム氏は「成功の秘訣(ひけつ)は、遠距離間での連携をうまく機能させることができる信用、信頼、知見が必要である」と語った。

 (Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140612/691050

仮想空間のアシスタント(http://www.youtube.com/watch?v=kqZO0ieRitk)を提供する世界的な大手企業であるGetFriday(http://www.getfriday.com)はこのほど、世界中の企業および新興企業向けの小企業サポートサービス「GetFridayAce(http://www.GetFridayAce.com)」を立ち上げた。業界向けの通常のビジネスサポートとは別に、Aceもウェブサービス、SEO、簿記、研究・分析などの専門スキルを提供する。

WHS First Aid Kits(http://www.whsfirstaidkits.com.au)(オーストラリア)創設者のマイケル・ティレル氏は、あるミッションに真剣に取り組んでいる(http://www.whsfirstaidkits.com.au/my-story)。同氏は人々が緊急事態に対処することを支援する救急措置用品を提供したいと考えている。同氏は幸運にも、2004年12月のピピ島津波で生き残った。惨事が襲った際準備ができていなかったのは明らかだったが、同氏は緊急措置用品の提供を他の企業には任せたくなかった。

ティレル氏は2013年7月、GetFridayAce(http://www.GetFridayAce.com)に事業拡大の支援を依頼した。当初は月間10時間契約としてスタートしたが、現在は電子メール管理、eBay注文処理、オンライン発送、発送費追跡記録から、倉庫集配スケジューリングおよびウェブカムによる集配のモニターまでに及んでいる。これらすべてをGetFridayAce(http://www.GetFridayAce.com)がインドのバンガロールから処理している。さらにティレル氏はSEOの取り組みによって同社のキーワードランキングを向上させることもできた。

GetFridayAce(http://www.GetFridayAce.com)のディレクターであるパラスラム・プラブ氏は「起業家は成長を支援する優れたスキルがある単一のパートナーを必要とする。われわれは起業家が仕事をうまく処理するのを支援するだけではない、それ以上のことを支援する」と語った。アウトソースで恩恵を受けることができるのは新興企業や小企業だけでなく、プロフェッショナルでも可能である。

シドニー・メディカルスクール准教授で結腸直腸外科医のクリストファー・ヤング氏(http://sydney.edu.au/medicine/people/academics/profiles/c.young.php)は2012年から自分の仕事のためにGetFridayを利用してきた。同氏は2013年11月、試しに月間40時間契約プランにアップグレードした。それからGetFridayAceはPbMedを使って、口述筆記からの手紙作成、遠隔データ入力、患者フォルダーでのリポート提出、リマインダー設定のほか、研究を支援する論文検索までも行い、同氏を支援した(http://www.researchgate.net/profile/Christopher_Young6)。

GetFridayAceは、40カ国以上の1万1000以上の顧客にサービスを提供し、信頼を勝ち得るとともに小企業のニーズに対する知見と深い理解を培ってきた。

ウェブサイトhttp://www.GetFridayAce.comを参照するか、+61-871-401-005まで電話を。

▽GetFridayAceについて

GetFridayAceはTTK Services Pvt. Ltd(http://ttkservices.com)の1部門である。GetFridayAceは、2005年Esquireの編集者アジュ・ジェイコブズ氏によって、生活のアウトソース体験を特集する記事で初めて紹介された。(http://www.esquire.com/features/ESQ0905OUTSOURCING_214)。またニューヨーク・タイムズ紙ベストセラーになったティモシー・フェラス氏(http://www.timferriss.com)著「The 4-Hour Workweek(http://www.amazon.com/dp/0307465357)でも特集され、世界的に評判となった。

▽報道関係問い合わせ先

Sunder Prakasham, Managing Director

TTK Services Pvt. Ltd., Bangalore, India

Email: sunder@getfriday.com

US: +1-877-879-4339, +1-877-469-8275

UK: +44-808-222-8275, +44-208-528-2954

Australia: +61-871-401-005

ソース:GetFriday

Small Businesses Turn to Global Outsourcing for Managing Growth

PR57126

BANGALORE, India, June 23 /PRN=KYODO JBN/--

    While freelancing e-marketplaces like elance have thrown up a wide variety

of choices for outsourcing work, it still remains a pipe dream for most small

businesses. "The key to success is credibility, trust and the experience to

make a long-distance association work" cites Sunder Prakasham, Managing

Director, GetFriday [http://www.getfridayace.com ].

    (Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140612/691050 )

    GetFriday [http://www.getfriday.com ], the World's leading virtual

assistant [http://www.youtube.com/watch?v=kqZO0ieRitk ] firm recently launched

'GetFridayAce' (http://www.GetFridayAce.com), its small business support

services for entrepreneurs & startups globally. Apart from business support

across industries/verticals, Ace also provides specialized skills like Web

Services, SEO, Bookkeeping, Research & Analytics.

    Michael Tyrrell, founder of WHS First Aid Kits

[http://www.whsfirstaidkits.com.au ] (Australia) is a man on a mission

[http://www.whsfirstaidkits.com.au/my-story ]. He wants to make available first

aid kits to help people be better prepared for an emergency. He was lucky

enough to survive the Dec.2004 tsunami on Phi-Phi Island; clearly unprepared

when disaster struck, he didn't want others to be.

    Michael turned to GetFriday [http://www.getfridayace.com ] in July 2013 for

help to grow his business. What started initially as a 10-hour/month engagement

now encompasses email management, eBay order processing, online dispatches,

dispatch-expense tracking to even scheduling warehouse pickups and monitoring

them though webcam. All of it handled remotely by GetFridayAce

[http://www.getfridayace.com ] from Bangalore, India. What's more, Michael even

managed to improve his keyword-rankings with their SEO efforts.

    Parasuram Prabhu, Director, GetFriday [http://www.getfridayace.com ] says,

"As an entrepreneur, you need a single partner with deep skills to help you

grow. We help people be on top of their business, not in it." And it isn't just

startups and small businesses who can benefit from outsourcing, even

professionals can.

    Christopher Young

[http://sydney.edu.au/medicine/people/academics/profiles/c.young.php ],

Associate Professor, Sydney Medical School & Colorectal Surgeon has been using

GetFriday for personal tasks since 2012. In Nov.2013 he decided to give

business a try and upgraded to a 40-hour/month plan. Since then, GetFridayAce

has helped him with generating letters from dictated notes, remote data entry,

filing reports by patient folders, setting reminders and even searching for

articles to assist his research

[http://www.researchgate.net/profile/Christopher_Young6 ], using PubMed.

    Having served 11,000+ clients in over 40 countries, GetFridayAce certainly

has the credibility, experience and a good understanding of small business

needs.

    Visit http://www.GetFridayAce.com or call +61-871-401-005

    About GetFridayAce

    GetFridayAce is a division of TTK Services Pvt. Ltd [http://ttkservices.com

]. First featured in a life outsourcing experiment by Esquire

[http://www.esquire.com/features/ESQ0905OUTSOURCING_214 ] Editor AJ Jacobs

[http://ajjacobs.com ] (2005). Became globally popular after featuring in the

NYTimes bestseller 'The 4-Hour Workweek [http://www.amazon.com/dp/0307465357 ]"

by Timothy Ferriss [http://www.timferriss.com ].

    Media Contact

    Sunder Prakasham, Managing Director

    TTK Services Pvt. Ltd., Bangalore, India

    Email: sunder@getfriday.com

    US: +1-877-879-4339, +1-877-469-8275

    UK: +44-808-222-8275, +44-208-528-2954

    Australia: +61-871-401-005

    SOURCE: GetFriday

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中