◎世界の広告業界リーダーが北京会議に参集 第43回国際広告協会世界会議

国際広告協会

◎世界の広告業界リーダーが北京会議に参集 第43回国際広告協会世界会議

AsiaNet 56455

共同JBN 0404 (2014.4.9)

【ニューヨーク2014年4月9日PRN=共同JBN】

*中国を代表するマーケティング担当者が第43回国際広告協会(IAA)世界会議で講演

国際広告協会(International Advertising Association 、IAA)は北京の北京国家会議センターで5月8日-10日に第43回IAA世界会議を開催する。

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140408/DC01175LOGO

WPP Plc最高経営責任者(CEO)のマーティン・ソレル氏が世界や中国の企業およびブランドを代表する講演者の先陣を切る。

IAA会長でワールド・プレジデントを兼任するファリス・アボウハマド氏は「革新と進化というテーマのもと、40カ国の代表は今日の広告業界が直面する課題にどう取り組んでいるかについてブランド企業、代理店、メディア、未来学者、経済学者の講演を聞くことになる」と述べた。

講演のトピックは以下の通り。競争に勝ち抜くためのブランド企業によるメディア再評価、広告購入自動化の登場、メディアの将来見通し、中国におけるブランドの進化、ネーティブコンテンツの次のステップ、クライアント/代理店モデルの進化、自己規制の見通し、中国インターネット大手による革新についての考察、世界最大市場における注意事項、中国におけるモバイルの見通し、次の世紀のさまざまな話題など。

講演者は以下の各氏。イアン・アルウィル(Australian Standards Bureau)、ティム・アンドレー(電通イージス・ネットワーク)、バーラト・アバラーニ(ユニリーバ)、スコット・ボーモント(Google)、バスカー・バート(Titan Company)、ジェフリー・コール博士(南カリフォルニア大学アネンバーグ校Centre for the Digital Future)、ジャンマリー・ドル(TBWA)、サージ・デュモン(Omnicom)、ジャン・グオフア(国家工商行政管理総局)、フー・ハイミン(中国中央電視台)、ジェフ・ハン(テンセント)、アンディー・ハート(マイクロソフト)、ベン・ヒューズ(フィナンシャル・タイムズ)、雷軍(Xiaomi Tech)、ゼン・リエン(バイドゥ)、カーラ・ミケロッティ(レオバーネット)、アンジェラ・ミルズ・ウェード(EPC)、ゾン・ミン(博報堂生活総合研究所)、トマス・モク(McCann Guanming China)、ロブ・ノーマン(WPP)、グレッグ・ポール(R3)、ダグ・ピアース(OMG China)、マット・サイラー(IPG Mediabrands)、リ・シュウフ(Geely Automobile Holdings)、アティファ・シルク(Campaign Asia-Pacific)、T・B・ソン(Ogilvy & Mather Greater China)、ローズ・ツー(ヤフー)、アンドリュー・ウォード(エティハド航空)、ション・シャオグー(IDG)、リ・ヤー(Phoenix New Media) 、チャン・イエン(Focus Media)。

40カ国から1000人を超える代表がこの必見の世界会議に出席すると期待されている。このイベントは国際広告協会と中国広告協会の主催で、国家工商行政管理総局および北京市政府が後援している。各国代表はまた人民大会堂や紫禁城などの会場で催される魅力的なイブニングプログラムを楽しむことになっている。

登録はウェブサイト(www.iaa75.org/beijing)を参照。

▽問い合わせ先

Michael Lee, IAA Managing Director,

michael.lee@iaaglobal.org  

Telephone: +1-646-722-2612

IAA: www.iaaglobal.org

ソース:The International Advertising Association

Global Ad Leaders convene in Beijing May 8-10th 2014

PR56455

NEW YORK, April 9, 2014 /PRN=KYODO JBN/ --

        -- Leading Chinese marketers to speak at the 43rd IAA World Congress

The International Advertising Association (IAA) hosts its 43rd IAA World

Congress from May 8-10th 2014 at the China National Convention Centre in

Beijing.

Photo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140408/DC01175LOGO

Sir Martin Sorrell, CEO, WPP Plc leads a global speaker line-up of

international and Chinese companies and brands.

Faris Abouhamad, IAA Chairman and World President stated "With the theme of

Innovation and Evolution, delegates from forty countries will hear how brands,

agencies, media, futurists and economists are tackling the challenges facing

today's ad industry". Topics will include: how brands are rethinking media to

stay ahead, the emergence of automated media buying, the future outlook for

media, the evolution of brands in China, next steps for native content, the

evolution of the client/agency model, the prospects for self-regulation,

innovation insights from China's internet giants, the dos and don'ts of the

world's largest consumer markets, what mobile looks like in China and the

millennials view on everything!

The speaker line-up includes: Ian Alwill, Australian Standards Bureau; Tim

Andree, Dentsu Aegis Network; Bharat Avalani, Unilever; Scott Beaumont, Google;

Bhaskar Bhat, Titan Company; Dr Jeffrey Cole, Centre for the Digital Future,

USC Annenberg School; Jean-Marie Dru, TBWA; Serge Dumont, Omnicom; Zhang

Gouhua, SAIC; He Haiming, CCTV; Jeff Han, Tencent; Andy Hart, Microsoft; Ben

Hughes, Financial Times; Lei Jun, Xiaomi Tech; Zeng Liang, Baidu; Carla

Michelotti, Leo Burnett; Angela Mills Wade, EPC; Zhong Ming, Hakuhodo Institute

for Life and Living; Tomaz Mok, McCann Guanming China; Rob Norman, WPP; Greg

Paull, R3; Doug Pearce, OMG China; Matt Seiler, IPG Mediabrands; Li Shufu,

Geely Automobile Holdings; Atifa Silk, Campaign Asia-Pacific; T.B. Song, Ogilvy

& Mather Greater China; Rose Tsou, Yahoo!; Andrew Ward, Etihad Airways; Xiong

Xiaoge, IDG; Li Ya, Phoenix New Media and Chen Yan, Focus Media.

Over 1,000+ delegates from forty countries are expected at this must-attend

global conference. The event is presented by the International Advertising

Association and the China Advertising Association, and co-hosted with the State

Administration of Industry and Commerce and the Municipal Government of the

City of Beijing. Delegates will also enjoy a fascinating evening program with

venues that include Great Hall of the People and the Forbidden City.

To register: www.iaa75.org/beijing   

For more information contact Michael Lee, IAA Managing Director,

michael.lee@iaaglobal.org  

Telephone: +1-646-722-2612

IAA: www.iaaglobal.org

SOURCE:  The International Advertising Association

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中