Hotels.com 、iOS 7 対応 アプリのデザインを一新

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Hotels.com 、iOS 7 対応 アプリのデザインを一新

AsiaNet 55910

共同 JBN 0199(2014.2.25)

【ロンドン2014年2月25日PRN=共同JBN】

*受賞歴のあるHotels.com(http://hotels.com/)アプリケーション・スイートがiOS 7の

アップグレードによりさらに充実

オンラインホテル予約サイト世界最大手のHotels.comは、受賞歴のあるiOS7対応iPhoneおよびiPadアプリのデザインを一新し、利用者が早く簡単に宿泊ホテルの予約体験ができる、新たなインターフェイスの提供を開始した。

(ロゴ: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120628/540164

新アプリはホテル検索画面の中心に見やすい地図を備え、利用者が素早く目的地周辺の宿泊施設を探すことができる。また、「今晩利用できる割引情報」により、直前予約の検索が以前に比べて簡単になった。新しいアプリは、高解像度画像をフル活用し、さらにアプリ内で利用者情報の記録と、支払情報が厳重に管理されているため、予約操作はこれまで以上にスムーズになった。

Hotels.comブランドのグローバル製品担当副社長を務めるアダム・ジェイ (Adam Jay) 氏は、「Hotels.comでは、サービス全般を通じて、最高の顧客体験の提供を約束する。モバイル、Kindle、タブレットにわたるアプリケーション・スイートは、ホテル予約サイト全体において高い割合を占めている。アプリによって、希望のホテルを楽しく簡単に検索・予約できることは重要である。」

「iOS7の最新アップデートは美しく、非常に直感的なユーザー・インターフェースを生み出し、好みに合うホテルをさらに簡単に検索できるようになった。利用者は必要とする情報に早くアクセスができ、カスタマーレビューによる何百万ものアドバイスをアプリを通じて閲覧することが可能である。」と述べた。

Hotels.comのアプリにより、利用客はホテル予約時、またはホテル到着時の支払いが選択でき、旅行の予算や好みに合わせて利用することが可能である。また、さらなる機能として、Hotels.comの利用客はオンライン接続なしにご自身のアカウントへアクセスが可能となり、予約や利用履歴を確認することができる。

iOS7対応アプリのその他のアップグレードとして、Hotels.comの顧客ロイヤリティ・プログラムである「ウェルカム・リワード (Welcome Rewards) 」のシステムの改善が含まれている。業界をリードするロイヤリティ・プログラムである「ウェルカム・リワード」は、2008年に米国とラテンアメリカで開始され、2011年より世界中のHotels.comサイトへとエリアを拡大。現在では1,000万人以上の登録メンバー数を有し、合計で100万泊を上回る無料宿泊が還元されている。新しいアプリにより「ウェルカム・リワード」のアカウント操作はより簡単になった。

Hotels.comのアプリケーションは、全世界2万5000カ所以上の26万軒以上のホテルにアクセスできる機能を備え、2万軒以上の直前割引情報、1000万件以上のレビュー、付近のホテルの直前予約情報を提供。iOS7にダウンロードすることで利用可能ある。

*「ウェルカム・リワード」の詳細については、ウェブサイト (www.hotels.com) を参照。また、無料宿泊の料金に税金とサービス料は含まれない。

▽Hotels.comについて(www.hotels.com)

Hotels.comは国際的ホテルチェーンからオールインクルーシブ・リゾート、地方色豊かな宿、ベッド・アンド・ブレックファスト (B&B)に至るまで、世界の26万以上の宿泊施設について、完全な滞在を予約するのに必要なすべての情報を提供する大手オンライン旅行予約サイトである。モバイルおよびタブレット用アプリのダウンロードができ、外出先からも2万軒の直前割引情報を確認することができる。

Hotels.comとHotels.comのロゴは米国およびその他の国における登録商標またはHotels.com, LPの商標である。その他の商標はすべて、それぞれの所有者の財産である。 CST # 2083949-50

Re-designed Hotels.com App for iOS7

PR55910

LONDON, Feb. 25, 2014 /PRN=KYODO JBN/ --

    - Hotels.com further strengthens its award-winning suite of apps with

upgrade for iOS7

    Hotels.com, a world leading hotel booking website, has re-designed its

award winning iPhone and iPad app for iOS7 to provide a fresh new interface

which makes the mobile booking experience even quicker and easier for its

customers.

     (Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120628/540164 )

    The new app puts an easy-to-use map at the heart of the hotel search,

enabling users to find a hotel in the right location almost instantly. It is

even easier than before to find local deals for tonight for last minute

bookings. The new app makes extensive use of high resolution imagery, and the

booking process is now even smoother, with the app remembering customer details

and securely storing payment information.

    Adam Jay, VP Global Product for the Hotels.com brand, comments: "At

Hotels.com we are committed to delivering the best possible customer experience

throughout everything that we do. With our suite of apps, across mobile, Kindle

and tablet, now represent a growing proportion of overall bookings it is

critical that our apps make it easy and fun to find and book the right hotel.

    Our latest update for iOS7 has created a beautiful and highly intuitive

user interface, making it even easier to find the perfect hotel. It is quick

for customers to access any information they might need, and there is advice

and inspiration from the millions of genuine customer reviews available through

the app."

    With the Hotels.com app, customers are given the choice to pay for their

hotel at the time of booking or once they arrive at the hotel, enabling

customers to manage their travel budget and preferences. Further functionality

means that Hotels.com customers can easily access their account to check

future, current and past bookings without needing to be online.

    Other upgrades to the app for iOS7 include improvements to the user

experience when it comes to in-app access to Welcome Rewards, the Hotels.com

award winning customer loyalty programme. Since its launch in the US and Latin

America in 2008 and the extension to all Hotels.com sites worldwide in 2011,

Welcome Rewards, the industry leading customer loyalty programme, has attracted

more than 10 million members, who have collectively redeemed over 1 million

free nights. The new update to the app now makes it even easier for users to

navigate their Welcome Rewards account and reap the benefits of the service.

    The Hotels.com apps offer customers access to more than 260,000 hotels

worldwide in more than 25,000 destinations, more than 20,000 last minute deals,

more than 10 million user reviews and last-minute hotels rooms close to their

location and is available to download for iOS7 now.

    About Hotels.com (http://www.hotels.com)

    Hotels.com is a leading online accommodation booking website with more than

260,000 properties around the world, ranging from international chains and

all-inclusive resorts to local favourites and bed & breakfasts, together with

all the information needed to book the perfect stay. Through its

industry-leading loyalty programme Welcome Rewards, customers can earn a free

night for every 10 nights stayed at more than 85,000 hotels, subject to Welcome

Rewards terms and conditions, as set out at http://www.hotels.com. Taxes and

fees apply to the free night.

    SOURCE: Hotels.com

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