◎Mob-Ex最優秀アプリ内広告金賞を受賞 モバイル広告のVdopia

Vdopia Inc.

◎Mob-Ex最優秀アプリ内広告金賞を受賞 モバイル広告のVdopia

AsiaNet 55734

共同JBN 0130 (2014.2.6)

【シンガポール、バンコク、ジャカルタ、ニューデリー2014年2月6日PRN=共同JBN】

 *最優秀アプリ内広告部門で金賞、最優秀モバイル広告ソリューション部門で銅賞を受賞

オンラインとモバイルのビデオ広告で業界をリードするVdopiaは、シンガポールで開かれた第2回のMob-Exアワード2014でモバイル分野の業績が認められ、大好評を得たアウディA3スポーツバックの広告「Let us entertain you」(http://124.153.75.19/dev/soumish/newsletter/sea_oct_2013/audi_demo.html)が最優秀アプリ内広告部門の金賞、最優秀モバイル広告ソリューション部門の銅賞と、2つの賞を受賞した。

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140205/667910

アウディの広告は以下をクリック

http://124.153.75.19/dev/soumish/newsletter/sea_oct_2013/audi_demo.html

Mob-Exアワードはモバイルの素晴らしさをテーマにしたシンガポールの優れたイベントとしてモバイル広告分野では最高峰とされ、明確なモバイルマーケティング戦略を持ってモバイル環境の活用に成功した組織が表彰される。

Vdopiaの東南アジア営業責任者、ミンミー・オング氏は「この賞を名誉に思う。モバイルと配給の主要分野でわが社の技術と戦略の強みが評価された。今回の受賞に当たっては、わが社の顧客や関係企業、Mob-Exに感謝したい」と話した。

Vdopiaは最近、インドでの閲覧者が1000万人を突破した(ComScore Video Ad Metrix調べ)。メディアのネットワークは世界とその各地で広がっているが、この記録は初めてである。

Vdopiaのアジア太平洋地区副社長、プレティーシュ・チョウハン氏は「創造性と技術への投資によってVdopiaは、さまざまや業種や地域の幅広い顧客のために魅力的なデジタルキャンペーンを創り上げることができた。今回の受賞はチームVdopiaがより大きく、幅広い2014年に向かっていくための素晴らしい出発点だ」と語った。

Vdopiaは2013年に100%成長、拡大した。世界で従業員を2倍にし、いくつかの主要市場で新しいオフィスをオープンした。

▽Vdopiaについて

Vdopiaはモバイルビデオとリッチメディアの広告で世界的リーダーである。消費者と広告会社のために、すべてのスマートフォンとタブレット端末へ最高のモバイルビデオとリッチメディアの広告体験を届けることを使命とする。モバイルビデオ・フォーマットの.VDOを提供した初めての会社。この独自技術により、世界のどのモバイル広告会社より多くの人々、多くの場所へモバイルビデオを配給することが可能になった。本社は米カリフォルニア州フレモント。そのほかニューヨーク、シカゴ、ロサンゼルス、米国外では英国、ドイツ、インド、シンガポール、インドネシア、マレーシア、オーストラリアにオフィスがある。http://www.vdopia.com.を参照。

    詳しい情報は:

    Renee Kishore

    Marketing Manager (APAC)

    Vdopia Inc.

    Tel: +91-124-468-4001

    Renee.kishore@vdopia.com

  ソース:Vdopia Inc.

Vdopia Inc.'s Work Bags Top Accolades at the Mob-Ex Awards 2014

PR55734

SINGAPORE, BANGKOK, JAKARTA and NEW DELHI, Feb. 6 /PRN=KYODO JBN/--

    - Clinches Gold for 'Best In-app Advertising' and Bronze for 'Best Mobile

Advertising Solution'

    Vdopia Inc., leaders in online and mobile video advertising, had its work

in mobile recognized at the second annual edition of Mob-Ex Awards, 2014 held

in Singapore. It's much lauded Audi A3 SB launch campaign 'Let us entertain

you' [http://124.153.75.19/dev/soumish/newsletter/sea_oct_2013/audi_demo.html ]

won two top accolades - Gold for 'Best In-app advertising' and Bronze for 'Best

Mobile Advertising Solution'.

    (Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140205/667910)

    Click to View the Audi campaign

[http://124.153.75.19/dev/soumish/newsletter/sea_oct_2013/audi_demo.html ]

    The Mob-Ex Awards is Singapore's premier event which celebrates mobile

excellence and recognizes the creme de la creme across the mobile marketing

spectrum. It felicitates organizations that have successfully leveraged mobile

platforms, through distinct mobile marketing strategies.

    Mimmie Ong, Regional Head - Sales, SEA, Vdopia Inc. said, "This award is an

honor. It recognizes our depth of expertise and strategy in key areas of mobile

and delivery, for us and our client. We are thankful to our client, our agency

partners, and Mob-Ex for this accolade."

    Vdopia recently also surpassed a record 10-million unique viewers in India

(ComScore Video Ad Metrix), a first for a network as it continues on a wave of

global and regional growth.

    Preteesh Chouhan, VP-APAC, Vdopia Inc. reflected, "Creativity and

technology investments have consistently enabled Vdopia to create engaging

digital campaigns for a wide variety of clients across industries and regions.

This is a fantastic beginning to a bigger and bolder 2014 for Team Vdopia."

    Vdopia Inc. has seen a 100% growth and expansion in 2013, allowing the

company to double its staff count globally and open new offices in several key

markets.

    About Vdopia:

    Vdopia is the global leader in mobile video and rich media advertising. Its

mission is to deliver the best mobile video and rich media ad experience for

consumers and advertisers across all smartphone and tablet devices. It is the

first company to offer .VDO mobile video format, a proprietary technology that

allows the delivery of mobile video to more people in more places than any

other mobile advertising company in the world. Headquartered in Fremont, CA,

the company has US offices in New York, Chicago and Los Angeles, and globally

in the UK, Germany, India, Singapore, Indonesia, Malaysia and Australia. Visit

http://www.vdopia.com.

    

    For more information, please contact:

    Renee Kishore

    Marketing Manager (APAC)

    Vdopia Inc.

    Tel: +91-124-468-4001

    Renee.kishore@vdopia.com

    SOURCE: Vdopia Inc.

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