◎Peak SportがISPOミュンヘンに参加

Peak Sport Product Co., Limited

◎Peak SportがISPOミュンヘンに参加

AsiaNet 55680

共同JBN 0113 (2014.1.31)

【香港2014年1月30日PRN=共同JBN】

世界的な認知度と人気を国際貿易見本市でアピールするため、Peak Sportはミュンヘンで開かれるInternational Sporting Goods Trade Show(ISPOミュンヘン)に参加して新しいプロ向け商品群を参加者に紹介し、今年の国際マーケティングキャンペーンの幕を開ける。

Peak Sportはこの機会に、自社の優れた研究、デザイン能力を国際的な参加者に展示する。ISPOミュンヘンは新しい業界トレンドが設定される場となっており、スポーツ用品業界内で最も重要で最大のイベントとして知られている。

同社はバスケットボール、ランニング、テニス、その他のプロ仕様スポーツ用品を展示。その中にはGradient Duel Techを装備したTeam Lightning TP9のシューズも含まれる。Counterkicksが選んだ2013年バスケットボールシューズのベストテンに入り、欧州ではベストセラーの1つになっているシューズだ。また2012-13年のNBAシーズンでComplexsneakerが選んだベストテンシューズの1つであるGhill 3シューズも展示する。Peak Sportはまた、この機会に全世界での高いレベルの消費者サービスを紹介する。

Peak SportはNBA、FIBA、WTAやその他の国際スポーツ団体の公式パートナーであり、プロ向けスポーツウエアのデザインでは実質的な経験を有している。ドイツとセルビアのバスケット連盟やスロベニアを含む他の多くの国の五輪委員会とも深い協力関係があり、欧州市場での拡大は中国の競合他社をしのいでいる。2014年にはPeak Sportは長く続いているNBAのオールスター戦、FIFAワールドカップ、FIBAバスケットボール・ワールドカップ、それにテニス4大大会との関係維持に投資、世界規模でブランド認知度を高める。

Peak Sportのシュー・ジーホア最高経営責任者(CEO)は以下のようにコメントしている。「欧州では数多くの消費者が高品質のスポーツウエアを求めており、われわれはこれを大きなチャンスだと考えている。Peakは欧州における将来の発展のために堅固な足元を固めた。2014年は数多くの大規模なスポーツイベントが予定されており、われわれは欧州で新製品の投入を準備している。目的はPeakのブランドを世界に広めることだ」

ソース:Peak Sport Product Co., Limited

Peak Sport Attends ISPO Munich - The International Sporting Goods Trade Show

PR55680

HONG KONG, Jan. 30, 2014 /PRN=KYODO JBN/ --

Increases international visibility and popularity in a global trade show

Peak Sport kicked off its 2014 international marketing campaign by introducing

a series of new professional products to attendees of Munich ISPO - The

International Sporting Goods Trade Show. Peak took the opportunity to showcase

its strong research and design capabilities to an international crowd. Munich

ISPO is considered one of the most important and largest industry events as it

often leads the way in identifying trends in sportswear industry.

The Company exhibited its basketball, running, tennis and other professional

sports gear including the 'Team Lightning TP9' shoes equipped with "Gradient

Dual Tech", which were selected in 2013 as one of Top 10 basketball shoes by

Counterkicks and was one of the best-selling basketball products in Europe; and

the 'Ghill 3' shoes, which were selected by Complexsneaker as one of the Top 10

basketball shoes during the 2012-13 NBA Season. Peak also took this opportunity

to show its high quality services to consumers around the world.

As the official partner of the NBA, FIBA, WTA and other international leading

sporting organizations, Peak has substantial experience in designing

professional sportswear. By developing deep, cooperative relationships with

basketball federations of Germany and Serbia, and a number of other countries'

Olympic Committees including Slovenia, Peak has been able to expand into the

European market ahead of other Chinese peers. In 2014, Peak will continue to

invest and create lasting relationships with the NBA All-Star Game, FIFA World

Cup, FIBA Basketball World Cup and all four tennis Grand Slams in order to

increase brand awareness on a global scale.

Mr. Zhihua Xu, the CEO of Peak Sport, commented, "As Europe has a large number

of consumers seeking for quality sportswear, we see this a great opportunity.

Peak has already laid a solid foundation for future development in Europe. In

2014, there will be many important sports events and we are preparing to launch

new products in Europe to further increase Peak's brand reach throughout the

globe."

SOURCE  Peak Sports Products Co., Limited

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