◎GMC Software Technology、カスタマー・コミュニケーション・マネジメントの第一人者としてランクイン
AsiaNet 55536
【編註】クライアントからの要請により、提供された原稿をそのまま配信します。
共同通信JBNでは一切編集を行っておりません。
GMC Software Technology、独立調査機関による最新レポートでカスタマー・コミュニケーション・マネジメントの第一人者としてランクイン
アッペンツェル(スイス)、2014年1月16日/PRニュースワイヤー/ --
GMC、現在商品提供と商品戦略によりトップにランクイン
受賞暦を持つ、カスタマー・コミュニケーション・マネジメント(CCM)とアウトプット・マネジメントにおける第一人者、GMC(http://www.gmc.net/)が本日発表したところによると、Forrester Wave(TM)による「2014年第一四半期のカスタマー・コミュニケーション・マネジメント向けの文書出力(Document Output For Customer Communications Management, Q1 2014)」で、GMC Software Technology(GMC)が、自身のソリューションGMC Inspire(http://www.gmc.net/en/gmc-inspire/gmc-inspire-overview/)でリーダー・セグメントとして位置づけられました。本レポートは、Forrester Research, Inc.の最新版ウェイブ・レポート[1]であり、供給企業の現在提供している商品と戦略を、独自に評価しています。
(ロゴ: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130603/618311 )
今回のForrester Waveにおいて、再び第一人者として言及され、2014年度レポートで自らリーダーとしての地位を維持する唯一の供給企業3社のうちの1社となっています。
GMC Inspireは、現在提供する商品カテゴリーでトップスコアを獲得しました。本カテゴリーの一部として、本商品は、文書入力設計/構造、ワークフロー、実行、レポーティングの部分でもトップにランクインしました。また、DOCCMスペースで、商品戦略部門が同様に最高評価を受けました。
GMC Software TechnologyのCEOであるHenri Dura氏はコメントします:「私たちの意見、戦略、イノベーション、具体的成功例が、Forrester Waveでそれぞれ独自に評価され、大変うれしく思っています。何といっても、このレポートにより、他社は、最高のカスタマー・コミュニケーション・ソリューションを提供する第一人者である、自分たちのビジネスの成長を促進する、私たち企業を認識することが可能になると信じています。」
「過去20年にわたり、私たちはイノベーションに対し飽くなき献身を示し、Forrester Waveが言及してきた、より幅広いカスタマー体験目標、対話式のコミュニケーション、iWorker向けの更なるモバイルサポートやフレキシビリティに関する、企業の新トレンドを取り入れてきました。新オーナーであるNeopostも、研究開発や流通の大部分で私たちのビジネスに付加価値を加えてくれています。今日、私たちは、ダイレクト・メールからデジタル分野まで、完璧なカスタマー・コミュニケーションを提供しています。」とDura氏は締めくくりました。
Forrester Wave(TM)の「2014年第一四半期のカスタマー・コミュニケーション・マネジメント向けの文書出力(Document Output For Customer Communications Management, Q1 2014)」は、こちらからダウンロード頂けます: [http://www.gmc.net/en/download-forrester-wave-2014 ]
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1. The Forrester Wave(TM): 「2014年第一四半期のカスタマー・コミュニケーション・マネジメント向けの文書出力(Document Output For Customer Communications Management, Q1 2014)」-Craig Le Clair、Alex Cullen、Julian Keenan著
編集者への特記事項
1. Forrester WaveのDOCCMレポートで言及されるためには、企業はインタラクティブでオンデマンドな、構造化されたドキュメント出力セグメントを支持している必要があります。また、DOCCMにおいて革新的なソリューションを有し、Forresterの顧客からの質問を通し、彼らの力強い興味を引き付けている必要があります。
2. 本レポートでは、26の基準に従い、カスタマー・コミュニケーションに対応する文書出力の供給企業トップ11社を第一人者、素晴らしい結果を出した企業、もしくは競争相手候補として評価しました。
GMC Software Technology AG:シームレスなCCMソリューションを提供し、文書作成過程を効率化し、プリント、エレクトロニック、インタラクティブチャンネルによる伝達向けに、高質で適切なあらゆる種類のコミュニケーションを生み出しています。
GMCは、銀行業務、保険、小売、ビジネスサービス、公共事業、医療産業と世界中からの何千もの顧客が、カスタマーのインサイトを獲得し、カスタマー体験を向上する手助けを行っています。市場到達までのコミュニケーションを70%加速し、50%以上も操作効率を改善、そして、さらに魅力的なチャンスに向けビジネスサービスを拡大しています。
http://www.gmc.net.GMCの受賞暦のある強健でスケーラブルなGMC Inspire(http://www.gmc.net/en/gmc-inspire/gmc-inspire-overview/)ソリューションに関する更なる情報は、http://www.gmc.netをご覧ください。
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GMCのロゴとGMC Inspireは、GMC Software Technologyの登録商標です。
情報源: GMC Software Technology
GMC Software Technology Ranked as a Leader in Latest Customer Communications Management Report by Independent Research Firm
PR55536
APPENZELL, Switzerland, January 16, 2014 / PRN=KYODO JBN/ --
- GMC among top-ranked for current offering and product strategy
http://www.gmc.net: GMC, the award-winning leader in customer
communications management (CCM) and output management, announced today that The
Forrester Wave[TM]:Document Output For Customer Communications Management, Q1
2014, has positioned GMC Software Technology (GMC) in the leader segment for
its solution GMC Inspire. It is the latest Forrester Research, Inc. Wave
report[1] that independently evaluates vendors' current offering and strategy.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130603/618311 )
GMC has once again been cited as a leader in this Forrester Wave. GMC is
one of only three vendors to maintain their leader status in the 2014 report.
GMC Inspire achieved the top-score in the current offering category. As
part of this category it top-ranked for document input design and composition,
and also for workflow, implementation and reporting. GMC also rated joint
highest for product strategy in the DOCCM space.
Henri Dura, CEO, GMC Software Technology, comments: "We are extremely
pleased that, in our opinion, our strategy, innovation and tangible successes
have been independently recognized in The Forrester Wave. After all, we believe
this report will help enterprises recognize who are the leaders and the best
customer communications solution to drive their business growth.
"Over the last 20 years we have shown relentless commitment to innovation
and have embraced the new enterprise trends cited by The Forrester Wavefor
broader customer experience goals, with interactive communication, better
mobile support and flexibility for the iWorker. Our new owners, Neopost, have
also helped add value to our business with research and development and
distribution bulk. Today, we offer complete customer communications - from
direct mail to digital"; concludes Dura.
Download The Forrester Wave[TM]: Document Output For Customer
Communications Management, Q1 2014, here:
http://www.gmc.net/en/download-forrester-wave-2014
Notes to editor
1. To be included in The Forrester Wave DOCCM report all vendors must have
supported interactive, on-demand, and structured document output segments; must
have an innovative solution for DOCCM and must have generated strong interest
from Forrester clients through inquiry.
2. This report evaluated 11 top document output for customer communications
(DOCCM) vendors as either: leaders, strong performers or contenders, across 26
criteria.
GMC Software Technology AG: delivers seamless CCM solutions that streamline
document creation processes and produce higher quality, relevant communications
of all types for delivery through print, electronic and interactive channels.
GMC helps thousands of clients worldwide across the banking, insurance,
retail, business services, telco/utilities and healthcare industries gain
customer insight to improve the customer experience. It gets communications to
market 70% faster, improves operational efficiencies by more than 50%, and
expands business services for more lucrative opportunities.
For more information about GMC's award-winning robust and scalable GMC
Inspire solution, visit: http://www.gmc.net.
[1] The Forrester WaveTM: Document Output For Customer Communications
Management (DOCCM),Q1 2014 by Craig Le Clair, with Alex Cullen and Julian Keenan
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SOURCE: GMC Software Technology AG
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