◎Kenshoo、元Oracle CRM部門副社長のMichel van WoudenbergをAPJマネージングディレクターに任命

Kenshoo

◎Kenshoo、元Oracle CRM部門副社長のMichel van WoudenbergをAPJマネージングディレクターに任命

AsiaNet 55361

【編註】クライアントからの要請により、提供された原稿をそのまま配信します。

    共同通信JBNでは一切編集を行っておりません。

FOR IMMEDIATE RELEASE

Kenshoo、元Oracle CRM部門副社長のMichel van Woudenbergを

APJマネージングディレクターに任命

Van Woudenbergは地域本部を拡大し、主要アジア市場の支社を統轄

香港(2013年12月19日、現地時間)-高品質なデジタル マーケティング テクノロジーで世界をリードするKenshoo(http://kenshoo)(www.Kenshoo.com)は本日、Michel van Woudenbergをアジア太平洋日本(APJ)マネージングディレクターに任命したことを発表しました。 元Oracle Asia PacificのCRM部門副社長であるVan Woudenbergは、世界第二位のデジタル広告市場における絶好の機会を利用して、Kenshooの世界進出を継続させ、検索、ソーシャル、モバイル、地域およびクロスチャネルアトリビューションの革新的なソリューションを実現することでしょう。

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120907/559592 )

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131218/659547 )

「Kenshooのように世界とアジア太平洋の両方において、高い顧客満足度を誇っている技術系企業はほとんど存在しません。それが私がKenshooに参加した理由です」と、Van Woudenbergはコメントしています。「クラス最高と評価されている製品を数多く持つ企業に参加できる機会はめったにありません。私はKenshooソリューションを市場に紹介し、顧客の成功条件をさらに高くできることに心を躍らせています」

最近Kenshooは、独立調査会社Forrester Research, Inc.のレポート、Forrester Wave(TM): ソーシャル広告プラットフォーム、2013年第4四半期でソーシャル広告プラットフォームのリーディングカンパニー(http://kenshoo.com/forrestersocialwavepr)として評価されました。Kenshooは以前にもForrester Wave、入札管理プラットフォーム、2012年第4四半期(http://www.kenshoo.com/forresterwave)においてリーディングカンパニーとして評価されています。

Van Woudenbergは、Revenueの上級副社長Ted Krantzの直属になり、2009年に最初に支社を設立してからKenshooの顧客ベースを大幅に増加させた、急成長中の技術リーダーシップチームに参加します。Cellz、Covario、eBay Enterprise、Expedia、電通、G mei、Ikon Communications、iREP、Performics、Reprise、Resolution Media、Starcom MediaVest Groupなど、多くの大手代理店やブランドがKenshooを使用してデジタルマーケティングキャンペーンを管理しています。

「Kenshooの経営陣はデジタルマーケティングの世界展開計画を5年前から練り始めました。弊社は長年の間、中国、日本、オーストラリアにおいて専属の人材を保有してきましたが、Michelは、Kenshooがアジア太平洋の大手顧客を支援するために必要なリーダーシップと視点を兼ね備えています」と、Krantzは説明します。 「高度なマーケティング最適化ソリューションに対する需要の拡大に対応するために、Kenshooは世界中で急成長し続けています。Michelは、KenshooのAPAC運営をこの次のレベルに引き上げるために必要な経験を備えています」

Kenshoo APJオフィスの所在地および電話番号は次のとおりです。

・Kenshoo Australia: 135 King Street; Level 13; Sydney, NSW 2000, Australia; +61 2 8973 7440

・Kenshoo China: 31/F, Tower One, Times Square; 1 Matheson Street; Causeway Bay, Hon Kong, China; +852 2506-0005

・Kenshoo Japan: 〒150-0043 東京都渋谷区道玄坂1-12-1 渋谷マークシティ22F  03-4360-5538

編集者注記: Michel van Woudenbergの写真をご希望の場合はご連絡ください。

Kenshooについて

Kenshooは、デジタルマーケティングテクノロジー(http://kenshoo.com/)企業であり、検索マーケティング、ソーシャルメディア、およびオンライン広告事業を展開する優れたソリューションを開発しています。ブランド、代理店、開発者が、Kenshoo Search(TM)、Kenshoo Social(TM)、Kenshoo Local(TM)、そしてKenshoo SmartPath(TM)を使用して、250億ドル以上の年間売上収益を挙げています。KenshooはFacebookの戦略的認定マーケティングデベロッパーとして、ネイティブなAPIソリューションをGoogle、Bing、Twitter、Facebook、そしてFacebook Exchangeに提供しています。Kenshooのプラットフォームは、クローズドループによるターゲット設定、ユニバーサルインテグレーション、ダイナミックアトリビューション、そして予想分析を使用するInfinite Optimization(TM)を実現します。Kenshooのアダプティブテクノロジー、実績立証済みのアルゴリズム、および前代未聞の規模のパワーキャンペーンは、190か国以上に及ぶフォーチュン50社のほぼ半分の企業、および10の世界規模の広告代理店ネットワークすべてで展開されています。Kenshooのクライアントには、CareerBuilder、Expedia、KAYAK、iREP、John Lewis、Resolution Media、Tesco、Travelocity、Walgreens、それにZapposなどがあります。Kenshooは世界の18箇所に拠点があり、Sequoia Capital、Arts Alliance、およびTenaya Capitalなどの支援を受けています。詳細は、www.Kenshoo.comをご覧ください。

Kenshooのブランドおよび製品名はKenshoo Ltd.の商標です。その他の会社名およびブランド名は、各所有者の商標である場合があります。

***

メディア連絡先:

Duncan Craig

DC Communications

メール:duncan@dc-comms.com

携帯:+61 0414 525 218

Kenshoo Appoints Former Oracle VP of CRM, Michel van Woudenberg, APJ Managing Director

PR55361

HONG KONG, December 19/PRN=KYODO JBN/ --

    

    Van Woudenberg will expand regional headquarters and lead incorporated

                        subsidiaries in key Asian markets

    Kenshoo [http://kenshoo ] (http://www.Kenshoo.com), the global leader in

premium digital marketing technology, today announced the appointment of Michel

van Woudenberg as Managing Director, Asia Pacific Japan (APJ). Formerly VP of

CRM for Oracle Asia Pacific, Van Woudenberg will lead Kenshoo's continued

global expansion by capitalizing on the tremendous opportunity in the world's

second largest digital advertising market to deliver innovative solutions for

search, social, mobile, local and cross-channel attribution.

    (Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120907/559592 )

    (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131218/659547 )

    "Few technology companies possess the track record of client excellence

Kenshoo boasts both globally and in Asia Pacific, and that's why I'm joining

Kenshoo," said Van Woudenberg. "It's rare to have the opportunity to join a

company with multiple products rated as best-in-class and I'm excited to take

the Kenshoo solution to market and raise the bar for client success even

higher."

    Kenshoo was recently named the sole leader in a Social Ad Platforms

evaluation [http://kenshoo.com/forrestersocialwavepr ] by independent research

firm, Forrester Research Inc. in the report, The Forrester Wave(TM): Social

Advertising Platforms, Q4 2013 after previously being named the sole leader in

the The Forrester Wave, Bid Management Platforms, Q4 2012

[http://www.kenshoo.com/forresterwave ].

    Van Woudenberg will report to Senior Vice President of Revenue, Ted Krantz,

joining a rapidly growing team of technology leaders already responsible for

considerable growth of Kenshoo's client base in APJ since first establishing a

regional presence in 2009. Many of the top agencies and brands use Kenshoo to

manage their digital marketing campaigns, including Cellz, Covario, eBay

Enterprise, Expedia, Dentsu, G-mei, Ikon Communications, iREP, Performics,

Reprise, Resolution Media, and Starcom MediaVest Group.

    "Kenshoo's executive team began planning for the globalization of digital

marketing half a decade ago and we've had dedicated resources in China, Japan,

and Australia for many years, but Michel brings the type of leadership and

focus Kenshoo needs to rally around our premier clients in Asia Pacific," said

Krantz. "Kenshoo continues to scale rapidly around the world to keep pace with

the growing demand for advanced marketing optimization solutions, and Michel's

background makes him well equipped to take Kenshoo's APAC operations to this

next level."

    Locations and phone numbers for Kenshoo APJ offices include:

    

    - Kenshoo Australia: 135 King Street; Level 13; Sydney, NSW 2000, Australia;

      +61 2 8973 7440

    - Kenshoo China: 31/F, Tower One, Times Square; 1 Matheson Street; Causeway

      Bay, Hong Kong, China; +852 2506-0005

    - Kenshoo Japan: 1-12-1 Shibuya MarkCity; 22F Dogen-zaka; Shibuya-ku, Tokyo

      150-0043; +81-3-4360-5538

    Editors' Note: Photos of Michel van Woudenberg available upon request.

    About Kenshoo

    Kenshoo is a digital marketing technology [http://kenshoo.com ] company

that engineers premium solutions for search marketing, social media and online

advertising. Brands, agencies and developers use Kenshoo Search(TM), Kenshoo

Social(TM), Kenshoo Local(TM) and Kenshoo SmartPath(TM) to direct more than $25

billion in annual client sales revenue. Kenshoo is the only Facebook strategic

Preferred Marketing Developer with native ads API solutions for Google, Bing,

Twitter, Facebook, and Facebook Exchange. The Kenshoo platform delivers

Infinite Optimization(TM) through closed-loop targeting, universal integration,

dynamic attribution, and predictive analytics. Kenshoo's adaptive technology,

proven

algorithms, and unmatched scale power campaigns in more than 190 countries for

nearly half of the Fortune 50 and all 10 top global ad agency networks. Kenshoo

clients include CareerBuilder, Expedia, KAYAK, iREP, John Lewis, Resolution

Media, Tesco, Travelocity, Walgreens, and Zappos. Kenshoo has 18 international

locations and is backed by Sequoia Capital, Arts Alliance, and Tenaya Capital.

Please visit http://www.Kenshoo.com for more information.

    Kenshoo brand and product names are trademarks of Kenshoo Ltd. Other

company and brand names may be trademarks of their respective owners.

    SOURCE: Kenshoo

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