◎カンパリが素晴らしい2014年のカレンダーを発表

Gruppo Campari

◎カンパリが素晴らしい2014年のカレンダーを発表

AsiaNet 54944

共同JBN 1353 (2013.11.12)

【ミラノ(イタリア)2013年11月11日PRN=共同JBN】カンパリ(Campari、登録商標、http://www.campari.com)は11日、「Worldwide Celebration(世界の祭典)」をテーマにした2014年カレンダーの完全な画像イメージを正式に発表した。カレンダーは有名なスターが登場するシリーズの15回目で、今回はハリウッド女優のユマ・サーマンが世界で12カ所から興味をそそる生き生きとした祭典を紹介する。

    (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131111/649923

中国で最大のお祭りである春節の北京から、美しいサクラの花を楽しむ春の日本のお花見まで、2014年のカレンダーは世界へ開く窓を提供し、カンパリ愛好家を発見の旅へと誘う。取り上げられた祭典はすべての大陸から選ばれており、古代のストーンヘンジの周囲で夏至の前夜を祝う英国のミッドサマー・イブや世界最大の新年のお祝いであるブラジルの明るく活気にあふれたレヴェイヨン(Reveillon)が含まれている。

2014年のカンパリカレンダーを飾っているユマ・サーマンさんは「2014年カレンダーは素晴らしい芸術作品で、世界のカンパリ愛好家に世界の祭典を通じてポジティブなエネルギーと喜びとを完璧に伝えている。祭典より以上の楽しみは存在せず、私は、世界中の人々がカンパリカレンダーが与えてくれる世界の祭典を楽しんでくれると信じている」とコメントした。

15回目のカンパリカレンダーは著名なファッション写真家で、生き生きとしたダイナミックな画像作品で知られるコト・ボロフォ氏が撮影した。同氏は南アフリカで生まれ、英国で育ち、現在はフランスに暮らす本当の世界市民で、自身が今回のカレンダーのテーマを体現するのにうってつけの選択だった。

2014年カレンダーについて、コト・ボロフォ氏は「私にとってカンパリカレンダーは喜びと興味、カリスマのすべてで、2014年版カレンダーはこれらのクオリティーをすべて満たしていると確信している。ユマとの仕事は楽しく、2014年カンパリカレンダーが世界中で公開され、みんなに喜んでもらえればぞくぞくする」とコメントした。

Gruppo Campari のボブ・クンツェコンツェビッツ最高経営責任者(CEO)は「2014年カンパリカレンダーは世界中の旅と発見から楽しむことができる喜びに専心した。ユマの情熱とスタイルはすべての、あらゆるショットを通じて輝いており、すべての祭典を体現して素晴らしい画像を提供している」とコメントした。

カレンダーのテーマ、「世界の祭典」はBCube Milanが制作した。シニア・アートディレクターのアンドレア・マルツァガリとシニア・コピーライターのブルーノ・ボーウィンケルが、写真家コト・ボロフォと並んで仕事をした。

▽カンパリについて

カンパリは現代的でありながら古典的なカリスマ性も持っている。秘密のレシピは1860年にノバラで作られ、その後変わることなく続き、現在、世界で最も有名なカクテルのベースになっている。カンパリはアルコール飲料で、ビターハーブ、芳香植物、果物をアルコールと水の中で浸出させることによって作られている。カンパリは力強い赤色、強烈な芳香、刺激的な風味を持ち、常に好奇心と快感のシンボルで、飲む人を魅惑の経験にいざなう。これらの評価によってカンパリは世界中で情熱的なイタリアのスタイルとエクセレンスのアイコンとして有名なブランドになった。

▽Gruppo Campari (http://www.camparigroup.com/en/index.shtml )について

Davide Campari-Milano S.p.A.とその関連会社グループ(Gruppo Campari)は全世界の飲料市場の主要プレーヤーであり、特に欧州と南北米州では市場をリードしている。グループは1860年に創業、現在、プレミアム蒸留酒業界では世界で6位の位置を占めている。グループのポートフォリオは50ブランドにおよび、コア事業の蒸留酒、ワイン、ソフトドリンクスを含んでいる。国際的に知られたブランドにはAperol (http://www.aperol.com/?http%3A//www.aperol.com )、Appleton(http://www.appletonestate.com )、カンパリ(http://www.campari.com )、チンザノ(http://www.cinzano.com )、 SKYY Vodka (http://www.skyy.com )、それにワイルドターキー(http://www.wildturkeybourbon.com.au )がある。本社はイタリアのセスト・サンジョバンニに置き、世界中に16工場と4ワイン醸造所がある。自社流通ネットワークは16カ国にある。グループの従業員数は4000人以上。親会社の Davide Campari-Milano S.p.A. (Reuters CPRI.MI - Bloomberg CPR IM)の株式は2001年からイタリア証券取引所に上場している。より詳しい情報は以下のサイトを参照:

http://www.camparigroup.com.

当社のブランドは責任をもってお楽しみを。

▽メディア連絡先

    International Media Contact

    (http://www.camparigroup.com/en/media/contacts

    関連リンク先:

    http://www.campari.com -

    http://www.facebook.com/campari

    http://www.camparigroup.com

ソース: Gruppo Campari

Campari Unveils Stunning 2014 Calendar Featuring Vibrant Worldwide Celebrations

PR54944

Milan, Nov. 11, 2013 /PRN=KYODO JBN/ -- -

     Today, Campari [http://www.campari.com ](R) is officially unveiling the

full imagery for the 2014 Calendar which is entitled 'Worldwide Celebrations'.

The Calendar is the 15th edition in the prestigious collection and stars

Hollywood actress Uma Thurman enjoying 12 intriguing and vibrant festivals from

around the world.

    (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131111/649923 )

     From Spring Festival in Beijing, the biggest celebration in China, to

Hanami in Japan, where people enjoy the beautiful cherry blossoms of spring,

the 2014 Calendar provides a window on the world and invites fans of Campari to

embark on a global voyage of discovery. The celebrations in the Calendar span

every continent and also include Midsummer's Eve in England, during which

revellers celebrate the Summer Solstice at the historic Stonehenge, and the

bright and exhilarating Reveillon in Brazil, the biggest New Year Celebration

in the world.

    On starring in the 2014 Campari Calendar, Uma Thurman comments: "The 2014

Calendar is a stunning piece of artwork which perfectly conveys the positive

energy and pleasure which Campari lovers around the world can enjoy through our

worldwide celebration. There is nothing more enjoyable than a celebration and I

feel confident that people around the world will enjoy the worldwide

celebration which the Campari Calendar provides."

    The 15th edition of the Campari Calendar was shot by noted fashion

photographer, Koto Bolofo, renowned for his lively and dynamic imagery. Bolofo

was born in South Africa, raised in the UK and now resides in France so is a

true world citizen himself and the perfect choice to convey the Calendar's

worldwide celebration.

    On the 2014 Campari Calendar, Koto Bolofo comments: "For me, the Campari

Calendar is all about pleasure, intrigue and charisma and I feel confident the

2014 edition embodies all of these qualities. Working with Uma has been a joy

and I am truly thrilled that the Campari Calendar 2014 can be revealed to the

world and enjoyed by all."

    Bob Kunze-Concewitz, CEO of Gruppo Campari comments: "The Campari Calendar

2014 is dedicated to the pleasure that can be enjoyed from travel and discovery

around the world. Uma's passion and style shine through in each and every shot,

and she embodies every celebration to provide stunning visuals."

    The Calendar theme, Worldwide Celebrations, was created by BCube Milan.

Working side by side with the photographer Koto Bolofo on the project were

Andrea Marzagalli, senior art director and Bruno Vohwinkel, senior copywriter.

    About Campari

    Campari is a contemporary and charismatic classic. The secret recipe, which

has remained unchanged, originated in Novara in 1860 and is the base for some

of the most famous cocktails around the world. Campari is an alcoholic spirit

obtained from the infusion of bitter herbs, aromatic plants and fruit in

alcohol and water. With its vibrant red colour, intense aroma and inspiring

flavour, Campari has always been a symbol of intrigue and pleasure, which

unfurls itself into a captivating drinking experience. These are the values

that have made the Campari brand famous throughout the world as an icon of

passionate Italian style and excellence.

    About Gruppo Campari [http://www.camparigroup.com/en/index.shtml ]

Davide Campari-Milano S.p.A., together with its affiliates ('Gruppo Campari'),

is a major player in the global beverage sector, trading in over 190 nations

around the world with leading positions in Europe and the Americas. The Group

was founded in 1860 and today is the sixth-largest player worldwide in the

premium spirits industry. The Group's portfolio, with over 50 brands, spans

spirits, the core business, wines and soft drinks. Internationally-renowned

brands include Aperol [http://www.aperol.com/?http%3A//www.aperol.com ],

Appleton [http://www.appletonestate.com ], Campari [http://www.campari.com ],

Cinzano [http://www.cinzano.com ], SKYY Vodka [http://www.skyy.com ] and Wild

Turkey [http://www.wildturkeybourbon.com.au ]. Headquartered in Sesto San

Giovanni, Italy, Campari owns 16 plants and 4 wineries worldwide and has its

own distribution network in 16 countries. The Group employs over 4,000 people.

The shares of the parent company, Davide Campari-Milano S.p.A. (Reuters CPRI.MI

- Bloomberg CPR IM), are listed on the Italian Stock Exchange since 2001. For

more information: http://www.camparigroup.com. Please enjoy our brands

responsibly

    Media Contact:

    International Media Contact

    [http://www.camparigroup.com/en/media/contacts ]

    Related links:

    http://www.campari.com -

    http://www.facebook.com/campari

    http://www.camparigroup.com

    SOURCE: Gruppo Campari

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