◎Contact SolutionsがMy:Timeモバイル顧客サービス・ソリューションを発表

Contact Solutions

◎Contact SolutionsがMy:Timeモバイル顧客サービス・ソリューションを発表

AsiaNet 54525

共同JBN 1159 (2013.10.7)

【レストン(米バージニア州)2013年10月7日PRN=共同JBN】

 *新世代のモバイル顧客の要望に応える顧客サービスを開発

顧客サービスにますます不満を募らせているモバイル顧客の要望に応えるために、クラウドベース・顧客セルフサービス・ソリューションの大手プロバイダーであるContact Solutionsは7日、顧客の都合に応じて顧客サービスを提供する初のモビリティー・ソリューションとなるMy:Time(商標)を発売した。

My:Time(商標)は、顧客サービス対応を顧客に全面的にコントロールすることをゆだねる企業向けの特許申請済みのモバイルサービス・ソリューションである。My:Timeモバイル顧客サービス・ソリューションには、クラウドベース・モバイル・プラットフォーム、取次担当者のデスクトップ・ポータル、iOSとAndroid(商標)向けのモバイルアプリが含まれる。My:Timeを利用することで、消費者は顧客サービス対応を開始し、中断したら中止し、都合が良いとき再開できる。これによって待たされる不満、白紙からのやり直し、さらにサービス対応中全体に関与する必要性などを解消することができる。My:Timeはまた、アプリを中断したり、再認証したり、個人情報を繰り返さなくてもセルフサービスとコンタクトセンター担当者との間を途切れなく切り替えることをサポートする。

Contact Solutionsのマイケル・ブーストリッジ最高経営責任者(CEO)は「モバイルが大量に導入されることによって、消費者の行動と期待が変化した。企業はより豊富で個人的な顧客サービスを提供しようと努力しているが、コンタクトセンターにつながる方法として電話番号をモバイルアプリに付け加えるだけでは顧客体験全体を向上させることにはならない。My:Timeがサービス対応のコントロールを顧客に任せることによって、顧客は必要な時、場所、その方法に応じてコンタクトセンターに途切れることなく接続できる。これらの顧客の要望に応えることでモバイル機器を活用することになり、企業にとっては高額な運用費用と通信コストを抑制できる」と語った。

Boston GlobeのCustomer Experience and Innovationディレクターであるロバート・サウラー氏は「My:Timeによって、Boston Globeの顧客は当社と問い合わせる際に時間を節約できる便利な方法が利用できるようになり、当社の取次担当者はチャンネル全体に関する有益なデータが利用できて助かっている。市場ではこれに匹敵する製品はまだみたことがない」と語った。

MercatorのEmerging Technologies Advisory Serviceディレクターであるプラディープ・モウドガル氏は「My:Timeは、スマートフォン・アプリが現在対応できていないモバイル契約の大きな隙間を埋めるものである。セルフサービス・アプリから現実の担当者にシームレスな切り替えをサポートする能力と、顧客の都合に沿って問い合わせ対応をスタート、ストップ、再開する能力によって、モバイルバンキングの他に、ヘルスケア、小売、旅行などの顧客と対面する業界のモバイルサービスが大幅に向上する」と語った。

モバイルユーザーおよび顧客サービスに関するContact Solutionsの最近調査によると、顧客の92%はもっと多くのモバイル顧客サービスのオプションを求めている。モバイルに依存度を深めることと連動して、人数面でも文化面でも顧客セルフサービスに移行している。顧客は外出中に助けを必要な場合、自分で解決しようとする。調査全文はウェブサイトhttp://bit.ly/mobile-care-surveyを参照。

最新ビデオを閲覧し、顧客が自ら行う顧客サービスを体験するにはウェブサイトwww.MyTimeMobile.comを参照。My:Timeに関する詳細および、その他のContact Solutionsの製品については、ウェブサイトwww.contactsolutions.comを参照。

My:TimeはContact Solutionsの登録商標である。AndroidはGoogleの登録商標である。

▽Contact Solutionsについて

Contact Solutionsは本物の顧客サービスを開発した。当社のボイスおよびモビリティー顧客セルフサービス・ソリューションは企業コストを削減する一方、顧客体験を向上させることによって顧客の関与が増大する。当社の革新的なビジネスインテリジェンス・ソリューションによって、企業は洞察に富み優れた価値を提供するリアルタイムのビジネスインテリジェンスとデータ解析を利用できる。これは保証付きである。

www.contactsolutions.com

▽その他のリンク

Boston Globe My:Time Q&A (http://bit.ly/boston-globe-mytime )

キャプション付きビデオ:"This is My:Time." 以下のサイトで入手可能。http://youtu.be/EiqY_8Z9mcU

キャプション付き写真:"Mobile is changing consumer expectations and behavior." 以下のサイトで入手可能。http://photos.prnewswire.com/prnh/20131007/HS92593-INFO-a

キャプション付き写真:"The Boston Globe My:Time App." 以下のサイトで入手可能。

http://photos.prnewswire.com/prnh/20131007/HS92593-b

キャプション付き写真:"My:Time App2Agen." 以下のサイトで入手可能。thttp://photos.prnewswire.com/prnh/20131007/HS92593-c

キャプション付き写真:"My:Time Chat History." 以下のサイトで入手可能。

http://photos.prnewswire.com/prnh/20131007/HS92593-d

キャプション付き写真:"My:Time Self-Service App." 以下のサイトで入手可能。

http://photos.prnewswire.com/prnh/20131007/HS92593-e

ソース:Contact Solutions

▽問い合わせ先

Jennifer Tramontana,

+1.303.929.9636,

Jennifer@fletchergroupllc.com,

or

Genesis Kobos,

+1.406.670.7168,

genesis@fletchergroupllc.com

Contact Solutions Announces the Launch of My:Time Mobile Customer Care Solution

PR54525

RESTON, Va., Oct. 7, 2013 /PRN=KYODO JBN/ --

              Inventing Customer Service to meet the needs of a

                     New Generation of Mobile Consumers

   To address the needs of mobile consumers who are increasingly frustrated

with customer service that puts their lives on hold, Contact Solutions, a

leading provider of cloud-based customer self-service solutions, today launched

My:Time(TM), the first mobility solution that delivers customer care at the

convenience of the customer.  

   My:Time(TM) is a patent-pending mobile care solution for the enterprise that

places the customer fully in control of customer service interactions. The

My:Time mobile customer care solution includes a cloud-based mobile platform,

agent desktop portal, and mobile apps for iOS and Android(TM).  My:Time allows

consumers to start a customer service interaction, stop if they get

interrupted, and resume at their convenience, eliminating the frustrations of

waiting on hold, having to start over, and needing to stay engaged for the

entire service interaction. My:Time also supports a seamless transition between

self-service and contact center agents without having to leave the app,

re-authenticate or repeat personal information.

   "Mass adoption of mobile has changed consumer behavior and expectations.  

Businesses strive to offer richer and more personal customer care, but simply

adding a mobile app with a phone number as another path into the contact center

doesn't improve overall customer experience," said Michael Boustridge, CEO of

Contact Solutions. "My:Time puts the customer in control of the interaction and

allows them to connect seamlessly to a contact center when, where and how they

want.  It leverages the mobile device to meet these consumer demands while

driving down expensive operations and telecom costs for the enterprise."

   Robert Saurer, Director of Customer Experience and Innovation at The Boston

Globe said, "My:Time provides Boston Globe customers with a time-saving,

convenient way to interact with our organization, while helping our agents with

actionable data from across channels. We have not seen a comparable product on

the market."

   Pradeep Moudgal, Director, Emerging Technologies Advisory Service at

Mercator, said "My:Time addresses a big gap in mobile engagement that

smartphone apps are missing today.  The ability to support a seamless

transition from self-service app to live agent and the ability to start, stop,

and resume interactions at the convenience of the customer can significantly

improve mobile banking as well as mobile care in other consumer-facing

industries such as healthcare, retail, and travel."

   According to a recent Contact Solutions survey on mobile users and customer

care, 92 percent of consumers want more mobile customer service options. In

conjunction with a reliance on mobile is a demographic and cultural shift

toward customer self-service. Customers want help on the go, and they want to

help themselves. To view the entire survey please visit

http://bit.ly/mobile-care-survey

   Visit www.MyTimeMobile.com to view a new video and experience

customer-driven customer service.  For additional information on My:Time, as

well as other Contact Solutions offerings, please visit us at

www.contactsolutions.com.

   My:Time is a registered trademark of Contact Solutions.  Android is a

registered trademark of Google.  

   About Contact Solutions

   Contact Solutions invents real customer service.  Our voice and mobility

customer self-service solutions reduce enterprise costs while increasing

customer engagement by enhancing their experience.  Our innovative Business

Intelligence solutions provide enterprises access to real-time business

intelligence and data analytics delivered to provide insight and superior

value. Guaranteed.

   www.contactsolutions.com

   Related Links  

Boston Globe My:Time Q&A (http://bit.ly/boston-globe-mytime )

Video with caption: "This is My:Time." Video available at:

http://youtu.be/EiqY_8Z9mcU

Image with caption: "Mobile is changing consumer expectations and behavior."

Image available at: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131007/HS92593-INFO-a

Image with caption: "The Boston Globe My:Time App." Image available at:

http://photos.prnewswire.com/prnh/20131007/HS92593-b  

Image with caption: "My:Time App2Agent." Image available at:

http://photos.prnewswire.com/prnh/20131007/HS92593-c  

Image with caption: "My:Time Chat History." Image available at:

http://photos.prnewswire.com/prnh/20131007/HS92593-d  

Image with caption: "My:Time Self-Service App." Image available at:

http://photos.prnewswire.com/prnh/20131007/HS92593-e  

   SOURCE: Contact Solutions

   CONTACT: Jennifer Tramontana, +1.303.929.9636,

Jennifer@fletchergroupllc.com, or Genesis Kobos, +1.406.670.7168,

genesis@fletchergroupllc.com  

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