◎ペリエジュエが映像アーティストと最新コラボレーション

ペリエジュエ

◎ペリエジュエが映像アーティストと最新コラボレーション

AsiaNet 54320

共同JBN 1081 (2013.9.24)

【パリ2013年9月24日】有力な映像作家のウォーレン・デュ・プリーズ(Warren du Preez)、ニック・ソーントン・ジョーンズ(Nick Thornton Jones)*のレンズを通した魅惑的な芸術世界。

映像制作と映画でクリエーティブ業界の2人の有力アーティストとみなされているウォーレン・デュ・プリーズとニック・ソーントン・ジョーンズはその独特のアプローチをペリエジュエ(Perrier-Jouet)で実践するように求められた。

マルチメディアのニュースリリースを見るにはここをクリック。

http://www.multivu.com/mnr/62422-perrier-jouet-global-communications-campaign

このコラボレーションは、ユーザーがペリエジュエの芸術的伝統とユニークなワインスタイルについての2人のビジョンの旅に導かれる360度のコミュニケーションにたどり着いた。

魅惑的な自然への魅力にあふれる旅は2人のインスピレーションの全体コンセプト「毎日の生活-魅惑のエッセンス-は潜在意識と想像力の世界の中に浮かんでおり、生活の中にある自然と芸術についてのわれわれ自身の解釈に投影される」に要約される。

高級なキュベ・ベル・エポックを出発点として、ウォーレン・デュ・プリーズとニック・ソーントン・ジョーンズはそこから世界全体をつくり出し、そこでは、モデル、光、庭園の各要素がブランドの伝統のさまざまな様相に従って、解釈される。ドレスの選択から設定されたシーンのムードに至るそれぞれの詳細は魅惑と自由によって着想される。

デジタルユーザーは新しいウェブサイトでペリエジュエの魅惑的な経験を味わうことができる。このモダンなウェブサイト-フルスクリーンの映像、テーラービデオ、アニメ化されたホットスポット-の主なアセットによってウォーレン・デュ・プリーズとニック・ソーントン・ジョーンズのつくり上げた作品は2人のアプローチが写実的というよりも絵画的であることを裏付けている。

この経験を発見するにはhttp://www.perrier-jouet.com/int-en/enchanted-nature?utm_source=mailing+presse&utm_medium=e-mail&utm_campaign=Campagne+The+Garden

魅惑の自然へ。

このキャンペーンの映像をダウンロードするにはhttp://digitalpressroom.perrier-jouet.comへ。

http://www.multivu.com/mnr/62422-perrier-jouet-global-communications-campaign

責任を持ってペリエジュエを楽しんでほしい。

ソース:Perrier Jouet

Perrier-Jouet's Latest Collaboration

PR54320

PARIS, Sept. 24, 2013 /PRN=KYODO JBN/ -- -

    The enchanting and artistic world of Perrier-Jouet through the lens of

leading image makers Warren du Preez & Nick Thornton Jones*

    Warren du Preez & Nick Thornton Jones, regarded as two of the creative

industry's leading artists within image-making and film have been asked to live

their distinctive approach with Perrier-Jouet.

    To view the Multimedia News Release, please click:

http://www.multivu.com/mnr/62422-perrier-jouet-global-communications-campaign

    This collaboration has ended up to a 360degree(s) communication where the

user is guided to a journey through their vision of Perrier-Jouet's artistic

heritage and unique wine style.

    An alluring journey into Enchanted Nature resumes the whole concept of

their inspiration "where everyday life - the essence of enchantment - is

suspended in the realms of our subconscious and our imagination, which is

projected into our own interpretation of nature and the art within life".

    Taking a prestigious cuvee Belle Epoque as a starting point, Warren du

Preez and Nick Thornton Jones made a whole world out of it, where each element,

the model, the light, the garden is interpreted relying on the different facets

of the brand's heritage. Each detail, from the choice of the dress to the mood

of the set scene is inspired by enchantment and freedom.

    Digital users will be able to live the enchanting experience of

Perrier-Jouet on the brand new website. Relying on the major assets of this

modern website - full screen pictures, trailer video , animated hot spots -

Warren du Preez and Nick Thornton's result confirms their more painterly than

photographic approach.

    To discover the experience, please visit:

http://www.perrier-jouet.com/int-en/enchanted-nature?utm_source=mailing+presse&utm_medium=e-mail&utm_campaign=Campagne+The+Garden

    To download images of the campaign, please visit:

http://digitalpressroom.perrier-jouet.com

http://www.multivu.com/mnr/62422-perrier-jouet-global-communications-campaign

PLEASE ENJOY PERRIER-JOUET RESPONSIBLY

   SOURCE: Perrier Jouet

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