◎ラルフ・ローレン・フレグランスがポロレッド・ゲームを提供

ラルフ・ローレン・フレグランス

◎ラルフ・ローレン・フレグランスがポロレッド・ゲームを提供

AsiaNet 54138

共同JBN 0998 (2013.9.5)

【ニューヨーク2013年9月4日PRN=共同JBN】

*Facebookでスリリングな「ポロレッド」ゲーム

ラルフ・ローレン(Ralph Lauren)の男性用フレグランス「ポロレッド(POLO RED)」はこの火のように赤い香りが放すスピード感、アドレナリン、誘惑を再現する「レッド・レース・チャレンジ」を提供する。「レッド・レース・チャレンジ」は、ブルース・ウェーバー監督がナチョ・フィゲラス主演で撮ったポロレッドの短編映画を原作としたファンの運転技術を試す高速のデジタル・ドライブ・ゲームである。

ゲーマーはラルフ・ローレン・フレグランス(Ralph Lauren Fragrances)のFacebookページ(https://www.facebook.com/RalphLaurenFragrances/app_586010711451398)でパワフルな車を運転し、並走するスピードボートと競争する。この陸上対水上のレースはステージが3つあり、1つの競技に勝てば次のコースに進める。ゲームの舞台は人里離れた列島。ここでゲーマーはバーチャルな道路へ運ばれ、ポロレッドの広告キャンペーンの世界の一部になる。

ゲーマーは運転技術でランク付けされるが、そのスコアは完全なスピード、ギアシフト、走行距離などそれぞれに一定の倍率がかけられる。さらに、レッド・レース・チャレンジには世界的な順位表が準備され、プレーヤーは自分やソーシャルネットワークの友人のランクを比べることができる。

ポロレッドのファンはアドレナリンを全開にしてFacebook(www.facebook.com/ralphlaurenfragrances)でレッド・レース・チャレンジに挑戦しよう。

ポロレッドは、誰にもあるスリルを求める心情に火をつけるスパイシーなレッド・サフラン、フレッシュなレッド・グレープフルーツ、ディープ・レッドウッドなど赤い炎の組み合わせだ。ポロレッドは究極のデザイン、パワー、そして他との違いを誇るフレグランスで、そのインスピレーションの基は世界最高のプレステージを誇る高級車のコレクション、「ラルフ・ローレン・カーコレクション」である。ポロレッドの製品ラインアップは高級小売店またはRalphLauren.com(http://www.ralphlauren.com/)で販売されている。

▽ラルフ・ローレン・フレグランス(Ralph Lauren Fragrances)について

1978年、ラルフ・ローレンは同社のライフスタイル・ブランドを拡張してフレグランスを含め、女性用の「ローレン」、男性用の「ポロ」を発売した。それから30年、Ralph Lauren Fragrances(ラルフ・ローレン・フレグランス)はラルフ・ローレンの伝統に沿った他とは異なる個性、ぜいたくなライフスタイルを表現する男性用、女性用の新たなフレグランスを開発してきた。ラルフ・ローレン・フレグランスのラインアップには「ポロブルー」「ポロブラック」「ポロレッド」「ラルフ・ローレン・ロマンス」「ビッグポニー・フレグランス・コレクション・フォー・ウーマン」と同メンがある。ラルフ・ローレン・フレグランスの詳しい情報はウェブサイト(www.ralphlauren.com/fragrances)またはFacebook(www.facebook.com/ralphlaurenfragrances)を参照。

ソース:Ralph Lauren Fragrances

▽問い合わせ先

Jaclyn Buccellato,

+1-212-984-4523,

jbuccellato@us.loreal.com

Ralph Lauren Fragrances Dares Fans To Take The Red Race Challenge

PR54138

NEW YORK, Sept. 4, 2013 /PRN=KYODO JBN/ --

-- THRILLING RACING GAME BRINGS POLO RED TO A WHOLE NEW LEVEL

   POLO RED, the latest men's fragrance from Ralph Lauren, brings the speed,

adrenaline and seduction of this fiery scent to life in the new Red Race

Challenge.  Putting fans' driving skills to the test, the Red Race Challenge is

a fast-paced digital driving competition based on the POLO RED short film

directed by Bruce Weber and starring Nacho Figueras.

   Gamers are dared to get behind the powerful wheel on the Ralph Lauren

Fragrances Facebook page

(https://www.facebook.com/RalphLaurenFragrances/app_586010711451398 ) and

compete against a fast speedboat.  The three-level challenge is a

land-versus-water race where winners unlock new courses with game board

completion.  Set on a remote string of islands, gamers are transported onto the

virtual road and into the POLO RED advertising campaign.  

   Gamers are ranked on their driving prowess, with scoring based on a

multiplier for perfect speed, shifting and distance.  Additionally, a global

Red Race Challenge leaderboard allows players to see and share their ranking

against social friends.

   POLO RED fans can fire up their adrenaline and take the Red Race Challenge

at www.facebook.com/ralphlaurenfragrances.

   POLO RED is a fiery mix of spicy red saffron, fresh red grapefruit and deep

red wood that ignites the thrill-seeker in every man.  The ultimate in design,

power and distinction, POLO RED takes its inspiration from the Ralph Lauren Car

Collection, one of the world's most prestigious collections of exquisite cars.  

The POLO RED product line-up is available at select retailers and

RalphLauren.com (http://www.ralphlauren.com/).

   ABOUT RALPH LAUREN FRAGRANCES

   In 1978, Ralph Lauren expanded his lifestyle brand to encompass the world of

fragrance, launching Lauren for women and Polo for men. For more than 30 years,

Ralph Lauren Fragrances has developed new fragrances for men and women that

express a distinct personality and luxury lifestyle in the Ralph Lauren

tradition. The Ralph Lauren Fragrances portfolio includes Polo, Polo Blue, Polo

Black, Polo Red, Ralph Lauren Romance and The Big Pony Fragrance Collection For

Women and For Men. Find more about Ralph Lauren Fragrances at

www.ralphlauren.com/fragrances or www.facebook.com/ralphlaurenfragrances.

SOURCE: Ralph Lauren Fragrances

CONTACT: Jaclyn Buccellato, +1-212-984-4523, jbuccellato@us.loreal.com

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