◎2013 PGA Merchandise Show-Asiaは飛躍の年

Reed Exhibitions (China) Co., Ltd.

◎2013 PGA Merchandise Show-Asiaは飛躍の年

AsiaNet 53748

共同JBN0852 (2013.7.30)

【深セン(中国)2013年7月30日PRN=共同JBN】アジアのゴルフ見本市2013 PGA Merchandise Show-Asiaは、Reed Guanghe ExhibitionsとPGA World Alliance主催で今年12月1-3日に中国南部の中心地、深センで開催される。このショーはアジアでは最も魅力的かつ素晴らしいゴルフ用品展示会の一つであり、幅広くゴルフ製品と用具、ゴルフアパレル、ゴルフコース設計とメンテナンスのオプション、旅行・スポーツライフスタイル製品、そして新たな追加部門となる持続可能ゴルフを取りそろえている。

▽新しいビジネスの機会

中国のゴルフ市場は現在、世界最速で成長している市場であり、2020年までに約2000万人のゴルファーが誕生する見込みである。ゴルファーの増加に合わせて、China Golf Industry Reportによると、ゴルフコースの数は2020年までに倍増する見込みである。大きな商業的雰囲気の中で、新しいビジネスチャンスが到来しようとしている。2012 PGA Merchandise Show-Asiaは大きな成功を収めた。17カ国から250余りのブランドと3日間で5000人以上が集まった。この中には665人のTAP(Targeted Attendee Program)バイヤー(購入意志と購入リストを持った不動産、販売業者、ゴルフコースの意思決定者たち)が参集した。さらに、35の新しい展示者が参加し、その内18社は初めて中国市場に参入した。

2013 PGA Merchandise Show-Asiaは、展示スペースが1万6000平方メートルに350のブランドが展示され、1万2000人のビジターが見込まれ、その中に含まれる700人のTAPバイヤーは、ビジネスチャンスの要求を満たし、今後の商取引についてゴルフ業界のほかの展示者と交流する大きなプラットフォームを提供される。さらに、この行事は十分なメディア取材の機会が与えられ、70のメディア機関が行事を完全にカバーする。

▽新しいイニシアチブ

PGA Merchandise Show-Asiaは今年、Sustainable Golf Pavilion(持続的ゴルフパビリオン)、Golf Apparel(ゴルフアパレル)、Sports Lifestyle Pavilion(スポーツライフスタイルパビリオン)などいくつかの新しいイニシアチブが始まる。

 *Sustainable Golf initiative :環境、財政、社会的な見通しから、環境に優しいゴルフに対する期待が中国、アジアで急速に高まっている。主催者は今年、ゴルフの環境汚染に関するメディアと公衆からの誤解に応える目的でGCSAA、GCBAA、R&A 、AGIFと協力して、いかにして環境を保護するかの解決策を示す。さらに、これら一流のゴルフ団体に支援された半日の各種セミナーでは、中国とその他アジア地域のゴルフ業界が直面する主要な環境問題について論議する。

 *Golf Apparel:昨年のPGA Merchandise Show-Asiaの期間中、ゴルフアパレルは参加者から大きな関心を呼んだため、主催者は今年、ゴルフシューズ、ゴルフアクセサリーなどより多くのゴルフ用品を用意してゴルフ用品パビリオンを拡充する。展示者は有名な中国のゴルフシューズメーカーSunnyhahaが含まれる。

 *Sports Lifestyle Pavilion:このパビリオンは間違いなくバイヤーにとっての製品チャンネルを拡大することになる。中国は現在、世界で最大のゴルフ製品製造基盤の一つになっており、新たな商業機会をもたらす多数のゴルフショップがあるためだ。

2013 PGA Merchandise Show-Asiaはまた、CGSAA/GCBAA/ASGCAPGA 各ゴルフ団体が支援するTeaching & Coaching Summit、PGA Main Stage Clinic、PGA Business Workshops、Education Seminarsなどが含まれ、世界中から集まった専門家と対面交流する機会がある。2013 PGA Merchandise Show-Asiaでの主催者側の誠実な対応、機会、イノベーション、コミュニケーションによって、参加者はきっとこのゴルフジャーニーを満喫することになる。主催者は皆さんの訪問を待ちわびている。

▽展示者の問い合わせ先

日本:

田口 恵子

taguchik@reedexpo.co.jp

Tel: +81-3-6261-2996

中国:

Queen Lam

queen.lam@reedguanghe.com

Tel: +86-755-2383-4551

Websites: http://ags.chinagolfshow.com/en/index.html

ソース:Reed Exhibitions (China) Co., Ltd.

Springboard into the Asian Golf Market with PGA Merchandise Show-Asia

PR53748

SHENZHEN, China, July 30, 2013 /PRN=KYODO JBN/ --

    2013 PGA Merchandise Show-Asia will be held in Shenzhen, the heart of South

China from 1-3 December, 2013 by Reed Guanghe Exhibitions and PGA World

Alliance. It is one of the most fascinating and exciting golf exhibitions in

Asia and features a wide range of golf products and equipment, golf apparel,

golf course design and maintenance options, travel and sports lifestyle

products and also the newly added segment: sustainable golf.

    New business opportunities

    The Chinese golf market is now the fastest-growing market in the world and

is expected to have around 20 million golfers by 2020. With the increase in

golfers the amount of golf courses is expected to double by 2020 according to a

white paper from China Golf Industry Report. New business opportunities will be

coming to you within the great commercial atmosphere. 2012 PGA Merchandise

Show-Asia was a great success. It attracted more than 250 brands from 17

countries and 5,000+ visitors over three days. These included 665 TAP buyers

(the decision makers from real estate, distributors & golf courses with clear

buying intention and a purchasing list). Moreover, 35 new exhibitors took part,

18 of which were entering the China market for the first time.

    2013 PGA Merchandise Show-Asia will boast 16,000 M2 of exhibition space,

350 brands and an expected 12,000 visitors on-site, including 700 TAP Buyers

that will fully satisfy your business opportunity demand, providing you with a

great platform to communicate with other exhibitors from the golf industry

about future business deals. In addition, the event will receive plenty of

media exposure as 70 media outlets will fully cover this event.

    New initiatives

    This year, PGA Merchandise Show-Asia will launch several new initiatives,

such as Sustainable Golf Pavilion, Golf Apparel and Sports Lifestyle Pavilion.

    -- Sustainable Golf initiative -- The desire for environmentally friendly

       golf is rapidly growing within China and Asia from an environmental,

       financial and social perspective. This year, we will cooperate with  

       GCSAA, GCBAA, R&A and AGIF for the purpose of addressing

       misunderstandings from the media and public about golf pollution, and

       deliver solutions regarding how to protect the environment. What's  

       more, half day seminars supported by these top golf associations will

       discuss the key environmental challenges faced by the golf industry in

       China and elsewhere in Asia.

    -- Golf Apparel -- During the last PGA Merchandise Show-Asia, golf apparel

       gained a lot of attention from the attendees so this year we will

       expand the golf equipment pavilion by introducing more golf product

       segments such as golf shoes and golf accessories etc. Exhibitors will

       include the famous Chinese golf shoe brand Sunnyhaha.

    -- Sports Lifestyle Pavilion -- This pavilion will definitely expand your

       product channels as China is now one of the largest golf product  

       manufacture bases in the world and boasts a large amount of golf pro-

       shops that bring you new commercial opportunities.

    2013 PGA Merchandise Show-Asia will also include the PGA Teaching &

Coaching Summit, PGA Main Stage Clinic, PGA Business Workshops, and Education

Seminars supported by CGSAA/GCBAA/ASGCA providing you with a chance to

communicate face to face with experts from around the world.

    Our sincerity and the opportunities, innovation and communication at 2013

PGA Merchandise Show-Asia ensure that you will definitely enjoy your golf

journey here. We are looking forward to your visit!

    For exhibitor inquiries please contact:

    Japan:

    Keiko Taguchi

    taguchik@reedexpo.co.jp

    Tel: +81-3-5575-7510

    China:

    Queen Lam

    queen.lam@reedguanghe.com

    Tel: +86-755-2383-4551

    Websites: http://ags.chinagolfshow.com/en/index.html

    SOURCE:  Reed Exhibitions (China) Co., Ltd.

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