◎KenshooがActiveCluster(TM)(アクティブクラスターTM)テクノロジーを発表。

Kenshoo

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KenshooがActiveCluster(TM)(アクティブクラスターTM)テクノロジーを発表。検索エンジンマーケティングのアルゴリズム入札で、より少ないデータからより大きな効果を確保

特許申請中のテクノロジーがKenshoo の4つの入札ポリシーを強化。これにより、データ量の少ない小型キャンペーンでもアルゴリズム入札が行えるようになり、大型キャンペーンの正確度が向上

サンフランシスコ(2013年7月17日)- デジタルマーケティングテクノロジーにおける世界的リーダーであるKenshoo (http://www.kenshoo.com/?cid=701D0000000KHbu&ch=Public_Relations&ls=Public_Relations&ad=&offer=Kenshoo )(www.Kenshoo.com)は、新テクノロジーActiveCluster(アクティブ・クラスター)を新たに発表しました。Kenshoo Search(http://www.kenshoo.com/solutions/kenshoo-search/)およびKenshoo Local(http://www.kenshoolocal.com/)と統合されたActiveCluster により、アルゴリズム入札に必要なキーワードのデータ量がこれまでの10分の1以下になりました。この新テクノロジーにより、データ量の少ない検索広告キャンペーンを行っているマーケターもアルゴリズム入札ができるようになると同時に、大型キャンペーンではアルゴリズム入札をより効果的に行えるようになります。

http://photos.prnewswire.com/prnh/20120907/559592

「ActiveCluster は、現在市場で使われている他のテクノロジーと違い、新しくさらにスマートな手法でキーワードをグループ分けすることにより、それぞれのキーワードの価値を予想しやすくする、ユニークでダイナミックな方法です。」とKenshooの副社長兼研究責任者モティ・マイア氏は語ります。「Kenshooの新しいActiveClusterで強化されたアルゴリズム入札では、キーワードに関する入手可能なあらゆる情報に基づいてキーワードのグループ分けをするため、例えデータ量が少ない場合でもより効果的な入札をすることができます。」

必要とされるデータ量を減らすことで、アルゴリズム入札を活用しキャンペーンの成果を高めたいと願っているマーケターにとって、障害となり得る要因が一つ取り除かれます。さらに、他のほとんどのマーケットソルーションがデータの十分性を得るために単一の情報を基にマニュアル操作でキーワードをフォルダー分けするのに対し、KenshooのActiveClusterテクノロジーは全ての入手可能データに基づいて自動的にキーワードを分類し、最大の成果を得るために分類されたグループを毎日評価し直します。

「ActiveClusterの登場でKenshooのイノベーション面での業績がまた一つ増え、検索マーケターは競争力を強化することができます。今日の市場において、アルゴリズム入札には非常に大きなメリットがあります。KenshooのActiveClusterテクノロジーによって、フォーチュン500社に名を連ねる当社のお客様に業界屈指のROI(投資収益率)をかつてないほど容易に、効果的にお届けできるようになります」と、Parallel Pathの共同創設者でありチーフ戦略オフィサーを務めるブライアン・ボッティガー氏は語ります。(http://www.parallelpath.com/

ActiveClusterは、Kenshooの4つのアルゴリズムキーワード入札モデルと連動します。Bid to ROI(ROIへの入札)、Bid to CPC(CPC、クリック単価への入札)、Bid to Position(掲載位置への入札)、Revenue to Product Targets(製品ターゲットへの収益、商品リスト広告のための専用モデル)です。これらの各モデルは、さまざまなキーワードに対してアルゴリズムがどのように入札すべきかを決定し、目標とする投資収益率、クリック単価、検索結果ページの位置、特定製品の収益を確保します。KenshooのActiveClusterテクノロジーは、これらのポリシーをより使いやすく、正確に、そして効果的にします。

Kenshooについて

Kenshooは、検索マーケティング、ソーシャルメディア、オンライン広告において第一級のソリューションを創造するデジタル・マーケティング・テクノロジー(http://www.kenshoo.com/)企業です。ブランド、代理店、開発企業などの各社にKenshoo Search、Kenshoo Social、Kenshoo Local、Kenshoo SmartPathをご利用いただいており、顧客からの年間売り上げは250億ドルを超えています。Kenshooのプラットフォームは、閉ループ系ターゲット、ユニバーサルインテグレーション、動的アトリビューションを通してInfinite Optimization(TM)をお届けします。Kenshooは、その適応技術、実証済みのアルゴリズム、他に例を見ない規模を通して、フォーチュン50企業のほぼ半数を占める顧客の皆様やトップ10すべての広告代理店グローバルネットワークを対象に、190ヵ国以上の国でキャンペーンを強化しています。Kenshooの顧客には、CTRIP、CyberAgent、Expedia、Facebook、Havas Media、Hitwise、iREP、Starcom MediaVest Group、Tesco、Septini、およびZujiが含まれます。Kenshooは、世界16ヵ所に海外拠点を持ち、Sequoia Capital、Arts Alliance、Tenaya Capitalから支援を受けています。詳細はwww.Kenshoo.comをご覧ください。

Kenshooブランド名および製品名はKenshoo Ltdの商標です。その他の企業名およびブランド名は、それぞれの企業に属する商標である場合があります。

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連絡先

ニック・オルセン

PReturn Inc.

312-432-9407

nolsen@preturn.com

Kenshoo Unveils ActiveClusterTM Technology, Taking Algorithmic Bidding for Search Engine Marketing to New Heights Using New Lows

AsiaNet 53728

SAN FRANCISCO, July 17, 2013 /PRN=KYODO JBN/ --

    - Patent-pending technology improves four Kenshoo bidding policies, enables

small campaigns with low levels of data to use algorithmic bidding for first

time, and improves accuracy for large campaigns

    Kenshoo

[http://www.kenshoo.com/?cid=701D0000000KHbu&ch=Public_Relations&ls=Public_Relat

ions&ad=&offer=Kenshoo ] (http://www.Kenshoo.com), the global leader in premium

digital marketing technology, today unveiled its new ActiveCluster technology.

Now integrated with Kenshoo Search

[http://www.kenshoo.com/solutions/kenshoo-search ] and Kenshoo Local

[http://www.kenshoolocal.com ], ActiveCluster lessens keyword conversion data

requirements for algorithmic bidding by more than ten times. This breakthrough

enables marketers running lower-volume search advertising campaigns to tap into

algorithmic bidding for the first time; while increasing the effectiveness of

algorithmic bidding for larger campaigns.

    (Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120907/559592 )

    "ActiveCluster takes a unique and dynamic approach compared to other

technology on the market today by using new, more intelligent ways of grouping

keywords to make better predictions about the value of each keyword," said Moti

Meir, VP, Head of Research at Kenshoo. "By grouping keywords based on all the

information available about them, Kenshoo's new ActiveCluster-powered

algorithms can bid more effectively, even when low volumes of data are present."

    By lowering the conversion data requirement, ActiveCluster removes a

potential barrier for marketers hoping to take advantage of algorithmic bidding

to improve campaign results. Moreover, unlike other market solutions that

manually group keywords into folders based on one attribute to create data

sufficiency, Kenshoo's ActiveCluster technology automatically clusters keywords

based all data available and reevaluates the groupings every day to ensure

optimal performance is achieved.

    "With ActiveCluster, Kenshoo continues its track record of innovation and

delivers another competitive advantage to search marketers. Algorithmic bidding

offers a tremendous advantage in today's marketplace, and Kenshoo's

ActiveCluster technology makes it more accessible and effective than ever to

deliver industry leading ROI on behalf of our Fortune 500 customers," said

Bryan Boettiger, Co-Founder & Chief Strategy Officer at Parallel Path

[http://www.parallelpath.com ].

    ActiveCluster works in conjunction with four of Kenshoo's algorithmic

keyword bidding models: Bid to ROI, Bid to CPC, Bid to Position, and Revenue to

Product Targets (a bespoke model for Product Listing Ads). Each of these models

dictate how the algorithm should bid on various keywords to achieve the desired

return on investment, cost-per-click, position on the search engine results

page or revenue for a specific product. Kenshoo's ActiveCluster technology

makes each of these policies more accessible, accurate, and effective.

    About Kenshoo

    Kenshoo is a digital marketing technology [http://www.kenshoo.com ] company

that engineers premium solutions for search marketing, social media and online

advertising. Brands, agencies and developers use Kenshoo Search, Kenshoo

Social, Kenshoo Local and Kenshoo SmartPath to direct more than $25 billion in

annual client sales revenue. The Kenshoo platform delivers Infinite

OptimizationTM through closed-loop targeting, universal integration, and

dynamic attribution. Kenshoo's adaptive technology, proven algorithms, and

unmatched scale power campaigns in more than 190 countries for nearly half of

the Fortune 50 and all 10 top global ad agency networks. Kenshoo clients

include CareerBuilder, Expedia, Facebook, KAYAK, Havas Media, Hitwise, iREP,

John Lewis, Resolution Media, Sears, Starcom MediaVest Group, Tesco,

Travelocity, Walgreens, and Zappos. Kenshoo has 16 international locations and

is backed by Sequoia Capital, Arts Alliance and Tenaya Capital. Please visit

http://www.Kenshoo.com for more information.

    Kenshoo brand and product names are trademarks of Kenshoo Ltd. Other

company and brand names may be trademarks of their respective owners.

    SOURCE: Kenshoo

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