◎2013年イン・コスメティックス・アジアがイベント満載のアジェンダを設定

イン・コスメティックス・アジア

◎2013年イン・コスメティックス・アジアがイベント満載のアジェンダを設定

AsiaNet 53334

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キャサリン・マラバンド/ジェーン・エリス

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2013年イン・コスメティックス・アジアがイベント満載のアジェンダを設定

2013年10月29-31日、タイ、バンコクBITEC

アジア地域最大のパーソナルケア原料展示会、イン・コスメティックス・アジアは、10月29-31日にバンコクのBITECで開催となります。新たな催しや優れた教養プログラムを展開し、イノベーションに触れる機会を提供します。

http://photos.prnewswire.com/prnh/20130610/618995

アジア地域の化粧品・トイレタリー市場は好調で、ユーロモニター・インターナショナルの調べによると、世界の化粧品・トイレタリー市場のうちアジア太平洋市場の割合は2014年までに28%に目覚しく拡大する見通しです。

アジア発のトレンドであるBBクリームやCCクリーム、DDクリームが世界を魅了するなど、アジア地域はイノベーションの発信地と受け止められています。今年の出展登録企業数はすでに昨年の水準を35%上回っており、そのうち韓国からの出展数は同77%増、中国からの出展数は同43%増となっています。

New:韓国フォーカス

新しい催しである韓国フォーカスでは、韓国パビリオンやマーケティング・トレンドのプレゼンテーションのほか、選りすぐりの原料を集めた 韓国発の製品展示など、活気ある韓国市場の全体像を明らかにしていきます。

最先端の教養プログラム

2013年の教養プログラムは、業界で最も話題にされたトレンドをとり上げます。マーケティング・トレンド・プレゼンテーションでは、エスニックなコスメティックスやコスメスーティカル、男性向け化粧品など新しいトピックを扱い、イノベーション・ゾーンとイノベーション・セミナーでは最新原材料や技術を紹介していきます。

製剤担当者やR&D担当者は、実践的なワークショップに参加することで、専門的かつ技術的なアドバイスを得ることができるでしょう。

New:注目されるトピック別の製品一覧

項目別の製品一覧をつくることにより、にきび抑制剤やアンチエイジング、ホワイトニングなど主要なカテゴリーを通じて出展企業を探すことが可能となります。

New: :無料の商談仲介サービス

ソーシャルウォークの協力により実現したこのプログラムでは、展示会開催前と期間中に展示企業とバイヤーをつなぎ、ビジネスミーティングの創出促進を図ります。

New:需要に応えたパッケージング・ソーンを設置

来場者の要望に応え、新たにパッケージング・ゾーンを設置します。そこでは、梱包資材の関係者がサプライヤーとのビジネスチャンスを探ることができます。

「アジアは世界中から注目されています。このダイナミズムを反映し、2013年イン・コスメティックス・アジアは日本や中国、韓国、インドなど主要国からの来場者を集め、洗練されたアジア市場に特化した優れた内容を提供する展示会となることでしょう」と イン・コスメティックス・アジアのイベント・ディレクター、サラ・ギブソン氏は述べています。

- 以上 -

in-cosmetics Asia 2013 Sets the Agenda for an Action-Packed Event

PR53334

BANGKOK, June 11, 2013 /PRN=KYODO JBN/ --

    29 - 31 October 2013, BITEC, Bangkok, Thailand

    The largest pan-Asian personal care ingredients event of its kind,

in-cosmetics Asia, will return to Bangkok's BITEC on 29 - 31 October, where

visitors will benefit from exciting new features, innovation and an exceptional

educational programme.

     (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130610/618995 )

    Asia's cosmetics and toiletries market is thriving with Euromonitor

International predicting Asia Pacific will account for an impressive 28 per

cent of the global cosmetics and toiletries market by 2014.

    With trends from Asia such as BB, CC and DD creams taking the world by

storm, the region has become a powerhouse of innovation. Exhibitor numbers are

already up 35 per cent compared to last year with suppliers from South Korea up

as much as 77 per cent and those from China 43 per cent.

    New: South Korea Country Focus

    Comprising a new South Korea Country Pavilion and Feature, Marketing Trends

Presentations and a South Korean Product Trail showcasing selected ingredients,

the South Korea Country Focus will offer a 360° look at one of the world's most

vibrant cosmetics markets.

    Cutting-Edge Educational Programme

    The 2013 Educational Programme returns to address the industry's most

talked about trends. The Marketing Trends Presentations offer insights into new

topics such as ethnic cosmetics, cosmeceuticals and male grooming, while the

Innovation Zone and Innovation Seminars will be a hotbed of the latest raw

materials, ingredients and technologies. Formulators and R&D professionals can

also attend Workshops where hands-on sessions offer specialised technical

advice..  

    New: Product Trails focusing on hot topics

Product Trails have been introduced to help visitors pinpoint exhibitors across

key product categories, such as anti-acne, anti-ageing and skin whitening.

    New: Free Business Matchmaking

    Organised in conjunction with SocialWalk, this new programme will match

exhibitors and buyers both before the show and at the event to help facilitate

business meetings.

    New: Packaging Zone to meet demand

    Following visitor feedback, the show's new Packaging Zone offers anyone

involved in purchasing packaging materials the opportunity to meet with

suppliers of primary cosmetics packaging.

    "Asia is attracting attention from around the world," comments Sarah

Gibson, Event Director, in-cosmetics Asia. "Reflecting this dynamism,

    in-cosmetics Asia 2013 is set to boast an impressive offering catering for

a sophisticated Asian market and in particular for visitors from Japan, China,

South Korea and India."

    Catherine Mallaband/Jayne Ellis

    in-cosmetics group press office

    +44(0)20-7240-2444

    in-cosmeticsasia@stormcom.co.uk

    SOURCE: in-cosmetics Asia

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