◎ミラ・ジョボビッチがFidenza VillageのTalent Storeオープンに参加

Value Retail PLC

◎ミラ・ジョボビッチがFidenza VillageのTalent Storeオープンに参加

AsiaNet 53223

共同JBN 0638 (2013.5.31)

【ロンドン2013年5月31日PRN=共同JBN】熱望されていたFidenza Village(フィデンツァ・ビレッジ)の「The Talent Store」が、2年目になる今年も戻ってきた。スーパーモデルで女優そしてスタイル・アイコンのミラ・ジョボビッチがヴォーグ誌イタリア版(Vogue Italia)編集長フランカ・ソッツァーニ、Value Retail最高経営責任者(CEO)のデジレ・ボリエーの両氏とともに5月27日月曜日、この革新的なコンセプト・ブティックのオープンを主催した。

マルティメディア・ニュース・リリースは以下のウェブサイトを参照。http://www.multivu.com/mnr/61902-milla-jovovich-opens-talent-store-at-fidenza-village

2年目の「The Talent Store」はValue Retail がヨーロッパで運営するChic Outlet Shopping(登録商標)の9ビレッジの一つ、Fidenza Villageとヴォーグ誌イタリア版との独占的なコラボレーションである。これは将来を嘱望される世界の若いファッションデザイナーのコレクションを売るためのプラットホームになるもので、そのためミラノから1時間足らずの距離にある同ビレッジに専門のポップアップ・ブティックが設置された。

「The Talent Store」ではヴォーグ誌イタリア版のフランカ・ソッツァーニ編集長のアイデアによる「Vogue talent」計画で選ばれたイタリアで最も人気のある18人の新興デザイナーの限定版ファッションが販売される。

大勢の外国プレス関係者、同プロジェクトのサポーターが同店のオープニングに集まったが、その中にはカンデラ・ノベンブレ、マリア・ホストイベシッチ、ウンベルタ・ニュッティ・ベレッタ、ローラ・モリノ・テソ、パトリシア・ロレナ・ダズブルゴ、ミラ・アニュフリーバ、シルビオ・ピント、ルカ・デ・アンブロージアの各氏および若いタレントたちがいた。

ニキ・ウィンスペアーレ・グィッチャルディ氏がゲスト・ディスク・ジョッキーを担当、有名シェフのステファノ・ピンチアローリ氏が料理の指揮をとり、大ヒット中の「スムージー・バー」では特製のフレッシュ・ジュースが提供された。

「Talent Store」は100を超えるイタリアや世界の高級ファッション・ブランドが立ち並ぶFidenza Villageの中心で、イタリアの最もホットな若いデザイナーの限定版のファッションを鑑賞、購入できるまれな機会を提供する。このアンテナ・ショップはカラフルで生き生きとしたポップな感じを前面に出し、同ビレッジの夏のたまり場というコンセプトで、ラウンジスタイルのテラス、ヘルスバーも準備されている。

「イタリアはクリエーティブで優秀な人材を輩出することで知られており、当社としてはFidenza Villageがもう一度ヴォーグと組んでThe Talent Store をオープンし、新世代の若いデザイナーの最高の作品を展示できることを喜んでいる。Chic Outlet Shopping(登録商標)とFidenza Villageの10周年記念の年に若いデザイナーたちに対するサポートを続けることができて喜んでいる。多いに祝いたい」-デジリー・ボリエー氏

「Fidenza VillageのThe Talent Storeのオープンに参加し、サポートすることができて喜んでいる。とても素晴らしい企画で、デザイナーに対する大きな後押しになるだろう。私は若い才能も買い物をすることも大好きなので、この二つが一緒になることを楽しみにしている」―ミラ・ジョボビッチ

「若い人材を信じて、彼らの夢の実現をサポートし、協力することがヴォーグ誌イタリア版のミッションの一つ。当雑誌のDNAの中では革新や研究の優先順位が高く、したがってこのミッションは日常的に実施されている。Fidenza Villageは同じ価値を共有しており、大変な熱意を持って世界の最高のファッションの人材を育てるために協力し、第2回のThe Talent Storeも引き続きサポートすることを約束してくれている」-フランカ・ソッツァーニ氏

Fidenza VillageのThe Talent Storeは2013年8月終わりまで3カ月間だけオープンする予定。詳しい情報はFidenza Villageのウェブサイト(http://www.fidenzavillage.com)を参照。

▽2013年「The Talent Store」のデザイナーとコレクション

* アダル・デジャク氏によるADELE DEJAK(バッグ)

* ロッコ・アドリアーノ・ガッルッチョ氏によるALCOOLIQUE(婦人服)

* エドガード・オソリオ氏によるAQUAZZURA(靴)

* アッズッラ氏によるAZZURRA GRONCHI(バッグ)

* BENEDETTA BRUZZICHES(バッグ)

* マーティナ・グラッセッリ氏によるCOLIAC(ジュエリー)

* フランチェスコ・アラーニャ、アントニオ・ロマーノ両氏によるCOME FOR BREAKFAST(婦人服)

* ダナ・ロレンツ氏によるDANA LORENZ(ジュエリー)

* ダニエル・カルロッタ氏によるDANIELE CARLOTTA(婦人服)

* フラビア・ラ・ロッカ氏によるFLAVIA LA ROCCA(婦人服)

* フランチェスカ・エバンジェリスタ氏によるFRANCESCA EVANGELISTA(バッグ)

* クゼニヤ氏によるKZENIYA (バッグ)

* リチア・フロリオ、フランチオ・フェラーリオ両氏によるL'F UNISEX(靴)

* パオロ・エッリーコ氏によるPAOLO ERRICO(婦人服)

* ロベルト・フラガタ氏によるROBERTO FRAGATA(婦人服)

* シルビア・アルゲーロ氏によるROSA CLANDESTINO(婦人服)

* アンドレス・キャバレロ氏によるSAN ANDRES MILANO(婦人服)

* トーマス・バンバジオーニ氏によるTHOMAS BLAKK(バッグ)

▽Fidenza Village(フィデンツァ・ビレッジ)について

Value Retailが運営するChic Outlet Shopping(登録商標)Villagesのひとつ、Fidenza Villageはミラノ、ボローニャ両市からわずか60分の場所にあり、イタリアの代表的な高級アウトレット・ショッピング体験を提供している。Fidenza Villageはファッションと高級家庭用品を提供するアウトレット・ブティックが100店以上があり、1年中週7日無休で、独自に選んだイタリアと海外ブランドの前シーズンの純正コレクションを希望小売価格の最大70%割引で販売している。国際ブランドの中はBrooks Brothers、Escada(エスカーダ)、Guess(ゲス)、La Perla(ラ ペルラ)、Trussardi Jeans(トラサルディ・ジーンズ)があり、イタリアのデザイナーズブランド、Baldinini(バルディニーニ)、Furla(フルラ)、Simonetta(シモネッタ)の各店もある。ビレッジには、ミラノと毎日往復するShopping Express(商標)のコーチ、ツーリスト・インフォメーションセンター、パーソナルショッピングのサービスもある。各種レストラン、デリカテッセン、カフェもそろっており、ビレッジは高級ショッピング体験と楽しい外出を求める人々の人気旅行スポットになっている。詳しい情報はFidenza VillageのウェブサイトFidenzaVillage.com(http://www.fidenzavillage.com)を参照。

▽Chic Outlet Shopping(登録商標)について

Chic Outlet Shopping(登録商標)は高級アウトレットショッピング・スポット、Chic Outlet Shopping(登録商標)の集合体の開発、運営に特化した唯一の企業Value Retailが作ったアウトレット・ショッピングの新しい形である。大手高級ファッションのシーズン落ちの純正コレクションおよび生活ブランドを販売しており、1年を通じて、希望小売価格の最大60%、時にはそれ以上ディスカウントされる場合もある。Villageはロンドン、ダブリン、パリ、マドリード、バルセロナ、ミラノ、ボローニャ、ブリュッセル、アントワープ、ケルン、フランクフルト、ミュンヘン、2014年初頭に加わる上海・蘇州など、欧州、中国の玄関都市の近くに立地し、高級ファッション、一流のサービスとホスピタリティー、数々の有名イベント、超お買い得な買い物として知られている。ビレッジは文化と歴史で有名な地区に立地し、今やVillageそのものが観光名所になっている。Value RetailはChic Outlet Shopping(登録商標)Villagesの中国初進出となるSuzhou Village(商標、蘇州ビレッジ)を上海の50マイル西の歴史的な蘇州に立地する予定。他のビレッジと同様、Suzhou Village(商標)の特色は世界の高級ファッション、生活ブランド、最高レベルのサービスになる。

http://www.multivu.com/mnr/61902-milla-jovovich-opens-talent-store-at-fidenza-village

ソース:Value Retail PLC

Milla Jovovich Opens 'The Talent Store' at Fidenza Village in Collaboration With Vogue Italia

PR53223

LONDON, May 31, 2013 /PRN=KYODO JBN/ --

     The hotly anticipated 'The Talent Store' at Fidenza Village is back for

the second year! Supermodel, actress and style icon Milla Jovovich hosted the

launch of the innovative concept boutique on Monday 27 May together with Vogue

Italia's Editor-in-Chief, Franca Sozzani, and Value Retail's Chief Executive,

Desiree Bollier.

    To view the Multimedia News Release, please click:

    

http://www.multivu.com/mnr/61902-milla-jovovich-opens-talent-store-at-fidenza-village

    Now in its second year, 'The Talent Store' is an exclusive collaboration

between Fidenza Village, one of the nine Chic Outlet Shopping(R) Villages in

Europe by Value Retail, and Vogue Italia. It creates a platform for promising

young international fashion designers to retail their collections from a

dedicated pop-up boutique in the Village, less than an hour from Milan.

    'The Talent Store' presents limited-edition pieces from 18 of Italy's most

coveted emerging designers selected by the 'Vogue Talents' programme, a Vogue

Italia initiative by Editor-in-Chief Franca Sozzani.

    A large group of international press, personalities and supporters of the

project were on hand to celebrate the opening, including: Candela Novembre,

Maria Host-Ivessich, Umberta Gnutti Beretta, Laura Morino Teso, Patrizia Lorena

D'Asburgo, Mila Anufrieva, Silvio Pinto, Luca de Ambrosis and the young

participating 'Talents'!

    Niki Winspeare Guiccardi guest DJ'ed, celebrated chef Stefano Pinciaroli

curated the catering, and the big hit Smoothie Bar offered custom-made fresh

fruit drinks.

    In the heart of Fidenza Village, home to more than 100 boutiques of Italian

and international luxury fashion brands, the 'Talent Store' offers a rare

opportunity to view and purchase limited-edition pieces by some of Italy's

hottest young design talents. Colourful, graphic and pop-inspired, this

directional retail space is the Village's chic summer hangout concept, with a

lounge-style patio space and health bar.

    "Italy is renowned for its exceptional creative talent and we are delighted

that FidenzaVillage has once again joined forces with Vogue to launch The

Talent Store, showcasing the very best of a new generation of designers. We are

thrilled to continue our support of young designers in what is Chic Outlet

Shopping(R)and Fidenza Village's 10th anniversary year. There is much to

celebrate."

    Desiree Bollier

    "I am thrilled to be attending and supporting the launch of The Talent

Store at Fidenza Village. It's a wonderful initiative which will give a huge

boost to the designers. I am a big fan of both young talent and shopping so I

am personally looking forward to combing the two!"

    Milla Jovovich

    "Belief in young talents, supporting and helping them to achieve their

dream is one of the missions of Vogue Italia. The magazine, in its DNA, has

innovation and research priorities that make this mission a daily project.

FidenzaVillage shares the same values and works together with great enthusiasm

to promote the best international fashion talents and confirms their continuing

support with this second edition of The Talent Store."

    Franca Sozzani

    The Talent Store at Fidenza Village will be exclusively open for a

three-month period until the end of August 2013. For more information visit

FidenzaVillage.com [http://www.fidenzavillage.com ]

    'The Talent Store' Designers 2013 include:-

    - ADELE DEJAK by Adele Dejak (BAGS)

    - ALCOOLIQUE by Rocco Adriano Galluccio (WOMENSWEAR)

    - AQUAZZURA by Edgardo Osorio (SHOES)

    - AZZURRA GRONCHI by Azzurra (BAGS)

    - BENEDETTA BRUZZICHES (BAGS)

    - COLIAC by Martina Grasselli (JEWELLERY)

    - COME FOR BREAKFAST by Francesco Alagna and Antonio Romano (WOMENSWEAR)

    - DANA LORENZ by Dana Lorenz (JEWELLERY)

    - DANIELE CARLOTTA by Daniele Carlotta (WOMENSWEAR)

    - FLAVIA LA ROCCA by Flavia La Rocca (WOMENSWEAR)

    - FRANCESCA EVANGELISTA by Francesca Evangelista (BAGS)

    - KZENIYA by Kzeniya (BAGS)

    - L'F UNISEX by Licia Florio and Francio Ferrario (SHOES)

    - PAOLO ERRICO by Paolo Errico (WOMENSWEAR)

    - ROBERTO FRAGATA by Roberto Fragata (WOMENSWEAR)

    - ROSA CLANDESTINO by Silvia Arguello (WOMENSWEAR)

    - SAN ANDRES MILANO by Andres Caballero (WOMENSWEAR)

    - THOMAS BLAKK by Thomas Bambagioni (BAGS)

    About Fidenza Village

    Fidenza Village, one of the Chic Outlet Shopping(R) Villages by Value

Retail, is located just 60 minutes from both Milan and Bologna, and offers

Italy's leading luxury outlet shopping experience. With more than 100 outlet

boutiques providing fashion and luxuries for the home, Fidenza Village offers

the authentic previous seasons' collections of a unique selection of Italian

and international brands with savings of up to 70% on the recommended retail

price, seven days a week and all year round. Brooks Brothers, Guess, La Perla

and Trussardi Jeans are just a few of the international brands present, as well

as boutiques of Italian designers including Baldinini, Furla and Simonetta.

Services offered by the Village include the Shopping Express(TM) daily coach

service from Milan and Verona, a Tourist Information Centre and personal

shopping. With a selection of restaurants, a delicatessen and cafe, the Village

has become a destination for visitors seeking a superior shopping experience

and an enjoyable day out. To find out more, please visit FidenzaVillage.com

[http://www.fidenzavillage.com ]

    About Chic Outlet Shopping(R)

    Chic Outlet Shopping(R) is a unique concept in outlet shopping created by

Value Retail, the only company to specialise exclusively in the development and

operation of luxury outlet shopping destinations, the Collection of Chic Outlet

Shopping(R) Villages. The Villages offer the authentic previous seasons'

collections of leading luxury fashion and lifestyle brands with savings of up

to 60%, and sometimes more, on the recommended retail price, all year round.

Within easy reach of some of Europe's and China's favourite gateway cities -

London, Dublin, Paris, Madrid, Barcelona, Milan, Bologna, Brussels, Antwerp,

Cologne, Frankfurt, Munich and, in early 2014, Suzhou and Shanghai - the

Villages are defined by high fashion, superior service and hospitality, a

calendar of celebrated events, and exceptional value for money. Located in

regions of cultural and historic renown, the Villages have become international

tourist destinations in their own right. Value Retail's new venture - Value

Retail China - to bring the distinctive Chic Outlet Shopping(R) Villages to

China will see the first Village - Suzhou Village(TM) - located in historic

Suzhou, 50 miles west of Shanghai. As with other members of the Collection,

Suzhou Village(TM) will be defined by its offer of international luxury fashion

and lifestyle brands, together with an exceptional level of service.

    

http://www.multivu.com/mnr/61902-milla-jovovich-opens-talent-store-at-fidenza-village

    SOURCE: Value Retail PLC

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