◎選抜5人に5つのミッション LABEL 5がNYで大作戦

LABEL 5

◎選抜5人に5つのミッション LABEL 5がNYで大作戦

AsiaNet 52667

共同JBN 0394 (2013.4.18)

【ニューヨーク2013年4月18日PRN=共同JBN】スコッチウイスキーの大手ブランド、LABEL 5が4月18日、驚異的なキャンペーン「WorldmiXperience」を立ち上げる。WorldmiXperienceはFacebookで、LABEL 5のファン5人がニューヨークで信じがたいミッションに取り組む様子を「中継」する。

マルチメディアのニュースリリースは以下を参照。

http://www.multivu.com/mnr/60638-label5-whisky-worldmixperience-campaign

幸運な参加者5人(オーストラリア人2人、レバノン人1人、ベルギー人2人)は#CATCHTHE5コンテスト、すなわち、5にまつわる写真撮影を競うInstagram上の大会の勝者たちである。彼らはニューヨークに5日間滞在、忘れられない体験を得ることになる。彼らのミッションとは?それは、LABEL 5のスピリットを広げることである。それを達成するためには5つの課題に挑戦しなければならない。

課題はすべて、社交性豊かで広い心を持ち、かつ現代的というブランドのDNAに基づき、ブランドの伝説的数字からつくられている。5つのミッションは次の通り。タイムズスクエアで最高のハイタッチ(High 5)をゲット、ストリートダンサーの協力を得て5の形に集団パフォーマンス(flashmob)、25秒以内にシグネチャーカクテル「ファイブセンシズ」をつくる方法を習得、グラフィティアートのメッカ「ファイブポインツ(5Pointz)」で5を表す落書きを作成、モダンでインタラクティブなTシャツを着て5番街を闊歩(かっぽ)。

WorldmiXperienceはLABEL 5がブランドのオリジナルコンテンツを増強、World Mixのスピリットをことほぐ大きなチャンスである。FacebookのWorldmiXperience閲覧を通じて、ファンはLABEL 5のエッセンスを探検して発見、さらに、各ミッションに関するゲームで素晴らしい賞品を獲得する可能性もある。

LABEL 5のFacebookページはショーの間、さまざまなミッションの写真やインタビュー、ビデオとともに一定間隔でアップデートされる。

FacebookのWorldmiXperienceチェックは以下のサイトを参照。

http://www.facebook.com/label5

WorldmiXperience閲覧中、LABEL 5を責任ある態度で楽しむことをお忘れなく。

▽LABEL 5について

スコットランドで蒸留されたLABEL 5はその高品質が世界中で知れわたっており、スムーズでオーセンティックな風味が高く評価されている。世界スコッチウイスキー市場で9位を占めるLABEL 5は、100カ国以上で販売されている。

▽#CATCHTHE5について

LABEL 5は昨年9月、伝説的数字に基づくインタラクティブキャンペーンを開始、LABEL 5のファンに対し、Instagram上で数字の5を表す最高の写真を撮影するよう要請した。キャンペーンは世界各国に及び、数百枚の写真が集まった。5人の勝者には素晴らしい賞、すなわち、ニューヨークに行ってLABEL 5のスピリットを広めるという驚くべきミッションを担う機会が与えられた。

http://www.multivu.com/mnr/60638-label5-whisky-worldmixperience-campaign

▽問い合わせ先

Aurelie PRAT

Tel : +33-1-41-79-79-71

aurelie.prat@la-martiniquaise.fr

ソース:LABEL 5

LABEL 5 Scotch Whisky Unveils an Original Web Series

PR52667

NEW YORK, Apr. 18, 2013 /PRN=KYODO JBN/ --

     Leading Scotch Whisky Brand LABEL 5, is launching on the 18th of April an

amazing campaign: The WorldmiXperience. Broadcasted on Facebook, the

WorldmiXperience features 5 fans of LABEL 5 in New York, taking up an

incredible mission...

    To view the Multimedia News Release, please click:

    http://www.multivu.com/mnr/60638-label5-whisky-worldmixperience-campaign

    The 5 lucky participants (2 Australians, 1 Lebanese and 2 Belgians) are the

winners of the #CATCHTHE5 contest - an Instagram contest asking to take photos

of 5. They will spend 5 days in New York and live 5 unforgettable experiences.

Their mission? Spread the spirit of LABEL 5. To achieve it, they will have to

take up 5 challenges.

    All challenges are based on the brand's DNA - convivial, open-minded,

modern - and are built on the legendary number of the brand. Here are the 5

missions: Get a maximum of High 5 at Times Square, create a flashmob in the

form of 5 with the help of street dancers, learn how to make the signature

cocktail "5 Senses" in 25 seconds, make a graffiti representing a 5 at 5Pointz

the graffiti Mecca, and walk down the 5th avenue wearing a modern and

interactive t-shirt.

    The WorldmiXperience is a great opportunity for LABEL 5 to reinforce the

brand original content and to celebrate the World Mix spirit. Through watching

the WorldmiXperience on Facebook our fans are invited to explore and discover

the essence of LABEL 5 and to try to win great prizes with games related to

different missions.

    During the show, the LABEL 5 Facebook page will be regularly updated with

photos, interviews and videos from the different missions.

    Check out the WorldmiXperience on our Facebook page

http://www.facebook.com/label5. While watching the WorldmiXperience, remember

to enjoy LABEL 5 responsibly.

    ABOUT LABEL 5

    Elaborated in Scotland, LABEL 5 is renowned worldwide for its high quality

and appreciated for its smooth and authentic flavours. LABEL 5, ranks 9th on

the worldwide Scotch Whisky market and is sold in more than 100 countries.

    ABOUT #CATCHTHE5

    Last September LABEL 5 launched an interactive campaign built on its

legendary number. LABEL 5 fans were asked to take pictures that best represent

the number 5 with Instagram. The campaign ran in many countries across the

world and brought in over hundreds pictures! The 5 winners won a fantastic

prize: the opportunity to go to NEW YORK with one amazing mission: Spread the

Spirit of LABEL 5.

    http://www.multivu.com/mnr/60638-label5-whisky-worldmixperience-campaign

    Contact:

    Aurelie PRAT

    Tel : +33-1-41-79-79-71

    aurelie.prat@la-martiniquaise.fr

    SOURCE: LABEL 5

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