◎メレルがフェリス氏と提携 自然に触れる健康法を展開

メレル

◎メレルがフェリス氏と提携 自然に触れる健康法を展開

AsiaNet 52359

共同JBN0258 (2013.3.12)

【米ミシガン州ロックフォード2013年3月12日PRN=共同JBN】自然に触れて最大限の利益を得る全身健康法のために、野外プログラムがミニマリスト手法を採用-。

メレル(Merrell、http://www.merrell.com/)が「Connect to Your World(周りの世界とつながろう)」キャンペーンで外出して自然や人々と触れ合うために「プラグを抜く」よう呼び掛けている。Connect to Your Worldは、外に出て周囲の自然に触れるメリットを公表することによって、豊かな自然体験をもたらす。それは、すべての人々のための地上活動とM-Connect Series(Mコネクトシリーズ、http://www.merrell.com/US/en/Barefoot)によるミニマリスト製品アプローチを含むメレルの全局面を通じて展開される。このキャンペーンは12日、メレルの助言者でベストセラーの著者でもあるミニマリスト、ティム・フェリス氏が考案した外界接触を通じて全身に最大限の利益を得る4段階のフィットネスプログラム「4 Fundamentals of Outside Fitness(野外フィットネスの4原則)」によって始動する。

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130311/NE73441

ベストセラー本「The 4-Hour Body」の著者、ティム・フェリス氏は「私とつながることは、あなたの周囲、自身の体が周囲と関係していることに気付くということだ。このプログラムからひとつだけでも持ち帰るとすれば、以下のことに違いない。すなわち、多くの人々のやる気を引き出すために、フィットネスはシンプルかつエレガントでなければならない。私は外界と接触するパワーに焦点を当てたミニマリスト手法の4原則を考案した。それが人々をスクリーンから引き離し、自然に浸らせると期待している。たとえ、わずかな休憩時間でも」と語った。

さらに、「Connect to Your World」キャンペーンは、このつながりによって見つかる周囲の美しさとその恩恵を具現化するさまざまな世界を通じて姿を現す。この世界は、店頭で、オンラインで、さらには世界の美しさとつながりのメリットを見せる広告を通じて、出会うことができる。メレル(http://www.merrell.com/)は「Connect to Your World」キャンペーン全体を通じて、周りの外部世界と人々と再会することが重要であることを、視覚的にも社会的に人々に対して示す。

▽メレル(www.merrell.com)について

メレル(登録商標)はアウトドア向けアスリート・ブランドであり、誰もが外に出て、活動的になり、楽しむことを働き掛けることが重要であると確信している。メレルは30年以上にわたるアウトドア体験を培い、外部世界は単に一つの場所ではないと考える。同社はアウトドアでの運動を重視し、人々は「周りの世界につながる」ことを奨励し、動機付けている。

ウェブサイト:www.merrell.com

Facebook:www.facebook.com/merrell

Twitter:@merrelloutside (#connection)

Pinterest:www.pinterest.com/merrelloutside.

▽ティム・フェリス(Tim Ferriss)について

ティム・フェリスはニューヨーク・タイムズ紙のナンバーワン・ベストセラー本「The 4-Hour Workweek

http://www.amazon.com/gp/product/0307465357/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&camp=1789&creative=390957&creativeASIN=0307465357&linkCode=as2&tag=offsitoftimfe-20)と

The 4-Hour Body

http://www.amazon.com/gp/product/030746363X/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&tag=offsitoftimfe-20&linkCode=as2&camp=217145&creative=399369&creativeASIN=030746363X)、The 4-Hour Chef(http://fourhourchef.com/)の著者である。同氏は「過ぎたるは及ばざるごとし」であると考え、生活、仕事、料理、フィットネスにミニマリズムのアプローチで臨み、人々に対面するためのエレガントなソリューションを開発する「最小有効量」アプローチで良く知られている。

ソース:Merrell

▽問い合わせ先

Emily Snayd,

+1-203-395-8834,

emily@hfscommunications.com

Merrell Partners with Tim Ferriss to Bring "Connect to Your World" Campaign to Life through the "4 Fundamentals of Outside Fitness"

PR52359

ROCKFORD, Mich., Mar. 12, 2013 /PRN=KYODO JBN/ --

- Outside Fitness Program Takes a Minimalist Approach To Whole Body Fitness

                   With Maximum Benefit through Connection

Merrell (http://www.merrell.com/ ) gives people a purpose to unplug, get

outside and connect with the outdoors and each other with its "Connect to Your

World" campaign. "Connect to Your World" creates a richer outside experience by

celebrating the benefits of getting outside and being in touch with one's

surroundings. It carries through all facets of Merrell - on-the-ground

activation for all people and a minimalist product approach in M-Connect Series

(http://www.merrell.com/US/en/Barefoot ). The campaign comes to life today with

the 4 Fundamentals of Outside Fitness, a 4-step fitness program, designed by

Merrell mentor and bestselling author and minimalist Tim Ferriss, that engages

the whole body for maximum benefit through connection with the outside.

http://www.youtube.com/watch?v=rCnBwIs0Y0c

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130311/NE73441 )

"'Connection to me means being aware of your surroundings, as well as being

present in your own body as it relates to your surroundings," said Tim Ferriss,

the #1 bestselling author of The 4-Hour Body. "If people take away just one

thing from this program, it should be this: fitness needs to be simple and

elegant in order to motivate the most people. I developed the 4 Fundamentals

with a minimalist approach, focusing on the power of connection to the

outdoors, which I hope will get people away from screens and immersed in

nature… even if just for a short break."

Additionally, the "Connect to Your World" campaign will come to life through

multiple worlds demonstrating the beauty of the outside and the benefits one

gets from that connection. The worlds will be seen in-store, online and through

advertising visually demonstrating the beauty of the world and the benefits of

connection. Through the entire "Connect to Your World" campaign, Merrell

(http://www.merrell.com/ ) will visually and socially demonstrate to people the

importance of reconnecting with the outside and each other.

About Merrell (www.merrell.com)

Merrell(R) is an outside athletic brand who believes in encouraging everyone to

get outside, be active and have fun. With over 30 years of experience in the

outdoors, Merrell considers the outside more than a place. Through its focus on

outside athletics, the brand is inspiring and motivating people to "Connect to

Your World." www.merrell.com. Facebook: www.facebook.com/merrell. Twitter:

@merrelloutside (#connection). Pinterest: www.pinterest.com/merrelloutside.

About Tim Ferriss:

Tim Ferriss is author of the #1 New York Times best sellers The 4-Hour Workweek

(

http://www.amazon.com/gp/product/0307465357/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&camp=1789&creative=390957&creativeASIN=0307465357&linkCode=as2&tag=offsitoftimfe-20

)and The 4-Hour Body (

http://www.amazon.com/gp/product/030746363X/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&tag=offsitoftimfe-20&linkCode=as2&camp=217145&creative=399369&creativeASIN=030746363X

) and The 4-Hour Chef (http://fourhourchef.com/ ). He takes a less is more,

minimalist approach to life, work, cooking and fitness and is known for his

"minimal effective dose" approach to creating elegant solutions for the masses.

SOURCE:  Merrell

CONTACT: Emily Snayd, +1-203-395-8834, emily@hfscommunications.com

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